چگونه با فارکس روزانه درآمد میلیونی داشته باشیم؟

چگونه با فارکس روزانه درآمد میلیونی داشته باشیم؟

با فارکس آشنا شوید، آموزش ببینید، بروکر فارکس مطمئن انتخاب کنید و خطرات و ریسک های تجارت در بازار ارز خارجی را بشناسید. اگرچه آمار دقیقی از محاسبه سود فارکس و تریدرهای این بازار در دسترس نیست، اما قطعا میتوانید با فارکس بصورت روزانه درآمدهای بالای میلیونی داشته باشید. البته هیچ کاری در ابتدا راحت نیست و حتما باید برای ورود به بازار فارکس و معامله ، آموزش های لازم را ببینید. همچنین انتخاب یک کارگزار معتبر و رسمی اهمیت زیادی دارد که ما به شما بروکر کپیتال اکستند را معرفی میکنیم.

بدون شک کسب درآمد دلاری و خرج کردن به ریال شیرین ‌ترین بخش معامله و کسب سود از بازار فارکس است. بسیاری از افراد که تجربه بالایی در این زمینه دارند بصورت روزانه میلیون ها تومان درآمد کسب میکنند و زندگی مرفهی را برای خود ایجاد کرده اند. اگر در این زمینه تازه کار هستید حتما فارکس چیست را مطالعه کنید تا اطلاعات خوبی بدست آورید.

امروزه در شرایطی که با بالا رفتن قیمت دلار و هزینه های مختلف زندگی کسب یک درآمد دوم ثابت و پویا برای همگان ارزشمند است، موارد متعددی به عنوان راهکار های کسب درآمد دلاری وجود دارد که بهترین آن کسب درآمد از فارکس است.

کسب درآمد فارکس

البته بازار مالی فارکس جزو پر استرس ترین بازارهای معاملاتی در دنیاست، از طرف دیگر معامله در فارکس نیز جزو پردرآمدترین و پر ریسک ‌ترین فعالیت‌های اقتصادی است که هرفرد میتواند آن را انجام دهد و می تواند در این بازار کسب تجربه کند. اما سوال اصلی اینست که آیا واقعا درآمد میلیونی روزانه از فارکس ممکن است؟ جواب این سوال وابسته به این نکته کلیدی است که ما بدانیم اساسا چه خطراتی و چه مسائلی پیش روی ما وجود دارد و البته بخش مهمی از آن هم وابسته به مخاطب آن است. معمولا معامله گران تازه کار از ما می‌پرسند که اساسا این مسائل و این مقدمات برای ما تا چه حد اهمیت دارند پاسخ ما اینست که چند گروه معامله ‌گر وجود دارد که بایستی جایگاه خود را میان آن‌ها پیدا کنیم.

دسته نخست کسانی هستند که سرمایه اولیه آن چنانی ندارند، درآمد ماهیانه خوبی نیز ندارند (در بعضی اوقات اصلا درآمدی ندارند) و به بازار ارزهای بین المللی به دید عملکردی برای پول‌دار شدن سریع و بی‌دردسر نگاه می‌کنند. دسته دوم مخاطبان این سوال افرادی هستند که سرمایه اولیه نسبتا خوبی برای ورود به بازار دارند و علاوه بر آن درآمد خوبی نیز از شغل اولیه خود دارند و به راحتی در تامین مخارج زندگی خود توانا هستند.

همچنین ما به دفعات تاکید کرده ایم ، معامله گری برای کسانی خوب و مفید است که در تامین مخارج زندگی و معاش روزانه خود مشکلی ندارند برای این مورد دلایل علمی و روانشناسانه زیادی مطرح شده است، اگر شما هنگام معامله گری، اگر در تامین مخارج روزانه زندگی خود مسئله جدی داشته باشید، باید چند برابر برای موفقیت در فارکس زحمت بکشید. چراکه ناخودآگاه فرد همواره در پی رفع مشکلات و بهبود شرایط زندگی است، این مورد هنگام معامله گری کار دست شما می دهد. شما موقعیت هایی را خواهید گرفت که ضمیر ناخودآگاه به شما تحمیل کرده و به شما تحمیل کرده است که پوزیشن های محتملی جهت کسب سود هستند، اما بعدا خواهید یافت که کاملا غیر اصولی هستند.

