معرفی بهترین شرکت هاستینگ و سرور ایران

در دنیای امروزی فعالیت در فضای مجازی و داشتن سایت بسیار حائز اهمیت است. عملاً بیشتر کسب‌وکارها و فعالیت‌ها در بستر مجازی اهداف خود را پیش می‌برند. به‌همین‌ منظور پیدا کردن یک شرکت خوب در زمینه سرور مجازی ایران یا خارج با داشتن هاستی مناسب بسیار پر اهمیت بوده و به دغدغه بسیاری از افراد و صاحبان کسب‌وکارها تبدیل شده‌است.

همان‌طور که می‌دانید تعداد بالایی از سرورهای مجازی وجود دارند که دارای کیفیت بسیار عالی هستند اما به دلیل تحریم‌ها از همه این سرورها نمی‌توان استفاده کرد و عملاً بسیاری از آن‌ها در داخل کشور غیر فعال می‌باشند. در این محتوا می‌خواهیم نکاتی را در انتخاب بهترین شرکت هاستینگ و سرور ایران برای شما ارائه دهیم.

شرکت سرو ای‌ تی که دارای بهترین سرور‌های داخلی و خارجی و هاست های قوی هستند که می‌تواند یکی از بهترین شرکت هاستینگ و سرور ایران باشد. این مجموعه دارای خدمات بسیار خوبی برای صاحبان کسب کارها در زمینه طراحی سایت، برنامه ‌نویسی اپلیکیشن اندروید، مدیریت سرور، ورد پرس و … است.

 

اهمیت خرید هاست و سرور از بهترین شرکت

معرفی بهترین شرکت هاستینگ و سرور ایران

پیش از آنکه توضیحات بیشتری در مورد بهترین شرکت هاست و سرور ایران بدهیم، ابتدا تعریف اولیه‌ای در مورد اهمیت هاست و سرور در راه‌اندازی سایت داشته باشیم. دقت کنید که در راه‌اندازی یک سایت که دارای کیفیت خوبی باشد و پذیرای حجم بالایی از کاربران باشد، باید به نکاتی توجه کرد. این نکات شامل سه بخش نرم‌افزار، سخت‌افزار و تولید محتوا هستند.

بخش سخت افزار و قسمتی از بخش نرم‌افزار شامل هاست و سرور است و این موارد مختص شرکتی است که به آن مراجعه می‌کنید. این هاست میزبانی سایت شما را برعهده می‌گیرد. درصورتی ‌که هاست میزبانی ایران را انتخاب کنید میزبانی سایت شما در داخل کشور انجام‌ شده و درصورتی ‌که از هاست خارجی استفاده کنید، میزبانی شما در خارج از کشور انجام می‌شود. بخش تولید محتوا نیز دارای مبحثی متفاوت و جداگانه است.

شاید برایتان سوال باشد که چگونه می‌توان از هاست های خارجی استفاده کرد و دچار فیلتر نشد؟ این مهارت و توانایی تنها توسط شرکت‌های هاستینگ خوب و باکیفیت مانند شرکت سرو ای تی انجام می‌گیرد. این شرکت‌ها دارای هاست ضد تحریم بوده که از داخل کشور به‌ خوبی کار می‌کند و دارای کیفیت بسیار بالایی نیز هستند.

معرفی بهترین شرکت هاست و سرور ایران

معرفی بهترین شرکت هاستینگ و سرور ایران

شرکت سرو ای تی فعالیت خود را از سال 91 آغاز کرده است. ازجمله خدمات این شرکت می‌توان به ثبت دامنه، خرید انواع هاست میزبانی ایران، سرور اختصاصی ایران و خارج ، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و … اشاره داشت. این شرکت از بهترین زیرساخت‌ها برای خدمات خود استفاده می‌کند که باعث می‌شوند سرعت سایت راه‌اندازی شده بسیار بالا بوده و پذیرای حجم بالایی از کاربر در یک زمانه واحد باشد. علاوه‌ براین کیفیت بالا و استفاده از بهترین زیرساخت‌ها، قیمت ‌گذاری مجموعه‌ سروای تی نیز بسیار مناسب است و همکاری با این مجموعه اقتصادی و به ‌صرفه می‌باشد.

بک آپ گیری در شرکت سروای تی در بازه‌های زمانی کوتاه انجام می‌شود که همین مسئله باعث شده خیال کاربران از نسخه پشتیبان سایت خود آسوده باشد.

 

در خرید هاست میزبانی خوب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

برای انتخاب بهترین شرکت هاست و سرور ایرانی باید به خدمات ارائه ‌شده توسط آن شرکت توجه داشت. یکی از این خدمات هاست بوده که به منظور بررسی کیفیت هاست توجه به نکات زیر حائز اهمیت می‌باشد.

 

فضا و پهنای باند بالا

 

مورد اول این است که هاست خوب باید دارای فضا و پهنای باند بالایی باشد. همچنین فضای خالی موجود در سرور باید بالا باشد تا بتواند پذیرای حجم زیادی از کاربر در زمان گردد. علت توجه به فضا این است که مخاطبین یک سایت پس از گذشت زمان به‌ اندازه روزهای اولیه نمی‌مانند و بیشتر می‌شوند. پس از ابتدا آینده نگری کرده و هاستی را خریداری کنید که پذیرای حجم بیشتری از مخاطبین شما باشد.

