طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان فرصتی عالی برای کسب‌وکارها و افرادی می‌باشد که قصد دارند حضور آنلاین خود را بهبود بخشند. با توجه به رشد روزافزون در حوزه اینترنت و نیازهای گوناگون کاربران، دسترسی به یک سایت که هم قیمت مناسب و هم کیفیت بالایی داشته باشد امری ضروری می‌باشد. طراحی سایت ارزان به معنای کاهش هزینه‌ها و در عین حال حفظ استانداردهای طراحی و رابط کاربری مطلوب می‎باشد. شرکت سایت سازان قادر است با استفاده از ابزارها و فناوری‌های مدرن، به راحتی سایتی کارآمد و زیبا را با هزینه‌های کمتری یرای شما طراحی کند.

مجموعه ما از طریق یک تیم مجرب و حرفه‌ای در زمینه طراحی وب و با استفاده از قالب‌ها و سیستم‌های مدیریت محتوا، می‌تواند یک سایت ارزان و قابل اعتماد را برای صاحبان کسب و کار راه‌اندازی کند. افراد با این رویکرد، می‌توانند هدف‌های خود را در زمینه آنلاین به دست آورند و همینطور هزینه‌های مربوط به طراحی سایت را کاهش دهند.

بهترین روش برای طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان با دو روش امکان پذیر می باشد. اولین روش، طراحی سایت با یک سیستم مدیریت محتوا است که می‌توانید از سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید؛ همینطور به کار بردن وردپرس می‌تواند جایگزین مناسبی برای کد نویسی باشد. دومین روش استفاده از سایت ساز است می باشد. اما سایتی که بر اساس وردپرس طراحی شده باشد بهترین روشی است که می‌توانید با آن یک سایت ارزان طراحی کنید.

C:\Users\negin\Desktop\درخت گردو\1704009050845.jpg

.

.

طراحی سایت ارزان با استفاده از وردپرس

طراحی سایت با وردپرس بسیار مقرون به صرفه می باشد. استفاده از وردپرس جایگزین مناسبی برای کدنویسی می باشد؛ همچنین این نوع طراحی هزینه بسیار کم‌تری دارد. برای طراحی و ساخت سایت وردپرس ارزان تنها کافی است هزینه دامنه و هاست را پرداخت کنید. فایل دانلودی وردپرس هم که کاملا رایگان می باشد؛ در حقیقت طراحی سایت با وردپرس ارزان که طرفداران بسیاری هم دارد یکی از روش‌های با کیفیت است و اکثرا برای شروع کار آن را انتخاب می‌کنند. از جهتی طراحی این پلتفرم به اصول و قواعد سئو نزدیک می باشد.

مزایای طراحی سایت ارزان وردپرس

 قابلیت طراحی به چندین زبان مختلف را دارد.
 دارای امنیت مناسب و قدرتمند می باشد.
 دارای سیستم مدیریت آسان و در عین حال حرفه ای است.
 دارای افزونه های مختلف برای اضافه کردن انواع مختلفی از ویژگی های است.
 امکانات متنوع و گسترده ای برای اجرا و راه اندازی بسیاری از سیستم ها دارد.
 شامل قابلیت سئوی مناسب می باشد.
 قادر به بروزرسانی وردپرس به نسخه های با کیفیت تر است.

C:\Users\negin\Desktop\درخت گردو\1704009051142.jpg

.

جهت مشاهده نمونه کار طراحی سایت به سازان سایت سر بزنید.

شرکت طراحی سایت ارزان

امروزه برای تطبیق کسب و کار خود با دنیای آنلاین داشتن یک سایت آماده ارزان ضروری است. برای خرید سایت ارزان لازم است از شرکت‌های معتبر و مطمئن کمک بگیرید. یک شرکت طراحی وبسایت ارزان و قابل اعتماد ویژگی‌هایی دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می کنیم.

 تعهد

داشتن تعهد نشان دهنده مسئولیت پذیر بودن می باشد. اگر پروژه طراحی سایت ارزان خود را به یک تیم متعهد بسپارید خیال‌تان از بابت خروجی کار، سطح کیفیت و پشتیبانی سایت راحت می باشد.

