بهترین سایت برای دانلود فیلم و سریال های جدید ایرانی و خارجی 2022

قطعا تمامی افراد در زندگی روزمره خود ساعاتی را به تماشا کردن فیلم و سریال اختصاص می دهند، فیلم ها با ژانر های مختلف یکی از موضوعات اصلی می باشد که تنوع را در تماشا کردن فیلم ها ارائه می دهد. سوال اصلی آن است که این گونه فیلم ها در چه سایت هایی قرار می گیرند؟ چگونه می ‌توانیم آن ها را دریافت کنیم؟ چه فیلم و سریال هایی تازه وارد اکران شده اند؟ تمامی این موارد سوالاتی هستند که باید پاسخ آن ها را بدانید و همه آن ها را شرح خواهیم داد.

 

دسته بندی هر فیلم و سریال می تواند یک آپشن مجزا برای شما باشد، به این دلیل که وقت خود را برای انتخاب ژانر مورد نظر هدر نخواهید داد و البته که با فیلتر کردن دسته ها به راحتی می توانید ژانر های مخصوص خود و مد نظر را انتخاب کرده و برای مشاهده کردن آن ها تنها با چند کلیک ساده کار خود را آسان کنید. قطعا با دریافت هر فیلم می توانید با فریم ریت ها و کیفیت های مد نظر خود آن ها را به راحتی دانلود کنید.

دانلود فیلم ایرانی:

فیلم های ایرانی تازه ایی اکران شده است و برخی از آن ها از مرحله های اکران مردمی خارج شده اند و به راحتی شما می توانید آن ها را دریافت کنید ولی چگونه؟ دانلود فیلم ایرانی یکی از موضوعاتی است که سایت ما بر آن بسیار تاکید دارد و البته که شما با بررسی ژانر های خود می توانید به راحتی آن ها را انتخاب و دریافت کنید، موضوع اصلی در رابطه با فیلم و سریال های جدید است که به راحتی توانید آن ها را دریافت کنید، تنها کافی است که به بخش جدید ها بروید و آن ها را دریافت کنید.

جدید ترین فیلم ها در ژانر های مختلفی نظیر کمدی، تلخ و درام، ماجراجویی، پلیسی، اکشن فانتزی، خانوادگی، جنگی، تاریخی و مستند و … قرار گرفته شده است، که با کمترین زمان و البته در اسرع وقت می‌ توانید با کیفیت مد نظر خود با پرداخت هزینه( در برخی از مواقع) آن ها را دانلود کنید.

نکته: بیشترین دغدغه افراد در مورد دانلود کردن دانلود فیلم ایرانی ، در رابطه با سریع دانلود شدن آن ها است توجه داشته باشید که این موضوع دوسویه خواهد بود به این دلیل که شما با انتخاب کیفیت دانلود خود می‌ توانید این موضوع را تغییر دهید و اگر کیفیت بالا را انتخاب کنید قطعا کمی باید صبر کنید تا آن دانلود شود( کیفیت ها نظیر ۱۰۸۰، ۷۲۰،  ۴۸۰  هستند). بهتر است بدانید با تگ های کالکشن و البته با بازیگران و کارگردان و سال تولید و… می‌ توانید به عنوان یک فیلتر استفاده کنید تا اینکه به راحتی فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید.

مزایا و معایب تماشای آنلاین فیلم و سریال ها:

در این باره دیگر شما دیگر نیازی به دانلود فیلم و استفاده زیاد حجم بسته خود نیست، بلکه به راحتی‌ می‌ توانید با ترافیک کم حجم بسته خود آن ها را دانلود کنید. مشاهده و تماشا کردن فیلم به صورت آنلاین خیلی نفع برای شما خواهد داشت به این دلیل که دیگر حافظه لپتاپ، کامپیوتر و تلفن همراه تان اشغال نخواهد شد و فضای دیسک هارد خود را اشغال نخواهید کرد.( البته که موبایل ها برای دانلود فیلم ها حافظه ی زیادی را در خود اشغال می‌ کنند)، اما معایب تماشای آنلاین فیلم و سریال را می توان در افت سرعت اینترنت دانست به این دلیل که اگر اینترنت شما ضعیف باشد قطعا از وضوح فیلم کاسته خواهد شد و در برخی از مواقع به قطع فیلم منجر خواهد شد که برای کابران بسیار زننده خواهد بود؛ بهتر است برای تماشی آنلاین سرعت اینترنت خود را از قبل سنجیده باشید.

2

دانلود سریال ایرانی:

جدیدترین و بهترین های دانلود سریال ایرانی در دسته بندی سایت های قرار داده شده اند که می‌ توانید به راحتی آن ها را دریابید، انیمیشن های جدید، سریال های ایرانی جدید منتشر شده و سریال های خارجی و… جزء دسته های سریال محسوب می شوند و بهتر است که در دسته بند های سریالی آن ها را دریافت کنید.

هم اکنون دانلود سریال ایرانی جز دسته محبوب تلقی می شود به این دلیل که سریال های جذابی چون جیران، شب های مافیا، نیسان آبی و… منتشر شده اند و علاوه بر آن ها سریال های جذاب دیگری در خط تولید قرار دارند. نسخه های دوبله از جمله موارد بسیار مهمی هستند که در تمامی دسته ها قرار دارند و البته که زیرنویس چسبید هم وجود دارد ولی این مورد بسیار حیاتی تر بوده و بهتر است که آن را در نظر داشته باشید؛ البته بهتر است بدانید که بسیاری از فیلم های جدید زیرنویس دارند و دوبله هایی برای آن ها بارگزاری نشده است که در اسرع وقت تمامی آن ها با فایل های دوبله بارگزاری خواهند شد.

3

دانلود فیلم جدید:

یکی از کلماتی‌ که در گوگل بسیار سرچ می شود دانلود فیلم جدید است. بیشتر کسانی که این موضوع را سرچ می کنند دقیقا دنبال فیلم های جدید هستند و البته که به تمامی ژانر ها علاقه دارند، اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که اگر فیلم مورد نظر خودشان را پیدا نکردند حال باید چه کاری انجام دهند؟ قطعا در این زمان می‌ توانند سریعا با تیم پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنند و سخنشان را با آن ها در میان بگزارند، در اکثر مواقع پشتیبانی سایت برای دانلود فیلم جدید که توسط کاربر پیشنهاد می‌ شود سریعا دست به کار می شوند و آن ها را در سایت بارگزاری می کنند. فیلم های جدید جزء دسته های انیمیشن های جدید که به صورت سینمایی قرار داده شده اند و فیلم های خارجی که پر آوازه هستند و البته که با رجوع کردن به بخش های پر افنتخار ترین ها می‌ توانید بهترین فیلم های سینما را مشاهده کنید، فیلم های ایرانی جدید نظیر عنکبوت و دینامیت و حکم تجدید نظر و… در سایت قرار داده شده است و همانطور که در بخش های بالایی مطالعه کردید می‌ توانید کیفیت مورد نظر خود را هم در لا به لای آن ها انتخاب کنید و فرایند دانلود کردن را از سر بگیرید.

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up