با سرسوزن به زندگی ات رنگ تازه ای ببخش

اگر از اوضاع مالی ای که دارید رنج می برید و می خواهید با آغاز کسب و کار جدیدتان از این شرایط نابسامان راحت شوید به شما پیشنهاد می کنیم فعالیت جدید خود را در حوزه ی تجهیزات بیمارستانی آغاز کنید حال برای آشنایی بیشتر با این حوزه ی پر پول کاری تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سرنگ انسولین متصل

سرنگ متصل دارای سر سوزنی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که باعث افزایش کیفیت محصول می شود، سر سوزن سرنگ انسولین متصل به بدنه چسبیده و کار را برای استفاده کننده راحت می کند بدنه سرنگ درجه بندی شده است و ظرفیت سرنگ را که می توان درون آن انسولین ریخت را نشان می دهد و در همه مراکز عرضه تجهیزات پزشکی موجود است.

معمولا سرنگ ها دارای سوزن بسیار نازک و نرمی است که هیچ آسیبی به بدن بیمار نمی رساند و این بزرگ ترین مزیت آن می باشد سرنگ ممکن است بدنه نازک یا قطوری داشته باشد، همچنین طول آن ها با هم متفاوت است که از دیگر مشخصات ظاهری این محصول است بعضی از برندهای تولیدی بنام  آوا، حلما، سها و bd می باشند، و در تولید انواع سرنگ انسولین سعی شده کیفیت رعایت شود. 

.

با سرسوزن به زندگی ات رنگ تازه ای ببخش

سرسوزن انسولین لانتوس

قیمت سرسوزن انسولین لانتوس و گاز دندانپزشکی گلسا با توجه به عوامل گوناگونی مشخص خواهد شد نکته ای که‌ وجود دارد این است که قیمت ها دائما یکسان نیستند و در طول سال با تغییراتی در هزینه ها مواجه خواهند شد هم اکنون هزینه خرید و فروش هر بسته 100 عددی از این سرسوزن حدود250 الی 300 هزار تومان می باشد و با توجه به سطح کیفیت آن قیمت ها می توانند متغیر باشند‌.

تعیین قیمت این محصول به عوامل گوناگونی بستگی دارد که از مهمترین آن ها می توان به نرخ دلار،‌ جنس،‌ مقاومت، سایز و غیره اشاره نمود شما می توانید از طریق پل های ارتباطی با مشاوران ما در تماس باشید و این سرسوزن کاربردی را با قیمتی کاملا مناسب خریداری نمایید.

.

با سرسوزن به زندگی ات رنگ تازه ای ببخش

سرسوزن پیک 5

به طور کلی باید گفت سرسوزن پیک 5 ها کاربردهای مختلفی در پزشکی دارند و پزشکان از آنها برای نمونه گیری از خون و تزریق دارو ها و مایعات مختلفی مانند سرم ها استفاده می نمایند از مشخصات اصلی سرسوزن پیک 5 ها به طور کاملا عامیانه می توان به این نکته اشاره کرد که این وسیله شبیه آمپولهای تزریق می باشد که دارای یک سوزن است که از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

سرسوزن پیک 5 های مختلفی در اندازه های مختلف در بازار وجود دارند که با استفاده از واحدی به نام گیج کدگذاری شده اند و به طور کلی اندازه ی سرسوزن پیک 5 ها از 14 تا 26 متغیر می باشد و باید نسبت به نوع بیمار این آنژیکوت ها را انتخاب کرد همانطور که می دانید لوازم تزریقات در پزشکی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند به همین دلیل هنگام خرید آنژیکوت ها یا دیگر لوازم پزشکی باید در مورد آنها اطلاعات و دانش کافی داشته باشید.

.

با سرسوزن به زندگی ات رنگ تازه ای ببخش

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up