شغل پر درآمد با سرمایه کم

شغل پر درآمد با سرمایه کم

قطعا شما هم بدتان نمیاید یک کسب و کار پر درامد با حداقل سرمایه ایجاد کنید و درامد جدیدی پیدا کنید از طرفی فرصت کمی دارید و به کار فنی علاقه مند هستید.

اگر شاغل هستید و به دنبال شغل دوم برای کسب درامد بیشتر هستید این متن را تا انتها بخوانید.

شما میتوانید با یادگیری فن و مهارت مربوط به تعمیرات تاسیسات ساختمان نظیر آموزش تاسیسات ، آموزش تعمیرات پکیج ، آموزش نصب پکیج ، آموزش تعمیر کولر گازی ، آموزش لوله کشی ، آموزش تعمیر پمپ ، آموزش چیلر، آموزش سردخانه ، آموزش تعمیر مشعل و آموزش موتورخانه حرارت مرکزی یک شغل خوب و فنی راه بیندازید و در طول کار خود از پشتیبانی مدرسین دوره بهره مند شوید.

آموزشگاه فنی حرفه ای دانش تاسیسات با مدیریت جناب آقای مهندس سید علی شمندی یکی از معتبرترین مراکز آموزشی جهت مهارت آموزی و اخذ مدرک رسمی فنی حرفه‌ای در رشته تاسیسات ساختمان و آموزش تاسیسات در شهر تهران و اصفهان می باشد.

اعتبار مدارک فنی حرفه ای ارائه شده در این آموزشگاه، بین المللی و قابل ترجمه می باشد و کارآموزان می‌توانند پس از اخذ گواهینامه جهت دریافت جواز کسب و یا دریافت نمایندگی از برند های معتبر اقدام نمایند.

شغل پر درآمد با سرمایه کم

مزایای مدرک فنی حرفه ای دانش تاسیسات:

1-آموزش کاملا عملی و کارگاهی
2-آموزش تضمینی با اساتید مجرب و با تجربه
3-پشتیبانی کارآموز پس از اتمام دوره آموزشی
4-اعتبار بین المللی مدرک فنی حرفه ای
5-توانایی اخذ جواز کسب با مدرک صادر شده

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و نیازمند مدرک رسمی و بین المللی در رشته تاسیسات ساختمان هستید با ما تماس بگیرید.

E:\موارد اموزشگاه تهران\1 تصاویر دوره ها\تصاویر دوره پکیج اردیبهشت 1402\IMG_۲۰۲۳۰۵۰۴_۱۲۵۹۲۳.jpg

آموزش تعمیر پکیج

این دوره آموزشی به صورت عملی و کارگاهی در قالب 40 ساعت زیر نظر بهترین و با تجربه ترین اساتید برگزار می گردد. آشنایی با تعمیرات تخصصی انواع پکیج ها، آموزش نصب پکیج، آموزش لوله کشی تاسیسات، آموزش برق پکیج و آشنایی با اصول ایمنی و مقررات نصب و راه اندازی پکیج های ایرانی و خارجی بخشی از سرفصل‌های این دوره آموزشی می باشد.

.

C:\Users\a_shamandi\Desktop\سایت\IMG-3385.JPG

 

نمونه مدرک فنی حرفه ای ارائه شده توسط دانش تاسیسات

شغل پر درآمد با سرمایه کم

.

آموزش تعمیر کولر گازی

با رشد صنعت تبرید در کشور کاربرد کولر های گازی اسپلیت بسیار افزایش یافته است. یکی از جذاب ترین دوره های مهارتی که در آموزشگاه دانش تاسیسات ارائه می گردد، دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر های گازی اسپلیت می باشد که زیر نظر بهترین اساتید مجرب به کارآموزان ارائه می شود و حتی پس از دوره کارآزموان از پشتیبانی حضوری و غیر حضوری اساتید بهره مند خواهند شد.

C:\Users\a_shamandi\Desktop\سایت\IMG-3390.JPG

.

آموزش لوله کشی ساختمان

با توجه به رشد روز افزون صنعت ساختمان و استفاده از لوله ها جهت سرمایش، گرمایش، ابرسانی، گازرسانی و فاضلاب، آموزشگاه دانش تاسیسات با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به آموزش حرفه ای علاقه مندان به این رشته، دوره آموزشی  تاسیسات و لوله کشی ساختمان  را برگزار می کند. در این خصوص و با توجه به اهمیت آموزشی  تاسیسات و لوله کشی ساختمان، این دوره به صورت تخصصی و عملی برگزار می گردد. 

آموزش لوله کشی آب ساختمان شامل کلیه موارد مربوط به لوله کشی که به صورت کاربردی در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد بوده است. در این دوره شما با لوله کشی آب سرد و گرم ، لوله کشی فاضلاب با لوله های پی وی سی و لوله های پلی اتیلن آشنا می شوید همچنین در بخش لوله کشی آب سرمایش و گرمایش با اصول کار عملی و لوله کشی لوله های 5 لایه و تک لایه به صورت عملی آشنا می شوید. 

..

.

تعمیر یخچال

یخچال ها یکی از تجهیزات پرکاربرد در ساختمان ها می باشند. خرابی یخچال و تعمیر به موقع آن بسیار مهم و ضروری می باشد و اگر تعمیر یخچال به فرد غیر متخصص سپرده شود ممکن است اسیب های جدی به دستگاه وارد نماید.

