با پسته به سوی موفقیت پرواز کن

اگر می خواهید در زندگی تبدیل به فردی موفق شوید به شما پیشنهاد می کنیم حوزه ی کاری خود را تغییر دهید و در یک زمینه ی ثروتساز مشغول به کار شوید که ما برای این کار محصول پسته را به شما پیشنهاد می دهیم پس با ما باشید تا زندگی جدید خود را رقم بزنید در ادامه می خواهیم به بررسی انواع پر فروش پسته بپردازیم.

شرکت پسته خندان کرمان

باکیفیت ترین و مرغوب ترین نمونه پسته در تهران وجود دارد، خاصیت های بی شماری دارد و داروی جسم معرفی شده است که در این مقاله به تفصیل به آن خواهیم پرداخت شرکت پسته خندان کرمان خشکباری است که در بین عموم محبوبیت فراوان دارد، این مغز خوشمزه دارای طعم بی نظیری است که هر کس مزه آن را بچشد دیگر دست از سرش بر نمی دارد.

پسته را می توان به عنوان میان وعده مصرف کرد، آنقدر خواص این محصول بالاست که هر چه بگوییم کم گفته ایم پسته در ایران دارای انواع مختلف می باشد واز کیفیت بالایی برخوردار می باشند، پسته مرغوب و با کیفیت در بازار تهران به صورت عمده و تکی وجود دارد پسته در دو نمونه فندقی و بادامی در ایران وجود دارد، نوع بادامی آن ظاهری کشیده دارد و جزو اعلا ترین پسته شناخته شده است.

.

با پسته به سوی موفقیت پرواز کن

شیرینی پسته خندان

نوعی شیرینی پسته شیرینی پسته خندان است که با خرما پر شده این کوکی های خوش طعم با دست مهر و تزئین می شوند این شیرینی از مهم ترین سوغات شهر کرمان به حساب می آید و منشا اصلی آن شهر بم بوده که تاریخچه طولانی هم دارد و از گذشته های دور با استفاده از خرما و روغن های حیوانی تهیه می کردند ولی امروزه با به کارگیری دستگاه و در قالب های متنوع و طعم های مختلف تولید می شوند.

مواد تشکیل دهنده کلمپه کرمانی آرد سفید ماست تخم مرغ شیر گلاب مغز پسته مغز گردو شکر بکینگ پودر روغن گیاهی خرما دارچین زعفران گلبرگ های گل رز پودر هل و زنجبیل می باشد این شیرینی دارای طبعی گرم بوده و از نظر غذایی بسیار مقوی می باشد که برای مدت طولانی می توان در یک محیط خشک نگهداری کرد.

.

با پسته به سوی موفقیت پرواز کن

پسته خندان نمکی

یکی از پرطرفدارترین خشکبار های موجود در بازار پسته خندان نمکی می باشند. پسته ها دارای درجه کیفی متفاوت می باشند و با توجه به کیفیت محصول تعیین بها می گردند این پسته ها در سایز های مختلف موجود هستند که بزرگترین سایز این بسته با نام پسته ممتاز بسته بندی و عرض می گردد رنگ این پسته ها سبز بسیار خوشرنگ می باشد که نشان از کیفیت محصول دارد.

تهیه خشکبار در بازار با توجه به مشخصات محصول صورت می گیرد مشخصات پسته ممتاز زرند نیز موجب شده است افراد زیادی به تهیه و استفاده از این محصول ترغیب شوند مشخصات این محصول شامل مواردی همچون: درجه کیفی بسیار بالا، تنوع در وزن ارائه شده و دارا بودن مغز با کیفیت و خوش طعم می شود.

.

با پسته به سوی موفقیت پرواز کن

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up