خستگی ناپذیر تلاش کردم و میلیاردر شدم

خستگی ناپذیر تلاش کردم و میلیاردر شدم

برای این که پولدار شوید، تنها باید در کار خود به متخصصی کارکشته تبدیل شوید، من نیز تخصص زیادی نداشتم اما زمانی که تصمیم به شروع کار کردم در حوزه کاری خودم انجیر به تخصص رسیدم و توانستم به پول زیادی برسم.

انجیر استهبان

انجیر خشک یکی از تنقلات شیرین و دلچسب ایرانیان است. انجیر استهبان که از مزارع دیم استان فارس برداشت می شود دارای کیفیت مناسبی است. این میوه خشک دارای مقادیر زیادی فیبر و آنتی اکسیدان است.

در تحقیقی درباره میزان آنتی اکسیدان موجود در میوه خشک ها، مقدار این ماده در انجیر خشک نسبت به زردآلو، زغال اخته، خرما ، کشمش و آلو بیشتر بود. پیشنهاد میکنیم این خشکبار جذاب را به آجیل خود اضافه کنید و روزانه تعدادی از آن را میل کنید.

دومین نوع انجیر خشک استهبان به نام انجیر خرمنی مشهور بوده و بیشترین میزان برداشت محصول انجیر سالیانه در استهبان مربوط به انجیر خرمنی است. انجیر خرمنی علاوه بر این که در خشکبار فروشی های سراسر کشور به فروش می رسد، بیشترین میزان صادرات انجیر کشور را به خود اختصاص داده است.

خستگی ناپذیر تلاش کردم و میلیاردر شدم

انجیر تازه

انجیر را سوپر استار میوه ها می نامند چون انجیر تازه به دلیل مقادیر بالای مواد مغذی که دارد به درمان ناتوانی جنسی کمک می کند، خطر ابتلا به یبوست را کاهش داده و احتمال ابتلا به دیابت را از بین می برد.

انجیر میوه ای شیرین با پوست نرم و دانه های زیاد است که به صورت تازه و خشک شده استفاده می شود و به رنگ های سیاه، بنفش، سفید، زرد و سبز در طبیعت یافت می شود.

مقادیر بالای فیبر موجود در انجیر تازه و خشک به کاهش اشتها کمک کرده و با جلوگیری از پرخوری باعث لاغری و کاهش وزن افراد چاق می شود.

با این حال فراموش نکنید که انجیر خشک کالری بالایی دارد و خوردن روزانه چند عدد از آن برای دریافت مواد مغذی کافی می باشد.

میزان برداشت این نوع از انجیر استهبان در سال های مختلف متفاوت می باشد و حتی میزان آن در دفعات مختلف برداشت سالیانه نیز یکسان نمی باشد.

خستگی ناپذیر تلاش کردم و میلیاردر شدم

انجیر خشک تازه

آنچه که در رابطه با انجیر می ‌توان گفت اینکه با خشک کردن آن و خروج آب موجود در میوه تازه، انرژی غذایی آن افزایش می‌ یابد به‌گونه ‌ای که میزان کالری انجیر خشک حدود ۵ برابر کالری انجیر تازه است. صد گرم انجیر تازه حدود ۶۰ تا ۷۰ کالری انرژی دارد که کمی بیشتر از کالری توت تازه می ‌باشد. در صورتیکه کالری صد گرم انجیر خشک در حدود ۲۷۰ تا ۳۰۰ می‌باشد. انجیر خشک تازه حاوی مواد غذایی تغلیظ شده بوده و میزان ویتامین‌ها و مواد معدنی آن بیشتر است. همچنین انجیر خشک حاوی ماده پکتین است که تصور می‌گردد خاصیت کاهش دهندگی کلسترول خون را دارا می‌باشد.

نکته مهم اما اینکه انجیر تازه بسیار خوشمزه بوده و دارای طعم لذیذ و منحصر به فردی است که انجیر خشک نمی‌تواند جای آن را بگیرد. با این وجود برخلاف انجیر خشک، عرضه انجیر تازه محدود بوده و در تمام طول سال در دسترس نمی‌باشد. ماندگاری این نوع محصول نیز حتی در یخچال زیاد نبوده و به ندرت از یک هفته تجاوز می‌کند. بنابراین استفاده مداوم از انجیر منوط به خرید میوه خشک می‌باشد مگر اینکه از آن فرآورده‌هایی مانند مربای انجیر تهیه کرده باشید.

خستگی ناپذیر تلاش کردم و میلیاردر شدم

.

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up