راه های پولدار شدن را زیره برای من مشخص کرد

در مسیر و راه های پولدار شدن بدون سرمایه صرفه جویی، اعتدال، اجتناب کردن از بدهی و یا کسب مهارت های جدید برای بالابردن سطح زندگیتان کافی نیست بلکه بایستی کاری درست و شغلی مطمئن برای خود ایجاد کنیم که من با ایجاد فعالیت خود در حوزه زیره در بستر اینترنت این موفقیت را تبدیل به ثروت کردم.

زیره سیاه کوهی

یکی دیگر از مزایای مصرف زیره سیاه کوهی برای کاهش وزن و لاغری تامین نیاز بدن نسبت به پروتئین و همچنین آهن می باشد اگر شما از برنامه غذایی بی کیفیت استفاده کنید، بنابراین پس از کاهش وزن شاهد ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله ریزش مو خواهید بود.

زنان عموماً پس از دوران بارداری و شیردهی دچار اضافه وزن می شوند بنابراین بهتر است، پس از زایمان حتما به صورت مداوم از زیره سیاه استفاده نمایند، تا از این طریق میزان ویتامین و آهن بدن خود را افزایش داده و از سوی دیگر نیز به آسانی وزن خود را کاهش دهند و دیگر نیاز به استفاده از انواع قرص های شیمیایی نخواهد بود.

سرطان یکی از بیماری‌های بسیار شایع در سراسر دنیا می باشد، که امروزه در کودکان زیر ۶ سال نیز به وفور دیده می‌شود به طور کلی در میان زنان سرطان پستان و همچنین در میان آقایان سرطان پروستات بسیار افزایش یافته است.

پزشکان بر این باور هستند که علت اصلی ابتلا به بیماری سرطان نداشتن برنامه غذایی مناسب و با کیفیت می باشد.

به طور کلی تکثیر و تشکیل سلول های سرطانی در بدن باعث ایجاد غده های سرطانی شده و همچنین برای درمان این بیماری باید عمل های بسیار سخت را انجام بدهید.

یکی از بهترین و آسان ترین روش ها برای پیشگیری از ابتلا به سرطان مصرف مواد غذایی می باشد که آنتی اکسیدان بالایی دارند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (33).jpg

 زیره سبز صادراتی

زیره سبز صادراتی پس طی مراحل اولیه بوجاری شدن به سیلوی دوم انتقال می یابد و توسط بالابر از سیلوی دوم به داخل دستگاه بوجاری صنعتی دوم ریخته می شود. این دستگاه دارای شش نوع الک می باشد. اولین الک در قسمت بالایی دستگاه قرار دارد و مش هایی برای جدا کردن تخم علف هرز دارد. الک دوم کاه هایی که در مرحله اول بوجاری گرفته نشده است را جدا می کنند.

 پاک شده وارد یک مخزن می شود. زیره پس از ورود به این مخزن کوچک قیف مانند توسط بالابر، بالا می رود و وارد مخزن دوقلو می شود که به دو دستگاه بوجاری در انتهای خط تولید متصل است. هر کدام از این دستگاه ها دارای الک هستند و بر اساس وزن دانه ها، دانه های سنگین را در یک سمت و دانه های بزرگتر در سمت دیگر قرار می گیرد.

سپس زیره های بوجاری شده در طی این دو مرحله وارد مخزنی می شود که در زیر آن کیسه هایی قرار دارد و عمل پر کردن آن انجام می شود. در آخر این کیسه ها به انبار منتقل می گردد. پس از آن نوبت به عرضه و ارائه این محصول در بازار می رسد. استان کرمان مرغوب ترین زیره بوجاری شده صنعتی جهان را دارا می باشد که به دلیل مرغوبیت بالای این محصول، زیره به کشور های دیگر صادرات می شود. سالانه اراضی زیادی به این منظور زیر کشت می رود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (34).jpg

 اسانس زیره سبز

یکی از موارد مصرف اسانس زیره سبز در پلوی ما ایرانی ها می باشد و در شهر کرمان روش طبخ زیادی با این گیاه پر مصرف دارند که یکی از آنها زیره پلو می باشد. اما در افزودن این ادویه به پلو در نظر داشته باشید که استفاده زیاد از آن باعث تلخی غذا می شود و هنگام آشپزی، یک یا دو قاشق غذاخوری به غذای مورد نظر تان اضافه کنید.

این مجموعه در نظر دارد با کیفیت ترین و سالم ترین گیاهان را گرد هم آورده و به صورت بسته بندی های اقتصادی و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای استعلام و موجودی محصول مورد نظر خود در هر لحظه از روز می توانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و از نحوه ارسال بار و کیفیت محصول باخبر شوید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (35).jpg

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up