 

قابلیت اضافه کردن دامنه

 

دیگر ویژگی یک هاست خوب قابلیت اضافه کردن دامنه است. بدین ‌صورت که علاوه‌بر دامنه اصلی سایت خود، بتوانید دامنه‌های دیگر نیز به آن اضافه کنید.

ارائه هاست از دیتاسنترهای مشهور

دیگر ویژگی برای یک هاست خوب این است که از دیتاسنترهای مشهور ارائه شود. به‌ عنوان مثال شرکت سروای‌تی که بهترین شرکت هاست و سرور ایران می‌باشد، دارای 11 دیتاسنتر معروف است. درنتیجه هاست های ارائه ‌شده توسط این مجموعه دارای کیفیت بسیار خوبی می‌باشد . از آنجایی که این دیتاسنترها وظیفه نگهداری سرور مجازی خارج یا سرور مجازی ایران را برعهده دارند، کیفیت خوب آن ها در تضمین عملکرد سایت بسیار مهم است. ویژگی دیگر بک آپ گیری منظم است، چیزی که توسط مجموعه سرو ای تی به‌ طور روزانه و 24ساعته انجام می‌شود.

 

سرور خوب دارای چه ویژگی‌هایی است؟

 

همان‌طور که گفتیم با توجه به مجازی شدن امور، خرید سرور، به نیاز اصلی بسیاری از کسب‌وکارها تبدیل ‌شده است. حتی کسانی که از زمان گذشته نیز دارای سایت بوده‌اند برای ارتقاء زیربنای سایت خود به‌دنبال خرید سرور خوب هستند. این سرورها را باید از شرکت‌های فعال در زمینه سرور اختصاصی ایران و خارج خریداری کرد.

 

اما در خرید سرور و انتخاب شرکت موردنظر به چه نکاتی باید توجه داشت؟

 

  • سروری را خریداری کنید که جای ارتقا داشته باشند. به‌عنوان مثال تمامی سرورهای ارائه ‌شده توسط مجموعه سرو ای‌تی قابلیت ارتقا دارند و این مسئله خیال خریدار را بابت سرور راحت می‌کند.

  • مسئله بعدی پشتیبانی می‌باشند. تنها خرید سرور پاسخ‌گو نیست بلکه سرور شما باید به‌طور مرتب مورد پشتیبانی قرار گیرد. این کار نیز توسط تیم پشتیبانی سرو ای‌تی به‌طور منظم و در بازه‌های زمانی مشخص انجام می‌شود .عملاً این پشتیبان گیری تضمین‌کننده امنیت سرور و محتوای سایت شما و کسب‌وکارتان می‌باشد.

  • سرورهای ارائه‌شده توسط مجموعه سروای تی به‌طور اختصاصی و مجازی هستند. سرورهای اختصاصی دارای قیمت بالاتر می‌باشد زیرا که تمامی منابع نرم‌افزاری سرور و سخت‌افزاری آن مختص به یک نفر است. اما سرورهای مجازی کاربران بیشتری دارد و دنبال آن دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه تر نیز است.

چگونه می‌توانیم هاست و سرور را از بهترین شرکت خریداری کنیم؟

معرفی بهترین شرکت هاستینگ و سرور ایران

تا این‌جای کار تمامی ویژگی‌های مناسب و مورد توجه برای خرید هاست و سرور را به به شما گفتیم و با توجه به این ویژگی‌ها، از شرکت هاست و سرور می توان به عنوان بهترین شرکت هاستینگ و سرور ایران یاد کرد .

برای خرید موارد گفته‌شده تنها کافی‌ست وارد سایت با آدرس http://sarv-it.com/ شده و پس‌از مطالعه اطلاعات و پکیج های درج‌شده در سایت، برای خرید اقدام کنید. این مجموعه دارای انواع سرورهای میزبانی و هاست می‌باشد.

علاوه‌براین درصورتی‌که اطلاعات کافی در زمینه‌ی موردنظر نداشته و به مشاوره نیاز دارید، می‌توانید از راه‌های ارتباطی درج‌شده در سایت کمک بگیرید و پس‌از مشورت و گفت‌وگو با کارشناسان برای خرید خود اقدام کنید.

سخن پایانی

مجموعه سرو ای‌تی یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه هاست و سرور ایران می‌باشد که دارای ده سال سابقه کاری است. این مجموعه با ارائه خدمات به بیش‌از65هزار کاربر و داشتن بالای 8 هزار مشترک و11 دیتاسنتر، توانسته به یکی از بهترین‌ها در زمینه خود تبدیل‌ شود.

با توجه به نیاز بالا جامعه در داشتن سایت و خرید هاست و سرور، شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت میکنند، اما خرید از بهترین شرکت هاستینگ و سرور ایران دغدغه اصلی افراد می باشد. در این محتوا ویژگی های حائز اهمیت برای خرید هاست میزبانی ایران و سرور اختصاصی ایران و خارج را بیان کرده و با تطبیق این موارد با خدمات مجموعه سرو ای تی، به این نتیجه رسیدیم که این مجموعه بهترین شرکت هاستینگ و سرور ایران می باشد.

امتیاز شما به این مطلب

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up