بررسی بیشتر پلی موزیک ارزان اسپاتیفای

بررسی بیشتر پلی موزیک ارزان اسپاتیفای

در سال ۲۰۰۷ شرکت تازه تاسیس اسپاتیفی در استکهلم سوئد اقدام به ساخت سرویسی کرد که ضمن حفظ حقوق هنرمندان در عرصه ی موزیک، آثار آنها را در قالب موزیک ویدئو، آهنگ و پادکست با کیفیت های متفاوت در اختیار دوستداران قرار داد. یک آرشیو کامل میلیونی که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. عضویت در این سرویس کاملا رایگان است اما برای دسترسی به برخی امکانات بیشتر لازم است اشتراک تهیه کنید. با ما همراه شوید تا بییشتر با پلی موزیک ارزان اسپاتیفای آشنا شوید.

ویژگی پلی موزیک ارزان اسپاتیفای

۱- امکان جستجوی آهنگ مورد نظر از طریق نام آلبوم، نام خواننده، سبک و غیره.

۲- دسترسی به حجم وسیعی از موسیقی های مطرح دنیا چیزی نزدیک به صد میلیون آهنگ.

۳- امکان ساخت یک پلی لیست از آهنگهای دلخواه و متناسب با سلیقه ی شخصی و اشتراک گذاری و حتی ویرایش مجدد.

۴- حرفه ای ترین دیتابیس موسیقی ایران و جهان

۵- ارائه موسیقی با بالاترین کیفیت های موجود.

۶- میتوانید در بخشهای مختلف اقدام به شخصی سازی ساده و پیشرفته کنید.

۷- اشتراک در پلی لیست های تهیه شده توسط سایرین.

۸- امکان انتخاب موزیک به عنوان علاقه مندی ها و مشاهده ی موسیقی های مورد علاقه ی دوستان و تبادل نظر.

۹- امکان دانلود موزیک و گوش دادن به صورت آنلاین و افلاین

۱۰- بهینه سازی بسیار بالا حتی با اینترنت بسیار پایین.

۱۱- داشتن یک دسته بندی از آهنگهای دلخواه، بدون پر کردن حافظه ی سیستم.

۱۲- یک مجموعه ی کامل و منظم از بهترین ژانرهای متفاوت.

۱۳- این سیستم از هوش مصنوعی برخوردار است ک با انتخاب چند آهنگ با سلیقه ی شما آشنا شده و آهنگهای مشابه را به شما پیشنهاد میدهد و این یعنی بدون جستجو، به آهنگهای جدیدی که به احتمال قوی از آنها لذت خواهید برد دسترسی پیدا خواهید کرد.

بسیاری از امکانات ذکر شده جزو پلی موزیک ارزان اسپاتیفای نیست و باید حساب را به پریمیوم ارتقاء داد. در سرویس پریمیوم باید اشتراک تهیه کنید و مبالغ متفاوتی پرداخت کنید. یکی از دلایلی که افراد به جای پلی موزیک ارزان اسپاتیفای از پریمیوم استفاده میکنند به خاطر تبلیغات بسیار زیاد و گاها آزار دهنده در سرویس ارزان است.

اگر سرویس پلی موزیک ارزان اسپاتیفای را روی لب تاب، رایانه خانگی و تبلت انجام شود امکان انتخاب هر آهنگی وجود دارد اما به روی گوشی فقط امکان پخش تصادفی وجود دارد و تعداد آهنگ ها محدود است. اما در سرویس پریمیوم این محدودیت از روی گوشی نیز برداشته میشود.

برای کاهش هزینه های اشتراک میتوانید دو روش ساده را انجام دهید، اول این که اگر دانش آموز یا دانشجو هستید میتوانید از تخفیفات ویژه ی این دسته استفاده کنید. دوما طرح خانواده که در آن اگر ۶ نفر که آدرس یکسان دارند اشتراک خریداری کنند شامل تخفیف می گردد و به ازای تعداد بیشتر هزینه نیز کاهش می یابد.

اسپاتیفای در فضای مجازی نیز فعالیت دارد و افرادی که به دنبال کسب درآمد هستند میتوانند در این شبکه برای خود اکانت بسازند.یکی از بهترین و موثرترین پلتفرم ها برای افزایش ممبر تلگرام و خرید لایک اینستاگرام کمک گرفتن از یک مجموعه ی حرفه ای و کاردان در این زمینه است.

 

امتیاز شما به این مطلب
keyboard_arrow_up