مشکلات و خرابی یخچال شامل کمیود شارژ گاز مبرد، یخ زدن یا برفک زدن داخل یخچال، کاهش سرمای محفظه یخچال ، از کار افتادن موتور یخچال و یا خرابی و سوختن برد دستگاه از عمده معایب این تجهیزات میباشد.

شما همچنین میتوانید جهت اخذ گواهینامه فنی حرفه ای در آموزشگاه تاسیسات ثبت نام و مراحل اخذ مجوز را طی نمائید.

E:\موارد اموزشگاه تهران\1 تصاویر دوره ها\تصاویر چیلر اذر 1402\IMG_20231129_132857_375.jpg

راه‌اندازی یک کسب و کار نه تنها به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک فرد خلاق و کارآفرین، به ارزش های خودتان پی ببرید، بلکه به توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه نیز کمک می‌کند. اما به راستی تعریف کسب و کار چیست و چطور باید برای راه اندازی یک کسب و کار اقدام کنیم؟ آیا با بیزینس پلن یا انواع مدل های کسب وکار آشنایی دارید؟

راه‌اندازی کسب و کارها اهمیت بسیاری در زندگی افراد دارد. برخلاف کارمندی که تحت تاثیر ساعت کاری ثابت، درآمد محدود و وابسته بودن به افراد دیگر قرار می‌گیرد، راه‌اندازی کسب و کار به شما این امکان را می‌دهد که خودتان برنامه‌ریزی کنید، خلاقیت تان را به کار بگیرید و به عنوان صاحب کسب و کار به بهترین خود تبدیل شده و به هدف‌های مالی خود دست پیدا کنید. درواقع با رشد و توسعه کسب و کارتان، می‌توانید درآمد خود را افزایش داده و به ثروت برسید.

اگر شما هم دارای ایده‌های نوآورانه و خلاقانه هستید و میخواهید گامی مهم در راستای دستیابی به آرزوها و اهدافتان بردارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید مفهوم کسب و کار چیست و با اهداف و انواع مدل های یک بیزینس پلن آشنا شوید.

آشنایی با انواع کسب و کار

کسب و کارها می‌توانند در صنایع و بخش‌های مختلفی فعالیت کنند. در ادامه، شما را انواع کسب و کار آشنا خواهیم کرد :

کسب و کار خدماتی

این نوع کسب و کار شامل ارائه خدمات به مشتریان است. مثال‌هایی از کسب و کارهای خدماتی شامل مشاوره، حسابداری، وکالت، خدمات IT، طراحی و چاپ گرافیکی، خدمات رستوران و هتل می‌باشند.

کسب و کار تولیدی

در این نوع کسب و کارها، محصولات فیزیکی تولید می‌شوند. مثال‌هایی از این نوع کسب و کارها شامل تولیدات کارخانه‌ای، تولید محصولات مصرفی، تولید مواد غذایی، تولید لباس و پوشاک و تولید ماشین‌آلات صنعتی است.

کسب و کار خرده‌فروشی

این نوع کسب و کارها محصولات خود را به مشتریان نهایی (مصرف کننده) می فروشند و درواقع به صورت خرده‌فروشی عمل می‌کنند. مثال‌هایی از این نوع کسب و کارها شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ ای، فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه‌های محلی هستند.

کسب و کار اینترنتی (آنلاین)

با رشد فناوری و اینترنت، کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی نیز بسیار رایج شده‌اند. این نوع کسب و کارها شامل فروشگاه‌های آنلاین، خدمات وب، تبلیغات آنلاین، بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا و نرم‌افزارهای مبتنی بر وب می‌باشند.

کسب و کار خانگی

این نوع کسب و کارها در محیط خانگی و توسط افرادی که در خانه خود کسب و کاری راه اندازی کرده اند، اداره می‌شوند. مثال‌هایی از کسب و کارهای خانگی شامل طراحی و دوخت لباس، تولید غذاهای خانگی، طراحی و ساخت صنایع دستی و محصولات هنری می‌باشند.

کسب و کار بین‌المللی

در این نوع کسب و کارها، فعالیت‌ آنها در مقیاس بین‌المللی صورت می‌گیرد. شرکت‌های بین‌المللی تجارت جهانی، صادرات و واردات، مشارکت در بازارهای خارجی و تشکیل شراکت‌های بین‌المللی را می‌توان به عنوان مثال‌ها برد.

طرح کسب و کار یا بیزینس پلن چیست؟

طرح کسب و کار یا بیزینس پلن (Business Plan)، یک سند استراتژیک است که برای شرح و برنامه‌ریزی کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. این سند شامل اهداف، استراتژی‌ها، نحوه تجارت، تحلیل بازار، محصولات و خدمات، مدل تجاری، ساختار سازمانی، تجزیه و تحلیل مالی و سایر جزئیات مرتبط با کسب و کار است. بیزینس پلن در بسیاری از موارد برای رسیدن به موفقیت و رشد پایدار در کسب و کار بسیار اهمیت دارد.

.

شعبه تهران

شهر ری ، سه راه ورامین، ابتدای خیابان شهید غیوری کوچه صالحی

تلفن: 02133372675 – 09902408636 – 09104130636

شعبه اصفهان

اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، انتهای ملک شمالی

تلفن: 03132722459 – 09134035326- 09909516260

سایت اینترنتی

www.tges.ir

سامانه پیامک

5000203002020

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up