با ماسک ثروت روی خودش را به من نشان داد

با توجه به اینکه امروزه محصولات بهداشتی طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی برای حفظ سلامتی خود به سمت خرید ماسک های گیاهی جذب شده اند می توان گفت که این محصول پتانسیل بالایی برای ثروت سازی را دارد. لذا من از این فرصت شغلی برای کسب و کار خود استفاده کردم و در مدت کوتاهی درهای ثروت و موفقیت را به روی خود گشودم.

ماسک جلبک دریایی کراست

ماسک جلبک دریایی کراست پوستهای کدر و بی روح را احیا و پاکسازی می کند و به عنوان ماسک ضد پیری شناخته شده است. ماسک جلبک دریایی کراست می تواند پوست را به خوبی مرطوب کند و فواید سم زدایی و پاکسازی پوست را برای پوست شما ارائه دهد. جلبکها در نزدیکی سواحل دریاها زندگی می کنند، که فواید زیاد آنها به دلیل رنگهای زیادی از جمله قرمز، سبز و قهوه ای دارد و اندازه های آن نیز ثابت نیست. بنابراین متوجه می شویم که ماسک جلبک دریایی یکی از مهمترین گیاهانی است که طراوت و زیبایی پوست را حفظ می کند.

با ماسک ثروت روی خودش را به من نشان داد

ماسک جلبک دریایی لدورا

در رابطه با ماسک جلبک دریایی لدورا می توان گفت که نکته مهم اینکه رنگ این نوع ماسک کاملاً سبز و تیره است و باید با استفاده از یک رقیق کننده مانند آب یا گلاب آن را آماده مصرف کنید، هر چند امکان استفاده از ماست و دیگر محلول های رقیق شده نیز وجود دارد. مشخصات ماسک لدورا با ترکیب جلبک دریایی منوط به شکل ظاهری آن نمی شود، بلکه استفاده از جلبک اسپیرولینا و پودر نخودچی در ترکیبات تولید آن، افزایش بازسازی پوست را به همراه دارد. یکی از مشخصات بارز این محصول، کمک به شفاف سازی پوست بعد از یک تا دو جلسه استفاده مداوم و هفتگی است که روی پوست صورت و گردن به راحتی قابل مشاهد می باشد.

با ماسک ثروت روی خودش را به من نشان داد

ماسک جلبک و خاک رس

اصلاح رنگدانه های موجود در بافت پوست نیز یکی دیگر از خواص و کاربرد های استفاده از ماسک جلبک و خاک رس می باشد. برای این ماسک ترکیبی که مخلوطی از جلبک و خاک رس است ویژگی ها و خواص بسیاری برای پوست می توان برشمرد. بافت خمیری شکل یا به عبارتی لوسیون گونه ی این محصول بسیارم نرم و لطیف می باشد؛ آبرسانی بسیار خوب و قوی این محصول نیز میزان استعمال آن، به خصوص پس از شستشوی صورت را افزایش خواهد داد. عصاره ی جلبک دریایی که تقریبا سهمی پنجاه درصدی در این محصول دارد از بروز پیری زود رس در پوست شما جلوگیری خواهد کرد.

با ماسک ثروت روی خودش را به من نشان داد

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up