زیبایی و شفافیت پوست با ماسک توت فرنگی

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش آرایش و زیبایی همراه باشید :

جوش های پوستی را با توت فرنگی از بین ببرید !

زیبایی و شفافیت پوست با ماسک توت فرنگی

ماسک توت فرنگی

جوش های پوستی را با توت فرنگی از بین ببرید !

می توانید برای زیبایی و طراوت پوست از ماسک توت فرنگی استفاده کنید . توت فرنگی برای سلامتی و زیبایی پوست مفید است و با دارا بودن ویتامین سی و آنتی اکسیدان سبب می شود پوست همیشه روشن و جوان بماند . البته این میوه برای پوست های چرب  و دارای آکنه هم مفید است ، سبوم اضافی را پاک می کند و یک تونر خوب پوست است . حتی این میوه مفید از پوست در مقابل آسیب های اشعه ماورا بنفش خورشید هم محافظت می کند .

ماسک صورت توت فرنگی به همراه آب لیمو ، عسل و ماست است . آب لیمو باعث نرم و صاف شدن پوست می شود و با دارا بودن اسید سیتریک پوست را روشن و درخشان می کند . ماست دارای اسید لاکتیک بوده و پوست را نرم کرده و تمام لکه ها را از بین می برد . ماست صورت را روشن می کند و با آکنه و جوش مبارزه خواهد کرد . عسل نیز برای پوست بسیار مفید است ، باعث رطوبت پوست شده و با خاصیت ضد باکتریایی با باکتری های آکنه مقابله می کند .

مواد لازم برای ماسک توت فرنگی :

توت فرنگی

آب لیمو

ماست ساده

عسل

چنگال و چاقو

فنجان و قاشق اندازه گیری

طریقه درست کردن ماسک توت فرنگی :

ابتدا 4-5 توت فرنگی را برش داده و با چنگال له کنید . در ظرفی 4/1 فنجان توت فرنگی له شده بریزید . سپس 1 قاشق غذاخوری آبلیمو ، 1 قاشق غذاخوری ماست و 1 قاشق عسل بریزید .

طریقه استفاده ماسک :

صورت خود را خوب بشویید . سپس ماست توت فرنگی را روی صورت و گردن خود بگذارید و پوست خود را ماساژ دهید تا خوب لایه برداری شود . اجازه دهید ماسک 20 دقیقه روی صورت بماند . این کار را باید دوبار در هفته انجام دهید .

نکات مهم در تهیه ماسک توت فرنگی :

می توانید توت فرنگی را در مخلوط کن بریزید تا خوب له شود .

اگر ماسک خیلی آبکی است و از روی صورت می ریزد ، 1-2 قاشق بلغور جو دو سر اضافه کنید . بلغور جو دوسر برای پوست مفید بوده و باعث کمک به جذب روغن اضافه می شود .

در تهیه این ماسک از عسل خالص استفاده کنید .

توت فرنگی میوه بسیار مفیدی است و برای زیبایی پوست باید در برنامه غذایی تان بگنجانید . این میوه سرشار از ویتامین سی است و باعث کاهش چین و چروک پوست می شود .


منبع:
http://www.bistsotoon.com/p/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%B4%D9%81%D8%A7%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D8%AA%D9%88%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای آرایش و زیبایی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up