خرید کپسول آتش نشانی تبریز

خرید کپسول آتش نشانی تبریز

امروزه در اکثر خانه یا ساختمانها کپسول آتش نشانی یک کیلویی وجود دارد که این نوع کالا از مدل و برندهای مختلفی برخوردار است که یکی از این برندها دژ می باشد که افراد زیادی اقدام به خرید آن برای خانه یا ساختمان مورد نظر خود کرده اند.

یکی از مهم ترین وسایلی که در هر ساختمان باید وجود داشته باشد کپسول آتش نشانی نیز می باشد از همین رو شرکتهای زیادی این نوع محصول را تولید کرده اند اما برخی از آنها کیفیت لازم را ندارند که همین موضوع باعث می شود تا در آتش سوزی به خوبی و درستی کار نکند.

برخی از افراد ترجیح می دهند این نوع کالا را خریداری نکنند زیرا اعتقاد دارند در هنگام آتش سوزی می توانند به راحتی آن را خاموش نمایند اما اشتباه رایجی را نیز انجام خواهند داد.

خرید کپسول آتش نشانی تبریز

شما مردم گرامی اگر به دنبال یک سایت معتبر با محتوای خوب هستید می توانید به سایت مورد نظر شرکتمان مراجعه نمایید و همچنین پس از بازدید سایت آراد برندینگ درباره قیمت آن هم می توانید مطلع شوید که در خرید به شما بسیار کمک خواهد کرد.

همانطور که می دانید کپسول و شیلنگ آتش نشانی جزو وسایلی برای خاموش کردن آتش به شمار خواهد رفت و بهتر است بدانید این نوع کالا در زمانهای گذشته به هیچ عنوان در بین مردم رایج نبوده است، اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی افراد زیادی به این محصول روی آوردند به همین منظور کلاهبردارن از این فرصت استفاده کرده و اقدام به تولیدات بی کیفیت این نوع کالا نموده اند.

خرید کپسول آتش نشانی دژ

بهتر است بدانید این نوع کپسولها به صورت استوانه ای در سایزهای مختلف تولید خواهد شد و لازم به ذکر می باشد این استوانه باید به صورت فلزی تولید شود و اگر کپسولی خریداری کردید که از جنس فلزی بهره مند نبوده است، باید بدانید آن کپسول تقلبی بوده و همچنین بی کیفیت هم نیز می باشد.

این نوع کپسولها دارای یک اهرم در قسمت بالا نیز می باشد و همچنین برای استفاده از این محصول باید شما آن اهرم را فشار داده تا کپسول به راحتی عمل نماید و لازم به ذکر است شما پس از فشار دادن اهرم آن باید قسمت سر شیلنگ را بر روی آتش یا محل قرار دهید تا در سریع ترین زمان ممکن آتش خاموش شود.

خرید کپسول آتش نشانی تبریز

برخی از افراد برای خرید کپسول آتش نشانی برند دژ هیچ اقدام لازمی را انجام نخواهند داد.

برای این نوع محصولات مواد بسیار زیادی مورد استفاده قرار گرفته است که یکی از اصلی ترین مواد آن شامل دی اکسید کربن می شود که باعث ضد حریق بودن این نوع کپسولها خواهد شد.

این نوع کپسولها دارای یک مخزن، لوله و یک شیر فنری نیز می باشد و همچنین درون آن از سیلندرهای بسیار کوچک استفاده شده است.

بهتر است بدانید در قسمت جلوی این نوع کپسولها یک شیر با کیفیت وجود دارد که مانع پخش شدن گازهای دی اکسید کربن می شود.

اکثر افراد درون جامعه فکر می کنند کپسولهای آتش نشانی فقط از یک رنگ تولید خواهد شد که باید به آنها بگوییم سخت در اشتباه نیز هستند زیرا این مدل از محصولات در رنگ بندیهای مختلف تولید شده است که شامل رنگهای طوسی، سبز، آبی، مشکی و قرمز خواهد شد که هر کدام از این رنگها به محتویات درون کپسول اشاره دارد.

قیمت کپسول آتش نشانی بیوورسال

از جمله بهترین شهر تولید کنندگان انواع کپسولهای آتش نشانی می توان به شهر تبریز اشاره کرد. حریق معمولا به چهار مدل اصلی تقسیم می شود، که به مدلهای A،B ،C  و D مشهور هستند، نوع اول با سوختن مواد خشک و مواد جامد به وجود می ایند و به سرعت در صورت وجود داشتن مواد قابل اشتعال دیگر افزایش پیدا می کند.

خرید کپسول آتش نشانی تبریز

شما برای اطفاء حریق حتما می تواند از آب هم استفاده کنید ولی استفاده از کپسول آتش نشانی تبریز اتقاع حریق و یا فوم گزینه های بسیار بهتری به نسبت روشهای دیگر می باشد و همچنین به سرعت و خطر بسیار کمتری این کار را انجام می دهند.

نوع دوم سوختن مواد سوختی مانند بنزین و نفت می باشد به جرعت می توان گفت که تاثیر زیادی را اب بر روی حریقی که با بنزین درست شده باشد نمی گذارد پس بهتر است برای امنیت نسبت به این حریقها از بهترین محصول در دسترس که همان کپسولهای آتش نشانی  می باشند استفاده می کنید.

نوع سوم حریق یا همان مدل سی به حریقهایی گفته می شود که با برق به وجود می ایند نکته بسیار مهمی که در این نوع حریقها باید به ان توجه کنید ان است که به هیچ عنوان نباید بر روی این حریقها اب ریخته شود زیرا ممکن است به خشک شدن و مرگ شما منجر شود این حریقها معمولا با اتصالی کردن برق به وجود می ایند و در بسیاری از مواقع ان برق که باعث حادثه شده است به محل حادثه متصل می باشد و اب ریختن به دلیل ان که اب رسانا می باشد می تواند به معنی وصل شدن برق به بدن شما باشد اصلا مناسب نیست و حتی بسیار خطر افرین است.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up