با روفرشی قله های موفقیت را فتح کنید

از کالاهایی که می توانند با فروش بسیار بالای خود سود خوبی را برای فروشندگان به ارمغان آورند روفرشی ها هستند روفرشی ها و انواع آن را به دلیل فروش بالایی که دارند به شما همراهان برای کسب و کاری نو توصیه می کنیم و در ادامه به بررسی نمونه های پر سود انواع این کالا ها پرداخته پس برای آشنایی با این کسب و کار پر سود با ما همراه باشید.

روفرشی کشدار طرح جدید

از دیر باز تاکنون فرش ها یکی از مهم ترین وسایل در خانه های ما ایرانیان بوده اند، که نقش بسیار مهم و کلیدی را نیز داشته اند و حفظ و نگهداری آنها نیز برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد برای مثال برخی از افراد از فرش های دست باف و ماشینی بسیار گران قیمت و زیبایی استفاده می کنند و نگهداری از آنان برایشان بسیار حائز اهمیت می باشد ما اینجا می خواهیم بهترین وساده ترین راه برای نگهداری از فرش هایتان را به شما معرفی کنیم و آن استفاده از روفرشی کش دار طرح جدید می باشد.

با خرید اینترنتی و حضوری رو فرشی کشدار ترک می توانید تا حجم زیادی از دغدغه های خود را دراین زمینه کاهش دهید از آنجا که فرش ها مهمترین قسمت خانه های ما ایرانیان را تشکیل می دهند، حفظ و نگهداری از آن ها برای ما مسئله بسیار مهمی محسوب می شود. از این رو با خرید یک رو فرشی خوب شما می‌توانید به تمیز نگه داشتن فرش هایتان و علاوه بر آن محافظت از آنها کمک کنید.

.

با روفرشی قله های موفقیت را فتح کنید

روفرشی کشدار بچه گانه

روفرشی ترک کشدار در قم از الیاف نانو ساخته شده و به همین دلیل نیازی به شست و شوی مداوم ندارد. ولی در صورت کثیفی زیاد، افراد می توانند آن را با آب ولرم شست و شو دهند. به دلیل الیاف نانو به کار رفته در روفرشی کشدار بچه گانه هرگونه چرک و آلودگی بر روی سطح آن به شستشوی ساده کاملا از بین می رود این محصول در انواع طرح ها و نقش های کلاسیک، سه بعدی و فانتزی تولید می شود که تمامی سلیقه ها را در برگرفته و باعث می شود مورد پسند تمامی گروه سنی قرار گیرد.

بیشتر تولیدات روفرشی ترک کشدار در کرمان از الیاف ابریشمی ساخته شده که علاوه بر ظاهری زیبا، ماندگاری و مقاومت بالایی به این محصول بخشیده است. طرح ها و رنگ های زیبای این محصول باعث جلب رضایت عده کثیری از مشتریان شده و بازار این محصول را در شهر کرمان به طور چشمگیری رونق داده است لایه ضخیم این روفرشی باعث شده است تا نور مستقیم خورشید به طور کامل دفع شده و الیاف فرش از اثرات مخرب این نور در امان بمانند.

.

با روفرشی قله های موفقیت را فتح کنید

روفرشی ضد آب کش دار

امروزه به خاطر رقابت بین شرکت های تولید کننده بهترین این مدل روفرشی ضد آب کش دار در طراحی های زیبا تولید می شوند، که با توجه به دکوراسیون و ست منزل می توان به کار برد این روفرشی ها با تضمین کیفیت و با قیمت مناسب برای متقاضیان عرضه می شوند. قیمت رو فرشی ترک با به روز ترین طرح ها در حال ارائه است، رو فرشی های کشدار ترک دیجی کالا نرمی و لطافت بسیار بالایی دارند.

بافت بعضی از این رو فرشی ها به صورت برجسته می باشد. از دیگر قابلیت های این روفرشی های کش دار ترک این است که می توان از آن به عنوان زیر انداز استفاده کرد که حمل و جابه جایی آن بسیار راحت بوده و برای پیک نیک بسیار مناسب است و جای کمی می گیرد استفاده از روفرشی ضد آب کش دار به دلیل نقش محافظت کنندگی بالایی که در برابر نفود مایعات دارد از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

.

با روفرشی قله های موفقیت را فتح کنید

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up