با تمام انرژی کار کردم و به ثروت رسیدم

از جمله خصوصیات یک تاجر موفق این است که این افراد هیچ‌وقت برای کارشان ۵۰ درصد انرژی نگذاشته‌اند و کار همواره در الویت و ۱۰۰ درصد بوده است حداقل در سال‌های نخست شروع فعالیت. من هم برای موفق شدن در کارم سعی کردم انرژی تمام بزارم و تایم های زیادی از روز را به کسب و کارم اختصاص دادم و یقین داشتم نتیجه این تلاش ها ثروتمندی من است.

زیلو نظامی

قیمت زیلو نظامی به دو عامل اصلی وابسته است، اولین مورد کیفیت زیلو است، قطعا استفاده از پنبه گیاهی و طبیعی سبب افزایش قیمت این محصول خواهد شد.

دومین عامل سایز این زیرانداز است، زیراندازها با سایزهای بزرگتر قیمت بیشتری نسبت به زیراندازها با سایز کوچکتر دارند، البته این زیلو تا حدودی تحت تاثیر نوسانات بازار نیز قرار دارد.

خوشبختانه این محصول کاملا تولید داخل بوده و به همین علت قیمت آن کاملا مناسب می باشد، بطور کلی بازه قیمتی این محصول در حدود 300 تا 400 هزار تومان متغیر می باشد.

پیشنهاد می شود برای اطلاع از قیمت انواع زیلو در سایزهای مختلف با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

با تمام انرژی کار کردم و به ثروت رسیدم

زیلو صندلی

امروز تغییرات زیادی در قیمت زیلو صندلی، نیز ایجاد شده است که میزان آن ها بسیار کم می باشد.

در هنگام تولید این محصول، میزان دقت بسیار زیادی به کار رفته است و افراد برای تولید این محصول زحمت بسیار زیادی می کشند تا بتواند یک جنس با کیفیت را به مصرف کنندگان ارائه دهند.

میانگین قیمت زیلو از مبلغ 1850000 تومان الی 2700000 تومان نیز است و قیمت این محصول بر اساس اندازه های مختلف آن تعیین می شود.

اگر که تمایل دارید یک محصول با کیفیت را به صورت مناسب ترین قیمت خرید کنید، می توانید با استفاده از شماره های زیر با کارشناسان ما در تماس باشید.

با تمام انرژی کار کردم و به ثروت رسیدم

زیلو نمدی

زیلو از قدیمی ترین دست بافته های بشریت می باشد که آن را می توان به عنوان زیرانداز و کف پوش استفاده نمود.

باتوجه به نوسانات موجود در کشور قیمت های زیلو نمدی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و استحکام و نوع بافت زیلو های نمدی باعث می‌شود که قیمت این محصولات با یکدیگر تفاوت زیادی داشته باشد.

بازه‌ی قیمتی زیلو نمدی بین 150 هزار تومان تا 300 هزار تومان به صورت متغیر است که بستگی به متراژ زیلو های نمدی دارد.

اگر شما عزیزان نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد زیلو نمدی و شرایط نگهداری آنها هستید می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و بعد از راهنمایی‌های کامل خریدتان را انجام دهید.

با تمام انرژی کار کردم و به ثروت رسیدم

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up