 تخصص

یک تیم متخصص، موظف است یک پروژه حرفه‌ای و بی‌نقص را به شما تحویل دهد.

 رزومه قدرتمند

سبک کاری، کیفیت و میزان خلاقیت هر شرکتی را می توانید با بررسی رزومه آن‌ها بسنجید؛ پس بررسی رزومه شرکت قبل از عقد قرارداد ضرورت دارد.

 تیم حرفه‌ای

تا تیمی حرفه‌ای نباشد نتیجه نهایی حرفه‌ای و بی نقص نخواهد بود؛ پس باید سطح کیفی تیم و شرکت را بررسی کنید.

شرکت طراحی سازان سایت به عنوان یک از سایت سازان معتبر در زمینه طراحی و ساخت وبسایت ارزان با برخورداری از تخصص،تعهد، روزمه قوی و تیم حرفه ای شما را برای پیش برد اهدافتان در کسب و کار یاری می کند.

طراحی سایت شخصی ارزان

قالب شخصی وردپرس یک قالب طراحی شده می باشد که به وب سایت شما شخصیت و ظاهری منحصر به فرد می دهد. این قالب‌ها معمولا طرح‌بندی ساده ای دارند و با انواع محتواها سازگاری هستند. این سایت ها امکانات سفارشی‌سازی زیادی دارند که به شما این امکان را می دهند عملکرد و ظاهر سایت خود را با توجه به سلیقه و نیازهای شخصی تغییر دهید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

شرکت طراحی سایت سازان سایت، در جهت رفع نیازهای شما در حوزه طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت و با کیفیت، خدمات خود را عرضه می کند. با توجه به اینکه امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال خرید سایت فروشگاهی ارزان می باشند، شرکت سازان سایت با ارائه راهکارهای مناسب، به شما یک فروشگاه اینترنتی ارزان و با کیفیت را ارائه می دهد. طراحی سایت فروشگاه ارزان با استفاده از بهترین روش‌های طراحی و به کارگیری تکنولوژی‌های روز می‌تواند برای سایت فروشگاهی شما، طراحی ویژه و بادقتی داشته و در کمترین زمان ممکن آن را به شما تحویل دهد.

هدف ما ساخت سایت فروشگاهی ارزان به همراه طراحی زیبا، عملکرد قوی و بهینه می باشد که به راحتی به شما امکان رقابت در بازار آنلاین را می دهد تا محصولات خود را به مشتریان هدف عرضه کنید.

C:\Users\negin\Desktop\درخت گردو\1704009050796.jpg

.

.

آیا طراحی سایت ارزان در کیفیت تاثیر دارد؟

در اینجا منظور از طراحی سایت ارزان همان مقرون به صرفه بودن است. یعنی شرکت سازان سایت به نسبت کیفیت بالا خدمات خود را با قیمتی مناسب در اختیار مخاطبان قرار می دهد. برخی از سایت سازان قیمت‌ها را بیش تر از آن چیزی که ارزش دارد تعیین می‌کنند اما در رابطه با سازان سایت خیالتان راحت باشد که هیچگونه هزینه بی جا و اضافی را دریافت نمی کند.

مزایای طراحی سایت ارزان برای صاحبان کسب و کار

اولین و بزرگ‌ترین مزیتی که طراحی سایت ارزان برای صاحبان کسب و کار دارد قیمت ارزان و مناسب آن می باشد که کمک می‌کند فردی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده است و در ابتدای راه است لازم نباشد هزینه زیادی را برای راه‌اندازی سایت بپردازد؛ همچنین صاحب کسب و کاری که طراحی وبسایت ارزان قیمت را انتخاب کرده و آن را راه‌اندازی می‌کند می‌تواند تمامی آموزش سایت را یاد بگیرد و خود را برای سایت حرفه‌ای آماده کند. از دیگر مزایای طراحی وب سایت ارزان، مراحل کوتاه راه‌اندازی آن می باشد.

