چگونه ابروهای عالی داشته باشیم : 5 راز زیبایی

چگونه ابروهای عالی داشته باشیم : 5 راز زیبایی

ابروها چهره می سازند! ضخیم و آراسته اندکی به ظاهر جلوه می دهند و بر زیبایی چشم ها تاکید می کنند. اما حتی اگر ابروهای شما به حد ایده‌آل نرسند، این وضعیت آسان است.

چگونه ابروهای عالی داشته باشیم : 5 راز زیبایی

اصلاح ابرو

اولین کاری که میکاپ آرتیست ها و هنرمندان حرفه ای ابرو توصیه می کنند انجام دهند این است که موچین را بیرون بیاورند. برای رشد ابروها، به طور مرتب از روغن کرچک یا لوسیون ها و سرم های مخصوص استفاده کنید. موهای در حال رشد با یک ژل شفاف مرتب می شوند و آنها را کمی به سمت بالا شانه می کنید – امروزه ابروهای طبیعی پهن در اوج محبوبیت هستند.

اگر خودتان ابروها را تنظیم می کنید، قبل از عمل، شکل مورد نظر را مدل کنید و تنها پس از آن اقدام به برداشتن موهای زائد کنید. مراقب باشید – برای رشد ابروها به تراکم مطلوب ممکن است یک یا حتی دو ماه نیاز داشته باشید. موهای زائد را فقط با رشد مو از بین ببرید تا به فولیکول آسیب نرسانید.

اگر به توانایی های خود اطمینان ندارید، ریسک نکنید و به یک متخصص مراجعه کنید. یک استاد ابرو به شما کمک می کند تا ابروهای خود را به زیبایی فرم دهید، سایه مناسب را پیدا کنید و همچنین به شما می گوید که چگونه آنها را به درستی فرم دهید و از موهای خود در خانه مراقبت کنید.

چگونه ابروهای عالی داشته باشیم : 5 راز زیبایی

رنگ کردن ابرو

برای اینکه به مدت چند هفته به ابروها کانتور شفاف و سایه ای غنی بدهید، می توانید از رنگ کردن استفاده کنید. بهتر است چنین رویه‌ای را در سالن آرایش حرفه‌ای ابرو انجام دهید تا نتیجه برای شما غافلگیرکننده نباشد. فقط از محصولات خاصی برای رنگ کردن ابرو و مژه استفاده می شود.رنگ مو قطعا برای این منظور مناسب نیست.

محصولات رنگ آمیزی ابرو تحت کنترل ویژه چشمی قرار می گیرند، حاوی اجزای مضر نیستند و تقریباً واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کنند، در مقابل نور خورشید محو نمی شوند، برای مدت طولانی شسته نمی شوند و اغلب حاوی اجزای مراقبت کننده برای تقویت بیشتر هستند. موها نتیجه رنگ کردن ابرو با رنگ مخصوص از دو هفته تا یک ماه ماندگاری دارد.

هنگام انتخاب سایه رنگ، نه تنها به رنگ موها، بلکه به رنگ پوست نیز توجه کنید. تکنیک رنگ آمیزی ombre به خصوص زیبا و طبیعی به نظر می رسد، زمانی که ابرو در پایه روشن تر است، و به سمت دم تیزتر و اشباع تر می شود – در نتیجه، تصویر نرم تر و لطیف تر به نظر می رسد.

چگونه ابروهای عالی داشته باشیم : 5 راز زیبایی

رنگ کردن ابرو با حنا

حنا رنگ کردن ابرو یا بیو تاتو روشی است که در طی آن نه تنها موها، بلکه پوست زیر آنها نیز رنگ می شود. این تکنیک به شما این امکان را می دهد که برای مدت طولانی به ابروهای خود حالت شفافی بدهید. و به لطف استفاده از رنگ طبیعی، نتیجه طبیعی به نظر می رسد و به نظر می رسد که ابروها را با مداد یا سایه چشم تنظیم کرده اید.

امروز، چندین رنگ طبیعی به شما پیشنهاد می شود: از سیاه تا قهوه ای روشن. از این نترسید که بعد از عمل ابروهای شما قرمز شود – یک هنرمند حرفه ای ابرو می تواند به طرز ماهرانه ای چندین سایه را با هم ترکیب کرده و رنگ طبیعی مناسب را برای شما انتخاب کند. نتیجه این رنگ آمیزی حدود 2-4 هفته ماندگار است. به هر حال، حنا تأثیر مفیدی بر رشد مو دارد. بنابراین پس از چند ماه متوجه خواهید شد که ابروهای خود ضخیم تر و قوی تر شده اند.