شناسایی بروکر فارکس مطمئن

بیشتر معاملات ارزی بین جفت ارزهای کشور دهگانه (G۱۰) انجام میشود این ارزها از جمله دلار استرالیا، ین ژاپن، دلار آمریکا، یورو اتحادیه اروپا، فرانک سوئیس، پوند انگلستان، دلار نیوزلند و کانادا شامل میشوند. اکثر کارگزاری ها نیز به مشتریان اجازه می‌دهند با ارزهای دیگر از جمله بازارهای نوظهور معامله کنند.

با استفاده از یک کارگزاری یا بروکر فارکس، یک معامله گر با خرید یک جفت ارز معامله را آغاز می‌کند و با فروش همان جفت ارز معامله را می بندد. به عنوان مثال، تاجری که می خواهد یورو را با دلار آمریکا عوض کند، این جفت ‌ارز را خریداری می‌کند. این معادل خرید یورو با استفاده از دلار آمریکا است. برای بستن همین معامله نیز، معامله گر این جفت را می فروشد که معادل خرید دلار آمریکا با یورو است.

اگر هنگامی که معامله‌گر معامله را شروع کرده است، نرخ ارز خریداری کرده بیشتر شود، معامله گر سود می‌برد. اگر نه، معامله‌گر ضرر می‌کند.

یادگیری معامله در فارکس

 در ابتدای آموزش فارکس باید یاد بگیرید  فارکس  بازار ارز های بین المللی یا به اصطلاح دیگر خارجی است، در حقیقت یک بازار جهانی برای تبادل ارزهای ملی کشورها در برابر یکدیگر است. بازار های فارکس مایل اند به دلیل دسترسی جهانی به بازرگانی، تجارت و دارایی، بزرگ ترین و نقدینه ترین بازارهای دارایی در جهان باشند. در فارکس ارزها به صورت جفت، در برابر یکدیگر معامله می‌شوند و با همدیگر رقابت می‌کنند. برای مثال: یورو/دلارآمریکا (EUR/USD). بازارهای فارکس به عنوان بازار های نقطه ای(نقدی) و مشتق، که شامل بازارهای فروارد، فیوچر، قراردادهای اختیار معامله و قرارداد های سوآپ هستند، وجود دارند. فعالان بازار ارز فارکس، برای محافظت ارزش سرمایه‌های خود در برابر سایر ارزهای بین المللی و ریسک نرخ بهره، از انواع دانش در زمینه های مختلف از جمله در مورد رویدادهای ژئوپلیتیک، متنوع سازی اوراق بهادار و موضوعات دیگر، استفاده می‌کنند.

آموزش کسب درآمد میلیونی از فارکس

بازار ارز خارجی، محلی است که ارزها در آن مبادله می‌شوند. ارزها برای اکثر مردم جهان دارای اهمیت زیادی هستند، چه آن را درک بکنند و چه نکنند. زیرا ارزها برای هدایت کردن معاملات و کسب و کار، نیاز به مبادله شدن دارند. اگر در ایالات متحده ی آمریکا زندگی می‌کنید و می‌خواهید از فرانسه پنیر تهیه کنید، چه شما و چه شرکتی که پنیر را از آن خریداری کرده اید، باید هزینه ی آن را به فرانسسوی ها، به یورو پرداخت کنید. به بدان معنی است که وارد کننده ی آمریکایی باید مقدار معادل دلار آمریکا را به یورو تبدیل و مبادله کند. یک توریست فرانسوی در مصر برای دیدن اهرام مصر نمی‌تواند به یورو پرداخت کند، زیرا این واحد پول محلی آنجا نیست. به این ترتیب گردشگر باید یورو را با ارز محلی، که پوند مصر است، مبادله کند.

