7 تا از بهترین راه ها برای یادگیری وردپرس

7 تا از بهترین راه ها برای یادگیری وردپرس

.

7 تا از بهترین راه ها برای یادگیری وردپرس

.

آیا بهترین راه برای یادگیری وردپرس را می دانید؟

برای کمک به یادگیری وردپرس، ما از توسعه دهندگان وب و صاحبان مشاغل کوچک این سوال را پرسیدیم تا بهترین بینش را ارائه دهند. از پیوستن به یک انجمن آنلاین تا تمرین با دامنه آزمایشی، چندین توصیه وجود دارد که ممکن است به شما در تسلط بر وردپرس کمک کند.

.

1. به یک انجمن آنلاین بپیوندید

صدها ابزار و منبع آنلاین وجود دارد که می‌توانید از آنها برای کمک به یادگیری نحوه استفاده از وردپرس استفاده کنید، و آنها گزینه بسیار ساده‌تری نسبت به یادگیری نحوه کدنویسی برای خودتان هستند. به عنوان مثال، Hongkiat یک سایت کامل است که به فناوری طراحی اختصاص یافته است و در میان جامعه فناوری مورد علاقه است. آنها بخشی دارند که فقط به وردپرس اختصاص داده شده است، با مقالات و آموزش های ارزشمند. تمرکز اصلی سایت بر روی طراحی و آموزش کاربران در مورد کدهای کوتاه سفارشی شده است، اما برای نشان دادن نحوه استفاده از برخی عملکردهای ویژه وردپرس نیز بسیار ارزشمند است.  و اگرچه پست های آموزشی دیگری در رابطه با اجزای کامپیوتر مانند مادربرد و غیره را نیز شاید در آنجا بیابید.

.

Hongkiat به طور مداوم با محتوای جدید به روز می شود، بنابراین شما هرگز نگران پیدا کردن یک مقاله قدیمی که هیچ فایده‌ای ندارد، نباشید. و این یکی از بهترین مکان ها برای مبتدیان برای شروع یادگیری و برای کارشناسان برای به روز بودن در نظر گرفته می شود.

.

.

2. با Lynda.com بیاموزید

یکی از بهترین راه ها برای یادگیری وردپرس استفاده از Lynda.com است. این وب سایت برای مدت طولانی در دسترس بوده است. از آنجایی که همه منابع آنها مستقیماً از یک منبع می آیند، همه چیز به خوبی ارائه و سازماندهی شده است که منجر به جامع ترین و متمرکزترین دوره وردپرس در اطراف می شود. شما می‌توانید اصول اولیه وردپرس و ساخت پایگاه داده را یاد بگیرید و همچنین تمرکز خود را به تخصص‌های محتوایی خاص، با درس‌های ویدیویی، یادگیری آفلاین، و مطالب به‌روز و قابل دانلود محدود کنید.

.

3. از وردپرس TV استفاده کنید

.

وردپرس یک سرویس رایگان به نام WordPress TV ارائه می‌کند که مجموعه‌ای از آموزش‌های ویدئویی است که در موضوعات مختلف درج شده است. ویدئوها سطوح کاربر را از مبتدی تا پیشرفته پوشش می دهند، و بخش هایی از سایت به اخبار برنامه نویسان در حال توسعه اختصاص داده شده است، بنابراین می توانید از پیشرفت های جدید مطلع شوید.

.

ویدیوها توسط کاربران وردپرس از سراسر جهان ایجاد می‌شوند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که اطلاعاتی که یاد می‌گیرید مستقیماً قابل اجرا هستند. این سایت همچنین دارای گزینه های زیرنویس برای غیر انگلیسی زبانان است که آن را به یکی از جامع ترین منابع موجود تبدیل می کند.

.

4. WPBeginner را امتحان کنید

یک راه آسان و رایگان برای شروع با وردپرس با WPBeginner است. این توسط وردپرس ارائه می شود و شامل آموزش ها و دوره های ویدیویی رایگان است. این برای کسانی مناسب است که هرگز از وردپرس استفاده نکرده اند و همه به راحتی قابل هضم هستند.