آرایش دائمی ابرو

چگونه ابروهای عالی داشته باشیم : 5 راز زیبایی

اگر نمی خواهید یک بار دیگر به آرایش و اصلاح ابرو فکر کنید، باید به روشی مانند آرایش دائمی توجه کنید – این به شفاف کردن خطوط ابرو و پنهان کردن شکاف بین موها کمک می کند.

آرایش دائمی نوعی خالکوبی کلاسیک است. در طی این روش یک رنگدانه رنگی مخصوص با دستگاه مخصوص به زیر پوست تزریق می شود. آرایش دائمی را می توان فقط در کلینیک زیبایی انجام داد و از سالن های تاتو اجتناب کرد. مهم است که به دقت به انتخاب یک آرایشگر نزدیک شوید و همچنین از قبل درباره جزئیات روش و مسائل هیجان انگیز صحبت کنید، به عنوان مثال، سایه مناسب رنگ یا شکلی که به طور هماهنگ روی صورت شما به نظر می رسد.

امروزه یکی از محبوب ترین روش های تاتو ابرو، پرهای نرم یا میکرو اسپری است. ویژگی این تکنیک این است که استاد رنگ را فقط در شکاف بین موها قرار می دهد و سطح اصلی را رنگ نمی کند. این تکنیک امکان دستیابی به اثر ابروهای شفاف “پودری” و طبیعی را فراهم می کند.

آرایش دائمی موارد منع مصرف خود را دارد. این روش برای برخی بیماری ها و همچنین در دوران قاعدگی، بارداری و شیردهی توصیه نمی شود – هنگام ثبت نام در این روش، حتما با یک متخصص مشورت کنید. همچنین، چند روز قبل از خالکوبی، نمی‌توانید الکل و کافئین بنوشید تا از نتایج غیرمنتظره و درد ناشی از عمل جلوگیری کنید.

لمینت ابرو

اخیراً لمینت ابرو محبوبیت خاصی پیدا کرده است – یک روش پیچیده برای ایجاد فرم عالی، تقویت موها و تحریک رشد آنها.
لمینت با ترکیبات فعال ویژه انجام می شود. آنها موها را در جهت درست ثابت می کنند و همچنین به آنها صافی و درخشندگی می دهند. منابع مالی این روش با کراتین، روغن ها و اسیدهای آمینه غنی شده است. به لطف این، آنها نه تنها تغذیه و مراقبت می کنند. بلکه از ابروها در برابر عوامل منفی محافظت می کنند.

لمینت مخصوصاً برای دخترانی با ابروهای ضخیم یا پرپشت جذاب خواهد بود. این روش به رام کردن حتی سرسخت ترین موها کمک می کند و برای مدت طولانی به ابروها ظاهری زیبا و مرتب می بخشد. مزیت بارز لمینیت، اطاعت موها و ماندگاری طولانی مدت آن است. متأسفانه، این روش کاستی های آشکار ابروها را پنهان نمی کند. به عنوان مثال، عدم وجود مو در برخی از قسمت ها، و پس از مدتی باید دوباره تکرار شود. اما بر خلاف خالکوبی، لمینت فرآیندی راحت و بدون درد است که پس از آن برای مدت طولانی از شکل طبیعی زیبا و ابروهای رسا مرتب شده لذت خواهید برد.

مدل سازی ابرو

مدل ابرو را یاد بگیرید. هنگام انتخاب سایه ابرو ، مداد ابرو یا هر وسیله دیگری، از ته رنگ قرمز اجتناب کنید. رنگدانه قرمز غیرطبیعی به نظر می رسد و به معنای واقعی کلمه خیانت به این واقعیت است که شما ابروهای نقاشی کرده اید. چنین سایه هایی فقط برای صاحبان موهای قرمز مناسب است و بقیه باید وسیله ای با سایه سردتر انتخاب کنند.

برای یافتن میانگین کامل خود، باید آزمایش کنید. بافت های مختلف را امتحان کنید : رنگ ابرو ، ژل ابرو و سایه ابرو . این تنها راهی است که می توانید تعیین کنید چه ابزاری به ابروهای شما کمک می کند تا بی نقص به نظر برسند. در آخر اگر به دنبال ابزار آرایشی و همچنین لوازم آرایش ابرو متناسب با نوع ابرو خود و باکیفیت ایده آل هستید. ما به شما فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی را پیشنهاد می دهیم. شما علاقمندان به آرایش ابرو میتوانید انواع لوازم آرایش ابرو را به راحتی با مراجعه به سایت کمند بیوتی تهیه کرده و استفاده کنید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up