با تهویه اسکناس ها را به دام اندازید

ثروتمند شدن از آرزو هایی می باشد که هر انسانی آن را در سر دارد ولی تنها کسانی می توانند در این مسیر موفق شوند که دست به اقدامی پر سود بزنند که من فعالیت تجاری پرسود در حیطه ی انواع زیره را به شما پیشنهاد میکنم برای آشنایی با این کسب و کار پرسود و انواع آن تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سیستم تهویه خانه

سیستم های تهویه ی خانه معمولا بر روی سقف خانه نصب می شود و گاها بر روی دیوار هم می توان نصب کرد این سیستم دارای کنترل از راه دور می باشد سیستم تهویه خانه حتی به سالم تر ماندن گل و گیاهان داخل منزل هم کمک می کند این تهویه اغلب در رنگ سفید تولید می شود.

این محصول در دونوع هوشمند و غیر هوشمند می باشد در نوع هوشمند آن این گونه است که وقتی هوای داخل خانه آلوده باشد و یا نامطبوع باشد، سیستم به طور خودکار شروع به کار می کند اما در نوع غیر هوشمند این طور است که خود شخص باید دستگاه را در زمان آلودگی هوای خانه روشن کند.

.

با تهویه اسکناس ها را به دام اندازید

سیستم تهویه جدید

قیمت سیستم تهویه جدید شاید کمی بالا به نظر بیاید اما باید این را در نظر بگیرید که شما با نصب این سیستم از پرداخت هرگونه هزینه ی برق معاف می شوید قیمت این سیستم می تواند بسته به مواردی چون: متراز ساختمان، اندازه سیستم، نوع محصول، تعداد پنل خورشیدی و… متفاوت باشد.

شما این محصول را یا در خانه و یا درمحل کار خود می خواهید نصب کنید پس بهتر است متراژ محل را به خاطر داشته باشید که بتوانید تهویه مناسب را تهیه کنید البته مورد دیگری که بر روی قیمت آن بسیار تاثیر گذار است، نوسانات بازار ارز و دلار می باشد قیمت این محصول در بازار امروز از 3 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان برآورد می شود شما می توانید با استفاده از شماره های زیر از قیمت به روز این محصول آگاهی پیدا کنید همکاران ما در بخش پشتیبانی آماده پاسخ به سوالات شما هستند.

.

با تهویه اسکناس ها را به دام اندازید

سیستم تهویه خودرو

از جمله مشخصات سیستم تهویه خودرو این است که بتواند دمای اتاق را با دقت هر چه بیشتر تنظیم کند این محصول می تواند با توجه به شرایط جوی متفاوت دارای عملکرد های مناسب به نفع خودرو و سرنشینان گردد از دیگر مشخصات این محصول این است که موجب صرفه جویی در مصرف سوخت می شود همچنین این محصول دارای عیب یابی اتوماتیک و خودکار سیستم می باشد.

این محصول دارای یک صفحه نمایشگر می باشد که می تواند دمای محیط را به شما نشان دهد از دیگر مشخصات این محصول این است که قابلیت تنظیم دما را به حالت های متفاوت نظیر سانتی گراد به فارنهایت را می باشد برای خرید سیستم تهویه پرشیا بهتر است شما به افرادی که نسبت به آن ها اطمینان بیشتری دارید، مراجعه کنید در نظر داشته باشید که با توجه به این که نمونه های متفاوتی از این محصول وجود دارد، سعی کنید با شناخت کافی وارد عمل شوید.

.

با تهویه اسکناس ها را به دام اندازید

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up