آنها هر موضوعی را پوشش می دهند، بنابراین شخصی که شروع به کار می کند می تواند برخی از موضوعات پیشرفته را در آنجا بررسی کند، مانند اینکه چگونه وب سایت خود را واکنش گرا کنید. همچنین اگر نمی خواهید ثبت نام کنید، می توانید به کانال یوتیوب WPBeginner بروید. در آنجا می توانید قبل از ثبت نام در سایت رایگان WPBeginner، ویدیوها را به صورت رایگان تماشا کنید تا ببینید که چگونه آن را دوست دارید.

.

.

5. ابتدا اصول HTML را بیاموزید

به عنوان فردی که در زمینه کدنویسی حرفه ای ایجاد کرده است، تمایل به ساخت یک وب سایت با استفاده از ابزارهای بدون کد را کاملاً درک می کنم. اما، حتی با وجود این ابزارهای موجود، وردپرس می تواند بدون دانش کدنویسی کمی پیچیده شود. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنم ابتدا اصول HTML را یاد بگیرید. این به شما یک چارچوب مرجع در هنگام بررسی کد، جستجوی خطاهایی که پس از نصب یک تم یا اصلاح یک قالب ظاهر می‌شوند و در نهایت منجر به سفارشی‌سازی بهتر می‌شود، به شما می‌دهد.

.

به سادگی قادر به عیب یابی با دانستن نحوه خواندن کد HTML به شما این امکان را می دهد که عملکرد وب سایت خود را در هنگام ساخت بهتر درک کنید. یا، اگر می‌دانید کجای کد را باید جستجو کنید، می‌توانید یک فونت، عنصر یا رنگ را در سایت شخص دیگری با چند کلیک پیدا کنید. چند ویدیوی رایگان عالی در یوتیوب وجود دارد که دوره‌های خرابی را در HTML به طور خاص برای کاربران وردپرس انجام می‌دهند، بنابراین می‌توانید در کمتر از یک روز موارد ضروری را در زمینه یاد بگیرید.

.

.

6. برای یادگیری از مربیان به گروه های ملاقات بپیوندید

اگرچه آموزش های آنلاین و وبلاگ های وردپرس برای یادگیری وردپرس مفید هستند، اما هیچ چیز جایگزین ملاقات حضوری با افراد و کسب دانش از مربیان واقعی نمی شود. پیوستن به گروه‌های ملاقات محلی در شهرتان نه تنها به شما امکان می‌دهد تا روابط باورنکردنی با کارشناسان وردپرس ایجاد کنید، بلکه می‌توانید دانش واقعی و حضوری را نیز به دست آورید و شبکه‌ای از افراد همفکر ایجاد کنید. با توجه به برجستگی وردپرس به عنوان پلتفرم مدیریت محتوای پیشرو، تقریباً در همه شهرهای ایالات متحده گروه های WordPress Meetup وجود دارد، و این سازمان ها اغلب گرد هم می آیند و به شما این امکان را می دهند که از کارشناسان واجد شرایط بیاموزید و همچنین به شبکه و گسترش فهرست مربیان خود بپردازید.

.

7. با دامنه تست تمرین کنید

تجربه بهترین معلم است! من توصیه می کنم یک دامنه آزمایشی تنظیم کنید (خرید و راه اندازی آسان با ارائه دهنده هاست خود) و یک سرویس مدیریت شده وردپرس را انتخاب کنید. سپس ادامه دهید و برخی از آموزش‌های YouTube را تماشا کنید و یک قالب ساده مانند Twenty Twenty Three را نصب کنید و شروع به آزمایش حساب جدید وردپرس خود کنید. ویژگی های بسیار متفاوتی وجود دارد که یادگیری همه آنها به تنهایی از طریق تئوری دشوار است. در عوض، اگر از طریق تمرین نیز یاد بگیرید، آنها را در سطح عمیق تری درک خواهید کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up