خودباوریم را با این محصولات جادویی رشد دادم

از کسی غیر از خود توقع دوست داشتن و احترام نداشته باشید به عبارتی ما چاره ای نداریم جز این که به توانایی هایمان ایمان داشته باشیم. کسانی که به توانایی های خود باور دارند، به کارهای دشوار به دیده ی چالش هایی می نگرند که باید بر آنها پیروز شوند نه به شکل تهدیدهایی که باید از آنها دوری گزینند. تجارت این بینش بزرگ را به من هدیه داد و از این طریق مرا به حس خوشبختی بی نظیر و ثروت بی نهایت هدایت کرد. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

غذای شاه میگو

غذای شاه میگو از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که جذب مواد معدنی و مقوی برای ماهیها و شاه میگوها در طول عمر آنها و گوشت آنها تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت و از این رو می توان در طبقه بندیهای مختلف از آنها برای استفاده در  پرورش انواع ماهیها و سوله های نگه داری ماهی و میگوها استفاده می شود.

یکی از اصلی ترین اجزای غذاهای ماهیان گوشتخوار پروتئینها هستند که از اجزای کوچک تری به نام آمینواسید یا اسیدآمینه تشکیل شده است.

البته برخی آمینواسیدها در بدن ماهیهای قزل آلا ساخته و تولید می شود که این ماده های اولیه آلانین و پرولین هستند که به آنها آمینواسیدهای غیر ضروری گفته می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (95).jpg

غذا ماهی قزل آلا

در بین تمامی ماهیهای موجود قیمت غذا ماهی قزل آلا نوسانات بیشتری دارد به کل ماهیهای گوشتخوار غذاهای با نسبت پروتئین بالا و مواد معدنی بالا توانسته اند بهترین کیفیت را داشته باشند البته باید میزان و نوع غذاهایی که به آنها داده می شود نیز مورد بررسی قرار گیرد و از این لحاظ تراکم ماهیها نیز مورد توجه است که به چگونگی استفاده و بهره گیری از آنها کمک خواهد کرد.

در بین تمامی هزینه های نگه داری ماهیها تغذیه آنها بیشترین هزنیه را در بردارد و باید به درستی رژیم غذایی آنها تامین شود.

میزان نور آبها در پرورشهای ماهی بسیار مهم این رو باید ماهیها غذا را ببینند و آنها را بخورند.

اگر این مورد دقیق عمل نشود هم غذا به ماهی نمی رسد و هم غذاهای ماهیها حیف و میل می شود پس این موضوع مهمی است که در فرایند تهیه و تولید و پرورش ماهیها نقش دارد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (92).jpg

غذا ماهی کوی

برای پرورش ماهی کوی باید شفافین تا کف استخرها به گونه ایی باشد که قابل رویت باشد و خرید غذا ماهی کوی را تحت عنوانهای مختلف تسهیل کند و رسیدن غذاها و مواد معلق در آب با چشم ماهی سازگاری داشته باشد و بتوانند غذاها را به راحتی در آب استخرها ببینند.

البته این نکته نباید فراموش شود که میزان مواد معلق غذای ماهی کوی در آبها باید کمتر از 30 میلی گرم در لیتر باشد و از این مورد تجاوز نکند. اما ماهیان قزل آلا در شرایط طبیعی از ماهیان ریز حشرات آبزی و لارو حشرات آبزی و همچنین حشرات پروازی در سطح آب که گیر آب می افتند یا کرمها و سخت پوستان مورد استفاده قرار می گیرند و از این شرایط استفاده می کنند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-19T163804.211.jpg

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up