لیپوساکشن غبغب

لیپوساکشن غبغب

لیپوساکشن غبغب

لیپوساکشن غبغب، به عنوان یک راهکار پیشرفته در حوزه جراحی زیبایی، به تازگی به محبوبیت بسیاری از افراد دست یافته است. این فرآیند جذاب، با استفاده از تکنولوژی مدرن و تکنیک‌های حرفه‌ای، امکان کاهش چربی‌های محلی در منطقه غبغب را فراهم می‌کند، که اغلب به‌عنوان ناحیه‌ای موردنظر در تغییرات ظاهری بدن مطرح می‌شود. در این پروسه کمتر تهاجمی، افراد می‌توانند به سرعت و با حداقل مزاحمت، به بهبود شکل و تناسب بدن خود دست یابند. در این مقدمه، به بررسی اصول و مزایای لیپوساکشن غبغب، به همراه توجه به نکات کلیدی قبل از تصمیم‌گیری برای این روش جراحی می‌پردازیم.

.

از فرایند لیپوساکشن غبغب چه انتظاری باید داشت؟

لیپوساکشن چانه به راحتی در دفتر پزشکی با بیهوشی محلی انجام می‌شود. خود فرآیند بسیار سریع و آسان است و حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد. ناحیه با بیهوشی محلی بی‌حس می‌شود و سپس لیپوساکشن دستی انجام می‌شود. هنگامی که چربی حذف می‌شود، شما با یک خط چانه کنتور و تعریف شده باقی خواهید ماند.

.

مزایای لیپوساکشن غبغب

.

اگر چربی اضافی زیر چانه‌اتان وجود داشته باشد، حتی رژیم غذایی و ورزش هم ممکن است بهبود ظاهر چانه‌تان را کمک نکند. در واقع، در بسیاری از موارد، رژیم غذایی و ورزش هیچ کاری انجام نمی‌دهند. این عمدتاً زمانی رخ می‌دهد که علت اصلی ظاهر غبغب دوتایی شما ژنتیک است.

چانه یکی از ویژگی‌های چهره شماست.

هرکس ویژگی خاصی در چهره یا بدن خود دارد که دوست دارد بهبود بخشد، اما وقتی که ناحیه‌ای که می‌خواهید بهبود بخشید روی چهره شماست و برای همه دیده می‌شود، بهبود آن می‌تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند.

فرآیند کمتر تهاجمی است.

به ویژه اگر با جراحی‌های زیبایی تهاجمی مانند جراحی شکم یا حتی لیپوساکشن کل بدن مقایسه شود، لیپوساکشن چانه یک جراحی کوچک است. این کمتر تهاجمی است زیرا تنها به چند برش کوچک و دوره بازیابی نسبتاً کوتاهی نیاز دارد.

لیپوساکشن چانه می‌تواند در پوست لخت شده با عبور از دوران پیری کمک کند.

در نواحی بدن که چربی اضافی وجود دارد، پوست برای جا گذاری آن کشیده می‌شود. بنابراین، اگر چربی اضافی را روی چانه خود باقی بگذارید، با گذر زمان، پوست به مراتب از حد معمول کشیده خواهد شد و در نهایت باعث شل شدن و لخت شدن پوست می‌شود. اگر بتوانید با حذف چربی اضافی به پوست کمک کنید که به حالت اولیه خود بازگردد، می‌توانید در طول پیری به کاهش پوست لخت شده دست یابید.

لیپوساکشن چانه دائمی است.

هنگامی که چربی از منطقه چانه و گردن توسط لیپوساکشن حذف می‌شود، نتایج دائمی است. چربی دیگر نخواهد رشد کرد مگر اینکه یک افزایش وزن قابل توجه را تجربه کنید.

.

معایب لیپوساکشن دو چانه

.

داشتن اسکار و زخم

هر عمل جراحی که نیاز به برش دارد، زخم ایجاد می‌کند. خبر خوب این است که زخم‌های ناشی از لیپوساکشن چانه بسیار کوچک هستند (حدود 3 تا 4 میلیمتر طول دارند). همچنین، آنها به خوبی زیر چانه و پشت گوشان پنهان می‌شوند.

.

لیپوساکشن چانه نمی‌تواند پوست لخت را کمک کند.

در طول مدت طولانی، لیپوساکشن چانه می‌تواند مقدار انبساط پوست شما را با کاهش مقدار کشیدگی برای جا گذاری چربی کاهش دهد. اما در کوتاه‌مدت (اگر پوست گردن شما از پیش لخت شده باشد)، لیپوساکشن چانه قادر به کمک کردن نخواهد بود.

.

شما باید پس از فرآیند زمان استراحتی را زمان‌بندی کنید.

دوباره، همه عملیات جراحی (حتی کم‌تهاجمی‌ترین‌ها) نیاز به مدت زمان استراحت دارند. این بدان معناست که شما باید برخی از زمان را برای استراحت از کار یا مدرسه زمان‌بندی کنید – معمولاً حدود یک تا دو هفته در بیشتر موارد.

.

لیپوساکشن غبغب

آیا می‌خواهید به زیبایی صورت خود دست یابید؟ با خواندن مقاله جذاب دکتر ایزدپناه در زمینه لیپوساکشن صورت، با جزئیات فرآیند و مزایای این روش آشنا شوید. به دنبال اطلاعات دقیق و راهنمایی‌های حرفه‌ای برای بهبود ظاهر صورت خود هستید؟ ما به شما توصیه می‌کنیم که این مقاله را در سایت دکتر ایزدپناه بررسی کنید.

