واکس مایع کفش چرم قهوه ای

واکس مایع کفش چرم قهوه ای

واکس یکی از ملزوماتی است که برای دوام و نگهداری کفش ها مورد استفاده قرار می گیرد، آن ها دارای انواع متفاوتی هستند و هر کفشی واکس مخصوص به خودش را می طلبد.

قیمت واکس کفش از طریق سایت های معتبر اینترنتی در اختیار مصرف کننده ها قرار داده می شود و می توان در کمترین بازه زمانی خرید خود را انجام داد.

صادرات واکس کفش از درب کارخانه ها آغاز می‌ شود و برای این کار صاحبان کارخانه های تولیدی پس از آن که بهترین اجناس را تولید کردند، از آن ها در فضای مجازی رونمایی می‌ کنند و امکان خرید راحت و بی دغدغه ای را فراهم می‌ آورند.

واکس مایع کفش چرم قهوه ای

تولید این محصولات با توجه به دانش و تکنولوژی روز و در کارخانه های بزرگ انجام شده و با استفاده از انواع دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می شود.

ترکیباتی که در این واکس ها استفاده می‌ شود، از شکنندگی و خراب شدن کفش جلوگیری می نمایند.

آن ها باعث می شوند که سطح رویه کفش ها در استفاده طولانی مدت دچار پارگی نشوند.

استفاده از واکس کفش ضروری بوده و برای افرادی که به ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند، این موضوع بسیار مهم می باشد.

آن ها به راحتی می توانند با مالیدن واکس به کفش ها زیبایی ظاهر خود را حفظ کنند و کفش های خود را نو جلوه دهند.

خرید کلیه محصولات در فروشگاه های مجازی مانند آراد برندینگ در کمترین زمان ممکن صورت می‌ گیرد و به مصرف کننده ها کمک شایانی می شود، چرا که خریداران می توانند خرید های اینترنتی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند.

واکس کفش بی رنگ در دو نوع مایع

واکس که برای کفش های چرم در نظر گرفته می شود.

دارای مشخصات منحصر به فردی است و یکی از مشخصات رنگ آن ها است.

رنگ این محصولات با توجه به رنگ کفش در نظر گرفته می‌ شود.

از واکس عسلی برای کفش های رنگ روشن و سایر باکس برای کفش های مشکی استفاده می شود، از دیگر مشخصات ترکیبات به کار رفته در آن ها می باشد.

این وضعیت بسیار نرم هستند و باعث تمیز شدن سطح رویه کفش ها می شود و آن ها را نرم می کنند.

واکس مایع کفش چرم قهوه ای

کارخانه های زیادی در کشور ما وجود دارند که اقدام به تهیه مواد اولیه مرغوب می کنند و سپس با استفاده از فرمولاسیون که توسط مهندسین و دیگر افراد با تجربه به آن ها ارائه می شود بهترین انواع واکس کفش را تولید کرده و در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. واکس ها انواع گوناگونی دارد که واکس کفش مایع یکی از آنهاست.

صاحب خانه ها پس از تولید محصول تبلیغات گسترده ای را فراهم می آورند و تمامی ویژگی های محصولات را به اشتراک می گذارند.

تبلیغات درست این کالا از راه های حضوری و مجازی انجام می شود، با چاپ تیزر، بنر و یا وب سایت هایی در اینترنت و همچنین پیج هایی در اینستاگرام می توان تمامی انواع واکس را با ذکر ویژگی ها معرفی کرده و سفارش خرید را ثبت کرد.

واکس کفش چرم قهوه ای

یکی از محصولات مرتبط با سلامت کفشها واکس کفش چرم است که در انواع مختلف قهوه ای و مشکی در دسترس است، در ادامه شما را با نحوه استفاده از این محصول آشنا خواهیم کرد.

توجه داشته باشید که هر نوعی از چرم، واکس مخصوص به خود را دارد و هر واکسی روش مختص به خود، اما نحوه ی استفاده از آن یک شکل کلی دارد که عبارت است از ابتدا تمیز نمودن سطح چرم از آلودگیها و چربیها و سپس آغشته نمودن فرچه به مقداری از واکس و کشیدن آرام آن روی چرم به نحوی که کل سطح را پوشش دهد.

در ضمن همیشه سعی داشته باشید دو نکته را فراموش نکنید، نکته ی اول آرام کشیدن فرچه و نکته ی دوم استفاده از واکسهای با کیفیت و مناسب چرم مورد نظر، همچنین جهت افزایش ماندگاری واکس آن را در محیط خشک و به دور از نور مستقیم خورشید نگه داری نمایید.

واکس مایع کفش چرم قهوه ای

وسایل چرمی همانند هر وسیله ی دیگر به مرور زمان کثیف می گردند، اما لازم نیست نگران آن باشید، بیشتر این کثیفیها بدون مشکل خاصی پاک می‌ شوند ولی به‌ خاطر تان باشد که چرم اساساً ماده ‌ای زنده بوده و این به معنای تغییر آن با گذشت زمان است.

استفاده از واکس کفش چرم قهوه ای کمک می کند تا عمر آنها افزایش یابد، البته واکس چرم برای هر وسیله ی چرمی مناسب بوده و قابل استفاده می باشد، همچنین باید بدانید که اگر به طور پیوسته و همیشگی از این واکس استفاده کنید نه‌ تنها کیفیت چرم افزایش می یابد حتی پوشش تان هم جذاب‌ تر و زیبا تر خواهد شد.

البته این را هم باید اضافه کنیم که این فقط چرم نیست که احتیاج به واکس دارد بلکه وسایل دیگر هم به نوبه ی خود احتیاج به واکس زدن و تمیز شدن دارند که البته جای آن در این مقاله نیست و جهت آشنایی با آنها باید به مقالات مربوطه مراجعه کنید.

اما امروزه در جهان بسیاری از افراد وازلین را جهت واکس محصولات چرمی مورد استفاده قرار می دهند، چرا که وازلین بافت چرب و نرم داشته و از بافت چرم شما مراقبت نموده و ظاهرآن را جذاب و تمیز می سازد، البته جهت این کار باید مقدار کمی از وازلین را به روی وسیله ی چرمی خود بکشید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up