گنج های فردایتان را با اسب تدارک ببینید

یکی از فعالیت های تجاری که می تواند سود بسیار خوبی را عاید شما سازد فعالیت در حوزه ی انواع اسب می باشد این حیوانات با سود بالا و فروش مناسبی که دارند می تواند زندگی زیبایی را برای شما رقم بزنند و ما این محصول را به آغاز کسب و کار جدیدتان به شما پیشنهاد می کنیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

اسب انگلیسی مشکی

اسب‌ های نژاد انگلیسی اصولا دمی دارند که موهای حالت دار و بسیار مشکی رنگی دارد می توانیم از فرآورده‌ هایی که برای انسان از اسب انگلیسی مشکی به دست می‌ آید به گوشت، مو، شیر، پوست، استخوان و برداشت مواد دارویی از ادرار مادیان باردار اشاره کرد.

اسب های انگلیسی توان و قدرت بالایی در نگه داشتن تعادلشان در هنگام دویدن دارند، همچنین آنها می‌ توانند بدون مکث خود را آماده نبرد یا فرار کنند کاملا درست است که اسب انگلیسی قدرتمند و با شکوه است به همین دلیل در سراسر انگلستان، آمریکا و دیگر نقاط جهان بسیار مورد ارجحیت قرار گرفته است در واقع، باید گفت امروزه این اسب، محبوب ترین نژاد اسب مسابقه بر روی کره زمین است.

.

گنج های فردایتان را با اسب تدارک ببینید

اسب ارمنستان

اسب ارمنستان را ممکن است با نام‌های دیگری همچون: اسب قره باغ یا قره باغ آتی نیز بخوانند محل پیدایش و منطقه‌ی بومی این اسب مربوط به قره باغ بوده که امروزه متعلق به ارمنستان می‌باشد این نژاد اسب ارمنستان امروزه در دسته‌ی گونه‌های در معرض انقراض قرار گرفته و اگر تدبیری جهت حفظ آن‌ها اندیشیده نشود؛ متأسفانه شاهد انقراض آن‌ها خواهیم بود.

سر این اسب نسبت به تنه کمی کوچک می‌باشد اما ظاهر زیبایی دارد؛ سر در قسمت پیشانی پهن و عمومآ دارای لکه‌ای سفیدرنگ می‌باشد لکه‌ی سفید میان پیشانی اسب در ادبیات محلی قاشقا نام گرفته است اندام این نژاد اسب، نمای زیبایی دارد و پوشش موهای ظریف و براق زیبایی اش را چند برابر نموده است پیش از خرید، حتما باید از متخصص یا مشاوری آگاه به امور حیوانات مشورت گرفته شود.

.

گنج های فردایتان را با اسب تدارک ببینید

اسب اصیل لر

قیمت اسب اصیل لر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم بالغ یا نابالغ بودن و همچنین جثه اسب یکی از فاکتورهای مهم برای قیمت گذاری اسب می باشد همچنین سلامت اسب، شجره، رنگ، میزان خلوص نژاد و غیره بر روی قیمت این اسب ها اثر گذار است با توجه به موارد ذکر شده بازه ی قیمتی این اسب‌ها از 50میلیون تومان تا 400میلیون تومان می باشد.

پیشنهاد می کنیم برای خرید اسب از وب سایت ما دیدن فرمایید و انواع اسب اصیل لری را در آن مشاهده و مشخصات آنها آشنا شوید اسب های معرفی شده در سایت در سنین مختلف بوده و با توجه به سلیقه خودتان می توانید رنگ و سایر خصوصیات آن ها را انتخاب نمایید اگر هرگونه سوالی در خصوص اسب های معرفی شده در سایت دارید می توانید از طریق شماره تماس های ثبت شده در با کارشناسان ما در ارتباط بوده و پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت نمایید.

.

گنج های فردایتان را با اسب تدارک ببینید

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up