با ظروف مسی در سن پنجاه و پنج سالگی ثروت ساز شدم

مثلی وجود دارد که می ‌گوید ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است این مصداق برای زندگی من نیز بود و من که تا میان ‌سالی زندگی فقیرانه ‌ای را داشتم ناامید نشدم و تصمیم گرفتم در سن پنجاه و پنج سالگی به سراغ کسب ‌و کار جدیدی بروم و روند زندگی خود را تغییر دهم. از این ‌رو با یک سرمایه اندک در حوزه تجارت نوین توانستم محصولات ظروف مسی را در حجم عمده به فروش برسانم و به ثروت بی ‌شماری دست یافتم که در ادامه می توانید این محصول عالی را بشناسید.

ظروف مسی پایه بلند

ظروف مسی پایه بلند محصولی زیبا و پر کاربرد است که به سرعت تبدیل به همراه همیشگیتان در پذیرایی از میهمانان خواهد شد. ویژگی های این ظروف مسی شامل این موارد است: این ظروف مسی با چکش زنی ظریف و منظمی انجام می شوند، نانو شده و رنگ ثابت هستند، طراحی بسیار زیبایی دارند که در کنار با کیفیت بودن حس خوبی به خریدار می دهند. در تولید این ظروف پایه بلند از بهترین نوع ورق مس استفاده شده است، دارای ظرافت و زیبایی هستند چرا که ظرافت ظروف مس بسیار مهم است. همچنین این ظروف مسی در انواع مختلفی به صورت پایه بلند و کوتاه، چکشی و ساده و قلم کاری شده، دسته دار و بدون دسته و در سایزهای مختلفی تولید می شوند.

با ظروف مسی در سن پنجاه و پنج سالگی ثروت ساز شدم

ظروف مسی پایه دار

یکی از هنرهای پر طرفدار و با ظرافت ایرانی که روی ظروف مسی پایه دار طراحی می شود و توجه هر بیننده ای را جلب خود می کند مینا کاری است، که در این ظروف، ظروف مسی پایه دارمینا کاری شده بسیار پر طرفدار می باشد و دارای قیمت های متنوعی نیز می باشد. استفاده از ظروف مسی در حفظ سلامت بدن و همچنین رشد بسیار موثر می باشد، اگر مقدار مسی که بدن ما دریافت می کند کم باشد مشکلات جسمی نظیر خواب آلودگی ، کسالت، دردهای مفصلی و… را نیز متحمل می شویم. ما با استفاده از این ظروف می توانیم این ضعف ها را کاهش دهیم. همچنین استفاده از این ظروف سبب کاهش کم خونی و باعث افزایش طول عمر می شود.

با ظروف مسی در سن پنجاه و پنج سالگی ثروت ساز شدم

ظروف مسی جدید

همان طور که گفته شد استفاده از مس فواید بسیاری دارد و کمبود آن می تواند باعث بروز مشکلاتی شود اما استفاده بی رویه و بیش از حد آن هم سبب بروز مشکلاتی نیز خواهد شد. ظروف مسی جدید هم مانند تمام ظروف نیاز به مراقبت دارند مثلا برای از بین بردن لک روی ظروف مسی یک برش پیاز را روی آن بمالید تا سریع تمیز شود. به هیچ وجه ظروف مسی را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید و بعد از شستن سریع آن را خشک کنید. برای تمیز کردن قسمت های کثیف ظروف مسی می توانید یک قاشق غذا خوری نمک، یک فنجان سرکه سفید، و مقداری آب به مدت چند ساعت در ظرفی بجوشانید و بعد آن را با محلول صابون و آب داغ بشویید و در نهایت ظرف را آب بکشید و سریع خشک کنید.

با ظروف مسی در سن پنجاه و پنج سالگی ثروت ساز شدم

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up