داشتن اعتماد به نفس مرا به اوج ثروت رساند

اعتماد به نفس، با بلوغ فکری همراه است؛ با حس پذیرش بیشتر خودتان. تغییر وضعیت زندگی کارآسانی نیست اما برخی اتفاقات باعث این تغییرات دلپذیر و گاهی اجباری میشوند. من به طور اتفاقی با دوست قدیمی ام آشنا شدم و با هم وارد تجارت با محصولاتی پربرکت شدیم و روزی بیکران خدا برای بندگانش را به چشم دیدیم. در ادامه با محصولاتی که عرضه می دارم شما را بیشتر آشنا خواهم کرد.

نمک صنعتی دریایی

شاید جای سوال باشد که خرید نمک صنعتی دریایی بهتر است یا نمک طبیعی؟

در ابتدای بحث بهتر است به این مورد اشاره کنم که هر کدام از این نمکها کاربرد خود را دارد و در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته ای که در اینجا قبل خرید نمک صنعتی دریایی مطرح است این است که:

هنگام خرید نمک صنعتی دریایی را انتخاب کنید که مطابق با هدفتان باشد؛ زیرا دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد.

هنگام خرید به رنگ ظاهری این نوع نمک توجه کنید که اصولا سفید صدفی می باشد.

این نوع نمکها اصولا بدون ید بوده بنابراین به نوشته روی بسته بندی توجه کنید که به این مورد اشاره شده باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-15T104818.763.jpg

نمک صنعتی

قیمت نمک صنعتی براساس انواع آنها متفاوت می باشد.

در قیمت نهایی این نوع محصولات عوامل مختلفی دخیل بوده که یکی از این عوامل می توان به وجود دلالان در بازار و همچنین نوسانات بازار مثل ارز، دلار و غیره اشاره کرد.

اولین و مهمترین مشخصه این نمک پودری بودن و رنگ بسیار سفید آن می‌ باشد که در برخی موارد به رنگ صدفی نیز است و کاملاً خشک و عاری از هر گونه رطوبتی می باشد.

.

.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-15T104711.961.jpgنمک صنعتی پاکتیوان

نمک صنعتی پاکتیوان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و دارای ویژگی های بسیار زیادی است که می توانید برای مصارف متعددی استفاده کنید.

نمک صنعتی پاکتیوان برخلاف نمک کریستالی و ید دار از دل دریا به دست نمی آید بلکه این نمک از طریق معادن به دست می آید و برای مصارف زیادی از آن استفاده می شود.

نمک صنعتی به صورت پودری می باشد که به دلیل جذب رطوبت مورد استفاده فراوان قرار می‌ گیرد این نمک صنعتی را می‌ توانید در محیط خشک به مدت طولانی نگهداری کنید و از آن برای کلر سازی، چرم سازی و دباغی نیز استفاده نمایید.

نمک صنعتی برای مصارف چرم سازی و دباغی نیز استفاده می‌ شود همچنین می‌ توانید در حفاری نفت و میادین گازی نیز از آن بهره لازم را ببرید این نمک برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ ها مانند انگل، قارچ و عفونت ها نیز استفاده می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (86).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up