با تمام قوا پیش به سوی میدان ثروت حرکت کنید

ثروتمندان نمی ترسند و برای کار خود و رسیدن به موفقیت حرکت و تلاش می کنند. آنها از شکست نمی ترسند، چون می دانند شکست بدترین اتفاق زندگی نیست. کارهای دیگران را تحسین می کنند، آنها افرادی هستند که از موفقیت های دیگران خوشحال می شوند. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

آلوئه ورا شاخ بزی

علاقه مندان به گیاه آلوئه ورا شاخ بزی باید برای نگهداری آن با ویژگی ها و میزن آبدهی و همچنین نحوه نگهداری آن آشنایی داشته باشند.

آلوئه ورا شاخ بزی در رده گیاهان زینتی قرار دارد که اگر در شرایط محیطی و دمایی مناسب نگهداری شود، ارتفاع آن تا 3 متر نیز خواهد رسید اما در ایران معمولاً این گیاه دارای قد کوتاه است.

این نوع گیاه آلوئه ورا اغلب حالتی شاخه ای مانند دارد و به واسطه سازگاری با انواع محیط های گرم و سرد، به راحتی می توانید در باغ ویلا، باغچه های کوچک و حتی گلدان آن را نگهداری کنید.

توجه کنید که بهترین خاک برای رشد ریشه و جلوگیری از پوسیدگی شاخه های آلوئه ورا، انواع خاک سبک با مواد آلی مناسب است تا اکسیژن مورد نیاز خاک به راحتی فراهم شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-30T121722.275.jpg

آلوئه ورا گلدانی

لازم است بدانید آلوئه ورا گلدانی از گلدان های بسیار زیبایی است که برای نگهداری این ساکولنت زیبا در محیط خانه و یا بالکن بسیار کاربردی می باشد.

گیاه آلوئه ورا از گیاهان بسیار مفیدی است که برگ های آن خاصیت دارویی زیادی دارند یکی از خواص آن درمان سوختگی به صورت موضعی می باشد.

این گل را می توان در گلدانی حتی در آپارتمان نیز نگهداری کرد و بخاطر برگ هایی که دارد.

می توانید آن را به صورت ژل بر روی پوست صورت بمالید که در تسکین و جوانی پوست صورت نقش بسزایی دارد.

این گیاه هیچ گلی ندارد و زمان زیادی می برد تا ساقه آن بلند شود ولی در طول مدت سه الی 4 سال ساقه گل آن ایجاد می شود و به اندازه ای بالغ می رسد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-30T121804.744.jpg

آلوئه ورا یام یام

از نوشیدنی های پرطرفدار در بین تمام گروه های سنی آلوئه ورا یام یام است که ضمن داشتن خواص مفید برای بدن، طعم بی نظیری دارد.

آلوئه ورا یام یام محصولی با ترکیبات طبیعی است که در بسته بندی قوطی آلومینیومی 240 میلی لیتری، بطری پت 500 و 1500 سی سی و بطری شیشه ای 180 میلی لیتر به بازار عرضه می شود.

این نوع نوشیدنی آلوئه ورا یام یام به عنوان اولین آلوئه ورای شیرین شده با عسل طبیعی است که به واسطه عدم داشتن شکر و گلوکز محصول مناسبی برای جایگزین کردن با نوشابه به شمار می آید.

البته باید اشاره کنیم که شرکت پایتخت علاوه بر برند تجاری یام یام، انواع کمپوت و نوشیدنی با برندهای سامی، dole و perrier نیز به بازار عرضه می کند که هر کدام کیفیت و خواص مصرفی خاص خود را دارند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-30T122846.595.jpg

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up