با ارده ای آهنین به جنگ فقر رفتم

با ارده ای آهنین به سوی رویا و اهدافت قدم بردار چرا که خدا می خواهد تو را به جایی ببرد که خودت به تنهایی نمی توانستی بروی. او تو را به جایی می رساند که تابحال هیچکدام از اعضای خانواده ات به آنجا نرسیده اند. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چهار برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

یونجه قطره ای

در بین انواع علوفه ها قیمت یونجه قطره ای بر هزینه های واحدهای دامداری تاثیر بیشتری داشته و عملکرد آنها را تغییر می دهد.

از بین انواع مختلف علوفه های تولیدی در کشور یونجه قطره ای به دلیل مناسب بودن شرایط آب و هوایی تولید فراوانی داشته است و این محصول به فراوانی در دسترس می باشد.

یونجه ارزش غذایی بسیار زیادی برای دام ها دارد به طوری که عملاً هیچ جیره مناسبی وجود ندارد که در آن از یونجه استفاده نشده باشد.

این محصول به صورت خشک شده در دامداری ها انبار می شود و به شکل فله و پرس وجود دارد که استفاده از آن برای افزایش تولید واحدهای دامداری الزامی است.

یونجه باکیفیت دارای ساقه با ضخامت کم بوده و میزان برگ بسیار فراوانی خواهد داشت به همین بالا بودن نسبت برگ به ساقه باعث شده است که از یونجه های باکیفیت محسوب شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (63).jpg

یونجه صنعتی

برای تولید بیشتر گوشت و شیر در واحدهای دامداری استفاده از یونجه یک ضرورت به شمار می رود و بدون آن تولید دچار اختلال می شود.

استفاده از یونجه صنعتی با مشخصات عالی گزینه ای است که ما را در رسیدن به عملکرد بهتر واحدهای تولیدی کمک خواهد کرد.

از مشخصات یونجه صنعتی داشتن برگ بسیار فراوان است و ساقه های بزرگ بسیار کم در این وجود دارد که همین مسئله نشان دهنده زمان برداشت مناسب این محصول می باشد.

از دیگر مشخصات این یونجه رنگ سبز تیره آن است که نشان می دهد یونجه دارای ارزش و مواد مغذی بسیار زیادی است در حالی که یونجه های با رنگ سبز روشن شدن این امتیاز را ندارند.

این یونجه اغلب در نوع بسته بندی به صورت پرس شده می باشد و کمترین میزان رطوبت موجود در آن با روش های معمولی یا صنعتی از آن خارج شده است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (58).jpg

یونجه غذای گاو

دامداران به یونجه در طول سال نیاز شدیدی دارند و کیفیت این علوفه برای آنها فوق العاده با اهمیت است بنابراین احتیاط بیشتری در خرید یونجه باید انجام دهند.

خرید یونجه خصوصا یونجه غذای گاو باید مستقیم از تولید کنندگان آن باید انجام گیرد چون در این صورت است که دسترسی به آن آسان تر و ارزان تر خواهد بود.

در خرید این محصول توجه به خشک بودن کامل آن در شکل فله و بسته بندی آن بسیار مهم است همچنین خریدار باید به نسبت بین ساقه به برگه در این محصول توجه کند چون هر چه این نسبت افزایش یابد کیفیت یونجه کاهش خواهد یافت.

در تهیه و سفارش یونجه دقت در محکم بودن بسته بندی ها بسیار مهم است و در این حالت حمل و جابجایی آن را بسیار آسان تر می کند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (62).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up