.

.

.

انتظار چه چیزی را داشته باشید: گام به گام لیپوساکشن چانه شما را تجربه کنید

.

مرحله ۱ – بیهوشی

معمولاً، برای این فرآیند، بیمار نیازی به بیهوشی محلی دارد. این یک فرآیند بیهوشی روزانه است، به این معنا که می‌توانید بلافاصله پس از انجام فرآیند به خانه بروید.

مرحله ۲ – برش‌ها

هنگامی که شما بیهوشی دریافت کردید، برش‌ها انجام می‌شود. این برش‌ها تنها باید چند میلیمتر طول داشته باشند و در نواحی پنهان در اطراف چانه و گردن شما قرار می‌گیرند.

مرحله ۳ – لیپوساکشن با کانولا

بخش لیپوساکشن این فرآیند، در واقع چربی را از بدن حذف می‌کند. جراح شما از ابزاری به نام کانولا استفاده خواهد کرد که اساساً یک لوله نازک از فلز است. کانولا به برش‌ها درج شده و چربی زیر چانه را مختلط می‌کند. سپس چربی اضافی را مکش می‌کند.

.

مرحله ۴ – بسته شدن برش‌ها

در آخر، جراح زیبایی شما برش‌های شما را با دقت بسته می‌کند تا به بهبود صحیح کمک کند. شما با یک بند سر و گرفته می‌شوید و به یک اتاق بازیابی منتقل می‌شوید تا پیش از بازگشت به خانه نظارت شوید.

.

آیا من کاندیدای خوبی هستم؟

.

اگر چربی اضافی زیر چانه دارید یا با خط چانه خود راضی نیستید، ممکن است یک متقاضی مناسب برای لیپوساکشن زیر چانه باشید. با لیپوساکشن چانه در دفتر پزشکی، ما قادر به ترکیبی از چربی زیرپوستی چانه و خط چانه شما هستیم. با اینکه لیپوساکشن اصلیاً پوست را به طور اصلی تنگ نمی‌کند، اما می‌تواند به عنوان یک اثر ثانویه پوست در این منطقه را تنگ کند. با این حال، برخی از بیماران ممکن است اگر پوست آنها خیلی لخت باشد، نیاز به تنگ کردن پوست داشته باشند. برای افرادی که از تنگ کردن اضافی پوست بهره‌مند خواهند شد، در مشاوره خود در مورد FaceTite از InMode به شما بحث خواهیم کرد.

.

آیا لیپوساکشن می‌تواند در بهبود غبغب کمک کند؟

.

بله. غبغب دوتایی معمولاً ناشی از چربی غیرمطلوب است که زیر چانه و در امتداد گردن جمع شده است. لیپوساکشن فرآیند دستیکاری بر روی چربی است، بنابراین این روش قطعاً می‌تواند ظاهر غبغب دوتایی را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: لیپوساکشن زیر بغل

.

چه مدت زمان بهبود لیپوساکشن غبغب طول می‌کشد؟

بهبود از جراحی لیپوساکشن غبغب دوتایی معمولاً حدود یک تا دو هفته طول می‌کشد. شما نیاز خواهید داشت که حدود یک هفته از کار استراحت کنید، و برگشت به روال روزمره‌تان، از جمله ورزش، کمی بیشتر زمان خواهد گرفت. ممکن است چند ماه طول بکشد تا تمامی تورم کاهش یابد.

.

چقدر دردناک است لیپوساکشن غبغب؟

در طول چند روز اول پس از عمل، ممکن است تا حدودی درد و عدم راحتی تجربه کنید. اما این درد به سرعت کاهش پیدا کرده و برای مدت چند هفته اصلی، تورم به عنوان علامت اصلی باقی خواهد ماند.

.

بهترین درمان برای چربی اضافی غبغب چیست؟

سریع‌ترین و موثرترین درمان برای چربی اضافی غبغب دوتایی لیپوساکشن چانه است.

.

.

لیپوساکشن غبغب

جمع بندی

.

لیپوساکشن غبغب، به عنوان یک روش موثر و سریع برای بهبود ظاهر چانه و کاهش چربی غیرمطلوب در این ناحیه شناخته می‌شود. این فرآیند، که با استفاده از بیهوشی محلی در دفتر پزشکی قابل انجام است، تقریباً نیاز به ۳۰ دقیقه دارد. با اعمال لیپوساکشن دستی تحت بیهوشی محلی، چربی غیرمطلوب زیر چانه به‌طور موثر حذف می‌شود. این فرآیند همچنین می‌تواند به صورت ثانویه پوست را تنگ کرده و به خط چانه تعریف شده‌تری بخشد. در نهایت، لیپوساکشن غبغب یک راهکار کم‌تهاجمی و موثر است که به افراد امکان می‌دهد به سرعت به یک چانه کم‌چرب و تعریف‌شده دست یابند.

.

اگر میخواهید زیبایی را به خود هدیه دهید این کار را به دکتر ایزدپناه بسپارید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دکتر ایزدپناه به نشانیwww.drkambizizadpanah.net مراجعه کنید. همچنین برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پیج اینستاگرام دکترکامبیز ایزد پناه سری بزنید.

.

همچنین بخوانید: لیپوساکشن پشت کمر

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up