ثروتم کنگر خورد و در زندگی ‌ام لنگر انداخت

مهم نیست که در گذشته چند بار شکست خورده ‌اید مهم این است که از این شکست‌ ها پلی به سمت موفقیت بزنید و بدون این ‌که نا امید شوید پرتلاش تر و با انگیزه بیشتر در مسیر ثروت آفرینی حرکت کنید. این همان استراتژی درستی می‌ باشد که موجب شد من در راه رسیدن به ثروت با استفاده از روش‌ های نوین تجارت به ثروت کلانی دست یابم و با تجارت انجیر خشک ثروت را در زندگی‌ ام دعوت کنم.

انجیر خشک ریز

نکته مهم برای خرید عمده انجیر خشک ریز در نظر گرفتن سایزبندی آنها بر اساس بازار هدف است، به این معنی برای صادرات باید انجیرهای درجه یک و گرید A را خریداری کنید که بهترین کیفیت را دارند. برای مصارف خانگی و تهیه انواع آجیل عید می توانید انجیر خشک گرید B و C را تهیه کنید. زیرا ضمن داشتن کیفیت مناسب و طعم خوشمزه، هزینه های خرید آنها نیز برای مصارف خانوادگی مقرون به صرفه است. قیمت یک کیلو انجیر خشک ریز متناسب با میزان عرضه و تقاضا سنجیده می شود، به طوری که در فصول برداشت انجیر، این محصول با پایین ترین قیمت خرید و فروش می شود.

ثروتم کنگر خورد و در زندگی ‌ام لنگر انداخت

انجیر خشک آردی

انجیر خشک آردی تراکم استخوان شما را افزایش می‌ دهد و از پوکی استخوان جلوگیری خواهد کرد، همچنین از سرطان و ریزش مو جلوگیری می کند. همانطور که می دانید ما دارای نمونه های متنوعی از انواع انجیر خشک هستیم که در هنگام خرید آن باید به ویژگی های منحصر به فرد انجیر توجه داشته باشیم. به عنوان مثال انجیر سیاه آردی یکی از آن ها بوده که کوچک است و پوستی بنفش رنگ دارد، این نمونه انجیر طعم شیرینی داشته و بافت آن چربی قابل قبولی دارد. انجیر قهوه ای یکی دیگر از انجیرهای خشک بوده که در خانواده مرغوب ترین انجیرها قرار گرفته است، این نمونه انجیر مرطوب و آبدار است و گوشت آن به رنگ کهربایی دیده می شود.

ثروتم کنگر خورد و در زندگی ‌ام لنگر انداخت

انجیر خشک آفتابی

عوامل متعددی در قیمت انجیر خشک آفتابی تاثیر گذار است از جمله این عوامل نوع انجیری است که برای خشک کردن استفاده می شود، به طبع هرچه از انجیرهای با کیفیت تر برای خشک نمودن استفاده شود به طبع خشکباری با کیفیت تر تولید می شود. علاوه بر نوع میوه عوامل دیگری از جمله هزینه های تولید و حمل و نقل از عوامل تاثیر در قیمت است و این عامل موجب نوسانات قیمت گذاری شده است. وب سایت اینترنتی حاضر از جمله شناخته شده ترین محل های عرضه انواع خشکبار ایرانی است که علاوه بر تامین نیاز داخلی زمینه صادرات این کالا را نیز به کشورهای منطقه را فراهم نموده است.

ثروتم کنگر خورد و در زندگی ‌ام لنگر انداخت

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up