با کسب و کار جدید ثروتم را دو برابر کردم

هنگامی که کار مورد نظر را یافتید آن را نگه دارید و سعی کنید تجارب لازم برای موفقیت‌های آینده را کسب کنید. من برای رسیدن به ثروت در زمینه فلفل دلمه بسیار تلاش کرده و موفق شدم در نهایت با کسب و کار جدیدم ثروتم را دو برابر کنم.

فلفل دلمه نارنجی

هنگام خرید فلفل دلمه نارنجی به به برخی نکات دقت‌ کنید.

شما می توانید خرید خود را عمده‌ یا جزئی و فله‌ای یا بسته‌ بندی شده‌ انجام دهید.

در این حین به نوع و مدل بسته‌ بندی همچنین ابعاد فلفل‌ دلمه ها دقت کنید.

محصولی را بخرید که کاملا بهداشتی و دارای نشان سلامت و استاندارد باشد.

به شیار های روی سطح فلفل که نشان دهنده جنسیت و طعم آنها هستند دقت کنید.

فلفل دلمه‌ای هایی که براق و رنگ یکدست بدون لک و خرابی هستند را انتخاب کنید.

با رعایت این موارد خریدی رضایت بخش و مطلوبی را برای خود به ارمغان بیاورید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (5).jpg

فلفل دلمه ای سه تایی

برای خرید فلفل دلمه ای سه تایی، آنچه که مورد نیاز افراد است، باید تهیه شود، زمان کاهش کیفیت این محصول و از دست رفتن تازگی آن بسیار کم بوده و همین عاملی است تا میزان مناسبی از محصول خریداری گردد.

صرفا در صورت خرید حجم بالا، می توانید آن را در یخچال در داخل کیسه‌ پارچه ای قرار دهید اما لازم به ذکر است که در هنگام خرید حتما نوع تازه و به اصطلاح سر زنده این محصول را انتخاب کنید تا مدت زمان بیشتری نگهداری گردد.

عموما خرید تنوع رنگی این محصول برای برخی بیانگر به دست آوردن طعم های مختلف فلفل دلمه ای است اما بهتر است بیان شود که تفاوت‌ طعمی زیادی نسبت‌ به تغییر رنگ این محصول وجود ندارد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (3).jpg

فلفل دلمه ای شیرین

هر چقدر پوست فلفل دلمه ای شیرین برق یا به عبارتی چرمی تر باشد، کیفیت طعم و مزه آن نیز بیشتر است، هر چند برخی از ارقام تولید شده در گلخانه به علت عدم تابش نور آفتاب رنگ تیره ای دارند.

از دیگر مشخصات این نوع فلفل ها باید به سایز نسبتاً متوسط آنها اشاره کنیم، به طوری که نسبت به ارقام قرمز و نارنجی رنگ کوچکتر هستند اما شیرینی و طعم لذیذتری دارند، به همین علت برای مصارف خام خواری مناسب هستند.

اولین مورد اینکه رنگ فلفل دلمه ای شیرین اندکی روشن و براق تر از ارقام تلخ و بی کیفیت است، پس با در نظر گرفتن این موضوع به راحتی می توانید این نوع فلفل را تشخیص دهید.

نکته دیگر اینکه فلفل شیرین در قسمت پایین خود، چهار لپه ای (چهار برجستگی) است اما ارقام تلخ و تند دارای سه یا دو عدد برجستگی هستند، مورد بعدی اینکه نمونه های شیرین میزان دانه های بیشترین درون خود دارند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (3).jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up