شکرگذاری کردم و تاجری ثروتمند شدم

افکار مثبت ارتعاش مثبت به کائنات و جهان هستی می فرستد و شما را به خواسته و اهدافتان نزدیک می کند مثلاً اگر بابت درآمدی که دارید شکرگزار هستید در حال فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات هستید و همین ارتعاش مثبت باعث می شود که ثروت بیشتری را جذب کنید. من با این روش به چنان ثروتی رسیدم که در تصورات خودم هم نمی گنجید و مسیر ثروتمندی من با تجارت حاصل شد.

سنگ گرانیت صنعتی

برای خرید هر نوع سنگ طبیعی یا صنعتی باید در مورد آن سنگ و ویژگی های آن و همچنین انواع موجود از آن سنگ اطلاعات داشته باشید تا بتوانید انتخابی صحیح و مناسب برای نیاز خود انجام دهید.

در هنگام خرید سنگ گرانیت صنعتی باید توجه کنید که سنگ نباید هیچگونه ترک یا لب پر شدگی داشته باشد و همچنین برش های آن باید به صورت دقیق و یکدست و هموار انجام شده باشد.

یکی از دیگر نکاتی که در هنگام خرید باید به آنها دقت کنید گونیا بودن زاویه های مختلف سنگ می باشد که باید در تمام برش های سنگ این نکته رعایت شود تا نصب و اجرای آن برای نصاب آسان باشد.

شکرگذاری کردم و تاجری ثروتمند شدم

سنگ گرانیت طبیعی

به طور کلی لازم به ذکر است که برای خرید سنگ گرانیت طبیعی یا هر نوع سنگ طبیعی دیگری باید در مورد آنها و ویژگی های هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید سنگی زیبا و باکیفیت تهیه کنید.

در هنگام خرید سنگ باید جلای ظاهری آنرا بسنجید به طوری که هرچقدر درخشندگی و براقیت ظاهری سنگ گرانیت بیشتر باشد و حالت آینه مانند بیشتری داشته باشد یعنی جلای با کیفیتی دارد.

علاوه بر نکته بالا در هنگام خرید باید دقت کنید که برشهای سنگ باید صاف و یکدست و منظم باشد و زوایای سنگ نیز باید به طور کامل گونیا باشد و هیچ گونه ترک یا شکستگی بر روی سطح سنگ وجود نداشته باشد.

شکرگذاری کردم و تاجری ثروتمند شدم

سنگ گرانیت صدفی

به طور کلی برای خرید سنگ گرانیت صدفی یا هر نوع سنگ طبیعی دیگر باید در مورد ویژگی های آنها اطلاعات داشته باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی برای نیاز خود انجام دهید.

در هنگام خرید سنگ گرانیت در وهله اول باید به خالصی رنگ آنها توجه نمایید به طوری که هرچقدر رنگ آنها خالص تر باشد و رگه های موجود بر روی آن یکدست باشند کیفیت آن بالاتر خواهد بود.

مهم است که در هنگام خرید دقت نمایید که بر روی سطح سنگ ها نباید هیچگونه ترک یا لب پر شدگی وجود داشته باشد و در صورت دیده شدن هر یک از این موارد از خرید آن سنگ خودداری نمایید زیرا در هنگام اجرا به راحتی می شکند.

شکرگذاری کردم و تاجری ثروتمند شدم

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up