یک جنبه ی منحصر به فرد در این بازار بین المللی این است که هیچ بازار مرکزی برای ارز خارجی وجود ندارد. در عوض، معاملات ارزی به صورت الکترونیکی و بازار خارج از بورس(بدون نسخه) انجام می‌شود، به این معنی که همه معاملات از طریق رایانه ها میان معامله کنندگان سراسر جهان انجام می‌شود، نه در یک صرافی متمرکز. این بازار به صورت 24 ساعته، پنج و نیم روز در هفته باز است. و ارز ها در سراسر جهان در مراکز عمده مالی لندن، نیویورک، توکیو،زوریخ، فرانکفورت، هنگ کنگ، سنگاپور، پاریس و سیدنی خرید و فروش می‌شوند. تقریبا در تمام زمان های ممکن.

این بدان معنی است که وقتی روز کاری تجارت و معامله در ایالات متحده تمام می‌شود، بازار فارکس دوباره در توکیو و هنگ کنگ آغاز میشود. به همین ترتیب، بازار فارکس می‌تواند در هر ساعتی از روز، به همراه تغییر دائمی قیمت های پیشنهادی، بسیار فعال باشد.

خطرات و ریسک های فارکس را بشناسید

تجارت در فارکس می ‌تواند مخاطره آمیز و پیچیده باشد. بازار بین بانکی درجه های تنظیم مختلفی دارد و ابزارهای فارکس استاندارد نشده اند. در برخی از نقاط جهان، تجارت فارکس تقریبا به طور کامل غیر قانونی است.

بازار بین بانکی متشکل از بانک هایی است که در سراسر جهان با یکدیگر تجارت می‌کنند. خود بانک ها باید ریسک مطلق و ریسک اعتباری را تعیین و قبول کنند، و آنها فرآیند های داخلی ایجاد کردند تا خود را تا جایی که ممکن است ایمن نگه دارند. مقرراتی از این دست، برای حمایت از هر بانکی که در این صنعت شرکت کرده است، وضع شده است.

از آنجا که بازار توسط هر یک از بانک های شرکت کننده که برای خرید یک ارز خاص پیشنهاداتی ارائه می‌کنند، ساخته شده است، مکانیسم قیمت گذاری بازار بر اساس عرضه و تقاضا می‌باشد. از آنجا که چنین جریان های تجاری بزرگی در سیستم وجود دارد، برای معامله گران سرکش، تاثیر گذاری بر قیمت ارز خارجی دشوار است. این سیستم کمک می‌کند تا شفافیت در بازار، برای معامله گرانی که به معاملات بین بانکی دسترسی دارد، ایجاد شود.

بیشتر معامله گران خرده فروش، با معامله گران تقریبا کوچک و تا حدی کنترل نشده تجارت می‌کنند. که می‌توانند قیمت های جدیدی را ارائه کنند و حتی برخلاف مشتران خوشان معامله کنند. بسته به مکانی که معامله گر در آن قرار دارد ، ممکن است برخی مقررات دولتی و صنعتی وجود داشته باشد،اما این محافظه کاری ها در سراسر جهان با یکدیگر متناقض اند.

اکثر سرمایه گذاران خرده فروش باید قسمتی از وقت خود را صرف بررسی یک فروشنده ی فارکس کنند، تابفهمند آیا این موضوع (معاملات فارکس) در ایالت متحده یا انگلیس (معامله گران آمریکایی و انگلیسی اشتباهات بیش تری دارند.) یا در کشور هایی با قانون سست تر، کنترل شده است یا خیر.

همچنین بهتر است دریابید که در صورت بحران بازار یا در صورت ورشکستگی یک معامله گر، چه نوع محافظتی از حساب مناسب و در دسترس است.

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up