آیا بهینه سازی در طراحی سایت ارزان اعمال خواهد شد؟

بله، تیم طراحی سازان سایت تمامی موارد مربوط به بهینه سازی وب سایت‌ها و سئو سایت و تگ‌های مهم را رعایت می کند.

C:\Users\negin\Desktop\درخت گردو\1704009050985.jpg

آیا از طراحی سایت ارزان پشتیبانی خواهد شد؟

بله، همه سایت‌های طراحی شده توسط سازان سایت در عین مقرون به صرفه بودن، پشتیبانی هم می‌شوند.

امکانات و ویژگی های طراحی سایت ارزان

قیمت مناسب

هزینه راه اندازی سایت ارزان در مقایسه با هزینه های رایج سایت های حرفه ای و گران قیمت, بسیار به صرفه می باشد و به شما این امکان را می دهد تا در زمان کوتاه وب سایت خود را راه اندازی کنید .

ورود اطلاعات صفحات سایت

ورود محتوای اولیه به روی سایت تا چندین مورد به صورت رایگان صورت می گیرد. بعد از تحویل سایت و پنل مدیریت، امکان ایجاد و مدیریت صفحات سایت با استفاده از پنل کاربری سایت به سهولت انجام می شود.

دیگر امکانات طراحی سایت ارزان

قالب های متنوع و زیبا

برای صاحب سایت این امکان وجود دارد که با توجه به سلیقه شخصی خود قالب ظاهری وب سایت را از میان قالب های متنوع موجود انتخاب نماید. همه قالب ها بر روی اکثر مرورگر ها بهینه می شوند و در موقعیت مناسب و سریع ترین زمان ممکن لود می شوند.

پشتیبانی آنلاین

شما در صورت ایجاد هر گونه مشکلی در حین کار می توانید با بخش مدیریت سایت و یا کنترل پنل هاست, ارتباط برقرار کنید و از طریق بخش پشتیبانی سایت مشکلات خود را مطرح کنید تا در جهت رفع آن اقدام کنند.

C:\Users\negin\Desktop\درخت گردو\1704009051230.jpg

 آماده سازی سریع در طراحی سایت ارزان

دامنه و هاست وب سایت یک روز بعد از سفارش بسته فعال می شود و ایمیل های سایت نیز قابل استفاده می شوند .

طراحی سایت ارزان مناسب چه کسانی است؟

کسانی که کسب و کارهای نوپایی دارند و بودجه کافی برای تبلیغات و دیگر فعالیت ها در حوزه برندینگ را ندارند، لارم است روی  طراحی وب سایت ارزان متمرکز شوند. البته در صورتی که کسب و کاری فقط خدمات آنلاین ارائه دهد ضرورت دارد طراحی سایت حرفه ای را در اولویت قرار دهد. همچنین، ساخت سایت ارزان برای افرادی که یک کسب و کار با سابقه و شناخته شده دارند، مناسب نمی باشد.

در نتیجه اگر بودجه کافی ندارید، بهتر است سایتی با امکانات کم و محدود را طراحی کنید تا بتوانید به نیازهای ابتدایی کسب و کار خود پاسخ دهید. اما با گذشت زمان تنها به داشتن این وب سایت ارزان قیمت بسنده نکنید و بعد از رونق گرفتن کسب و کارتان، حتما به دنبال ارتقا سایت خود باشید و امکانات بیشتری به آن اضافه کنید.

امکان ارتقاء سایت با پیشرفت کسب‌وکار

یکی از نگرانی‌های افراد این می باشد که بعد از هزینه کردن می‌توانیم سایت را ارتقاء دهیم یا خیر؟ بله صددرصد شما می‌توانید بعد از اتمام طراحی سایت ارزان و پیشرفت کسب‌وکارتان سایت را ارتقاء دهید و کیفیت کار خود را بالاتر ببرید اما در طراحی سایت ارزان باید به کیفیت معمولی راضی باشید و توقع بالایی نداشته باشید.

.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up