خرید کولر گازی سی هزار با قیمت مناسب از کولر گازی دات کام

خرید کولر گازی سی هزار با قیمت مناسب از کولر گازی دات کام

خرید کولر گازی سی هزار با قیمت مناسب امروزه از فروشگاه های اینترنتی همچون کولر گازی دات کام امکان پذیر شده است. برای خرید کولرگازی سی هزار تنها کافی است وارد سایت اینترنتی این فروشگاه شده و پس از مقایسه قیمت های این فروشگاه با دیگر فروشگاه ها سفارش خود را برای خرید کولر گازی سی هزار ثبت نمایید.

 

خرید کولرگازی سی هزار برای چه متراژی مناسب است؟

خرید کولر گازی سی هزار برای اتاق ها و سالن هایی با متراژ 100 متر گزینه مناسبی می باشد. اکثر این کولر گازی ها با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده اند. از این رو دارای راندمان مناسب و دوام بسیار بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف هستند. خرید کولر گازی سی هزار برای آن دسته از مشتریان که کیفیت و مصرف پایین برای آن ها در اولویت قرار دارد گزینه مناسبی می باشد.

فروش کولرگازی 24 هزار

فروشگاه اینترنتی کولر گازی دات کام اقدام به فروش انواع کولر گازی در ظرفیت ها و برندهای مختلف نموده است. این فروشگاه همچنین اقدام به فروش کولر گازی بیست و چهار هزار نموده است.

 

کولر گازی 24 هزار قادر به پرتاب کردن باد در چهار جهت مختلف و با فاصله 20 متر می باشد. این کولر گازی قادر است تا باد را به جهتی که کاربر نشسته است نیز هدایت کند. این دستگاه زمانی که شخصی در اتاق حضور نداشته باشد قدرت خود را به حداقل ممکن خواهد رساند. از این رو اگر از آن دسته از افرادی هستید که صرفه جویی در مصرف برق برای شما از اهمیت قابل توجهی برخوردار است توصیه می کنیم اقدام به خرید کولر گازی بیست و چهار هزار نمایید.

به طور کلی می توان گفت کولر گازی بیست و چهار هزار دارای قدرت خنک کنندگی فوق العاده بالا می باشد از این رو برای شما محیطی بسیار خنک و مطبوع تولید خواهد کرد. وجود قدرت بالای این دستگاه در پرتاب باد، قابلیت هوش مصنوعی و ریموت کنترل کاربردی و ساده از مهمترین ویژگی های کولر گازی بیست و چهار هزار هستند.

اسپلیت 9 هزار

اسپلیت ها امروزه در انواع برندها و ظرفیت های مختلف تولید می شوند و کمترین ظرفیت به اسپلیت نه هزار مربوط می باشد. این اسپلیت همچنین به عنوان کوچک ترین سایز اسپلیت در بازار شناخته شده است. در صورتی که برای اتاق خواب خود با متراژ پایین به دنبال یک اسپلیت مناسب هستید توصیه ما به شما خرید اسپلیت نه هزار می باشد. البته توصیه می کنیم تنها در شرایطی اقدام به خرید این اسپلیت نمایید که اتاق خواب شما زیاد آفتاب گیر نباشد و یا بخواهید تنها شب ها اسپلیت اتاق خود را روشن کنید. البته یکی از مزایای استفاده از این اسپلیت مصرف پایین در آن می باشد. اسپلیت نه هزار قادر به پرتاب باد به چهار جهت در اتاق می باشد.

 

برخی از اسپلیت های 9 هزار به تایمر خواب مجهز هستند از این رو در صورتی که دمای اتاق به حد مطلوب رسید به صورت خودکار خاموش خواهد شد و این امر در صرفه جویی در میزان مصرف انرژی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up