تسلیم نشدم تا ثروتم را میلیاردی کردم

شروع کنید و در مسیر دلسرد نشوید، به عبارتی تسلیم نشوید و به پیش برانید، اگر زندگی تان کمی سخت تر شد به این معناست که یک گام به سمت موفقیت برداشته اید. من با ورود به دنیای تجارت با سختی ها و چالش کنار آمدم و تسلیم نشدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

گچ پاکتی 50 کیلویی

عوامل زیادی بر تعیین قیمت گچ پاکتی 50 کیلویی تأثیر می‌گذارند مرغوب و با کیفیت بودن گچ، یکی از نکات مهم در افزایش یا کاهش بهای آن است.

یکی از نکات مهم، برند تولید کننده گچ می‌‌باشد که هرچه معتبرتر باشد محصول باکیفیت‌ترین را به بازار عرضه کرده که قیمتی متفاوت خواهد داشت.

خرید عمده از تولیدکنندگان بصورت مستقیم و بدون واسطه نیز در کاهش قیمت گچ تاثیر گذار است.

قیمت گچ پاکتی با وزن 50 کیلویی در بازار خرید و فروش مصالح با توجه به نوع آن و همچنین حجم خرید تعیین می شود.

قیمت گچ معمولی در مقایسه با قیمت دیگر انواع مصالح ساختمانی ارزان تر بوده و عرضه مناسب آن در بازار های داخلی باعث شده که خریدار با قیمت خوب بتواند آن را تهیه کند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (12).jpg

گچ پاستل

برای خرید گچ پاستل در وزن های مختلف به مراکز بزرگ فروش مراجعه کنید.

در هنگام خرید متناسب با نوع مصرف و استفاده تان گچ مخصوص را خریداری کنید و حتما به بسته آن توجه کنید که سالم باشد تا در جابجایی آن با مشکل مواجه نشوید.

برند های مختلف از این مصالح در بازار موجود است ولی شما برای خرید رضایت بخش، خرید خود را از برندهای معروف و باکیفیت انجام دهید.

اگر خریدار عمده هستید و یا در کار فروش و صادرات این مصالح می باشید بهترین روش برای خرید گچ پاستل مرغوب به صورت عمده، خرید به روش مستقیم از تولید کننده است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (26).jpg

گچ پاششی

گچ پاششی مقاومت بالایی در برابر رطوبت نسبت به گچ کاری های معمولی دارد و بسیار مقاوم می باشد.

چسبندگی بسیار بالا و بی نظیر یکی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد گچ پاششی است که باعث شده تا افراد زیادی از این روش استقبال کنند.

یکی دیگه از مشخصه های بارز گچ پاششی عدم ترک خوردگی دیوار پس از اجرای این گچ کاری می باشد که همین امر باعث شده تا شکل ظاهری کار در مدت زمان طولانی حفظ شود.

این نوع گچکاری بسیار جذاب و زیبا است و برای دیوارهای داخلی ساختمان و همچنین سقف مناسب است و سرعت اجرای آن نیز بسیار بالا می باشد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (21).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up