معرفی بهترین مارک کانسیلر

معرفی بهترین مارک کانسیلر:

معرفی بهترین مارک کانسیلر

کانسیلرها یکی از اون محصولاتی هستن که وقتی حتی نخواین یه میکاپ کامل داشته باشین برای این که ظاهرتون رو سرحال و شاداب نشون بدین، باید از اون ها استفاده کنید.
در واقع کانسیلر یکی از واجب ترین محصولات در کیف لوازم آرایش همه ماست. و این که چه محصولی رو انتخاب کنیم اهمیت خیلی زیادی داره، هم برای زیبایی که قرار هست به ما بده و هم به این دلیل که کانسیلر رو زیر چشم و دقیقا حساس ترین نقطه ی صورت استفاده میکنیم پس این که چه ترکیباتی توی اون باشه اهمیت خیلی زیادی داره.
برای همین هم میخوایم چند تا از بهترین برندهایی که بهترین محصولات رو برای کانسیلر تولید میکنن، به شما معرفی میکنیم تا با بهترین و با کیفیت ترین محصولات و ویژگی هرکدوم آشنا بشین.

کانسیلر نارس:

کانسیلر نارس

نارس یکی از اون محصولاتی هست که کیفیت به شدت بالایی داره و تکسچر اون فوق العاده نرم و کرمی هست. کاور کانسیلر نارس مدیوم رو به فول هست و تیرگی زیر چشم رو خیلی خوب کاور میکنه. این محصول ماندگاری 16 ساعته ای داره و به هیچ عنوان زیر چشم رو خط نمیندازه و باعثِ بوجود اومدن چروک در زیر چشم نمیشه.
این کانسیلر برنده ی جوایز متعددی شده و یکی از بهترین ها برای استفاده روزانه و حرفه ای هست.


کانسیلر تارت:

کانسیلر تارت

کانسیلر تارت از معروف ترین محصولات در دنیاست . کاور به شدت قوی داره و هر تیرگی، قرمزی و لکی که روی پوست باشه رو خیلی خوب کاور میکنه. ترکیبات اون کاملا گیاهی هست و هیچ موادی که باعث آسیب رسیدن به پوست میشه رو در فرمولاسیونش نداره.
موندگاری تارت درست مثل کانسیلر نارس 16 ساعت هست و توی این تایم کاملا صاف و یکدست روی پوست میمونه و هیچ گونه خط یا چروکی رو روی پوست ایجاد نمیکنه.
این محصول دارای تاییدیه از متخصص پوست هست و هیچ گونه آسیبی به پوست ما وارد نمیکنه در واقع یکی از مطمئن ترین کانسیلرها برای استفاده ی روزانه یا حرفه ای.


کانسیلر توفیسد:

کانسیلر توفیسد

محصول بعدی ، با داشتنِ آب نارگیل و هیالورونیک اسید باعث میشه پوست آبرسانی و مرطوب بشه و ظاهر اون رو خیلی لطیف و نرم میکنه. در واقع کانسیلر توفیسد، پوست رو درخشان میکنه و با کاور قوی که داره تمام تیرگی اطراف چشم رو از بین میبره.
کانسیلر توفیسد به هیچ عنوان خط نمیندازه و ظاهری چروک دار برای ما به وجود نمیاره به شکلی که حتی بعد ازچند ساعت که به خودتون نگاه میکنید، میبیند به همون شکل اولیه روی پوستتون مونده. درست مثل محصولات قبلی هیچ مواد مضری توی ترکیباتش نیست و هیچ آسیبی به پوست ما وارد نمیکنه.


کانسیلر میکاپ فوراور:

کانسیلر میکاپ فوراور

کانسیلری 24ساعته ، ضدرطوبت و ضدتعریق که یکی از بهترین کانسیلرهای دنیاست. این محصول، کاور خیلی خوبی داره و درست مثل محصولات بالا به هیچ عنوان، باعثِ ایجاد چروک در اطراف چشم نمیشه. میکاپ فوراور فوق العاده سبکه و در عین حال با یک حرکت تمام تیرگی و عیوب پوست رو کاور میکنه.


این 4 تا از بهترین کانسیلرهای دنیا هستند و قطعا میدونید محصولات بیشتری توی این لیست قرار میگیرند ، برای اینکه با بهترین و به روزترین محصولاتِ دنیا آشنا بشین میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و درکنار دیدنِ محصولات با طرز استفاده اون ها آشنا بشین، محصول مناسبتون رو پیدا کنید و در نهایت با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدید. اگر هم نیازی به راهنمایی داشتید با مشاورین این سایت در تماس باشید.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up