رنگ های آرامش بخش برای اتاق مهمان

بهترین رنگ برای اتاق خواب هنگامی که از میهمانان پذیرایی می کنید ، مهمترین چیز اطمینان از احساس راحتی آنها است. شما می خواهید اتاق را جایی قرار دهید که بتوانند در آن استراحت کنند و خواب خوبی داشته باشند و رنگ رنگی که انتخاب می کنید واقعاً می تواند تأثیر زیادی در احساس مهمانان شما در اتاق داشته باشد نقاشی ساختمان وقتی نوبت به ایجاد یک فضای آرامش می رسد ، نمی توانید با رنگ آبی اشتباه کنید! مشخص شده است که سایه های آبی تأثیر آرام بخشی بر بدن دارند و در واقع می توانند به خواب بهتر شما کمک کنند. برای یک اتاق خواب بهتر است به سایه های ملایم و کم صدا مانند آبی آسمانی ملایم ، آبی پودری ملایم ، سایه های رویایی اقیانوس یا اسطوخودوس بسیار نرم بچسبید.

رنگ های آرامش بخش برای اتاق مهمان

رنگ سبز همچنین می تواند انتخاب مناسبی برای یک اتاق مهمان باشد. این اثر آرامبخش مشابهی دارد ، بهترین رنگ برای اتاق خواب که منطقی است ، زیرا ما آن را با طبیعت بودن مرتبط می دانیم. اکثر مردم به سایه های روشن تر سبز ، مانند مریم گلی یا یک رنگ مایل به سبز روشن چسبیده اند ، اما رنگ های عمیق تر مانند سبز خاکی نیز می توانند در اتاق خواب بسیار خوب عمل کنند بازسازی ساختمان اگر احساس می کنید می خواهید چیزی را گرم کنید ، زرد و صورتی پاستلی نیز گزینه های عالی هستند که باعث می شوند فضای راحت و دنج را حفظ کنید در حالی که کمی گرما بیشتری به فضا وارد می کنید.

رنگ های آرامش بخش برای اتاق مهمان

پالت رنگی مناسب برای یک فضای مشترک

اگر در خانه خود یک اتاق مهمان داشته باشید ، ممکن است در یک سال گذشته بیشتر به یک اتاق چند منظوره تبدیل شده باشد. اگر مجبور شدید اتاق مهمان خود را ناگهان تغییر دهید تا بتواند به عنوان یک دفتر خانه ، فضای یادگیری در خانه یا منطقه ساخت کار کند ، شما تنها نیستید! بهترین رنگ برای اتاق خواب اگرچه این اتاق های چند منظوره ممکن است در ابتدا موقتی باشند ، اما اکنون شاهد مزیت ساختن آن به یک تنظیم دائمی تر هستید. اکنون وقت آن است که به این فکر کنیم که چگونه می توانیم جلوه اتاق خود را تازه کنیم و آن را برای زمانی که می توانیم از مهمانان در خانه شما استقبال کنیم گرم و دلپذیر کنیم ، اما همچنین فضای کار راحتی را برای شما فراهم می کند طراحی ویلا وقتی صحبت از فضاهای مشترک می شود ، رنگ های خنثی کاملاً مناسب است. آنها تعادل خوبی را ایجاد می کنند که هنگام کار یا خلاقیت ، و هنگامی که مهمانان شما پس از یک روز طولانی مسافرت آماده می شوند ، لحن مناسب را ایجاد می کنند. استفاده از سفید یا بژ ملایم روی دیوارها می تواند زمینه مناسبی را برای هر نوع رنگ ایجاد کند – رنگهای روشن خود را از طریق لهجه هایی مانند پارچه ، آثار هنری ، مبلمان و لوازم تزئینی اضافه کنید

 

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up