ایده های خوب یک کارآفرین موفق

ایده های خوب یک کارآفرین موفق

همه افراد باید بالاخره خودشان کسب و کاری راه بیندازند یا دست کم ایده های ناب برای شروع یک کار جدید در سر داشته باشند که البته با توجه به شرایط اقتصادی جهانی نمی توان به امنیت این گونه مشاغل امیدی داشت.

برنج کامفیروز اصل

برنج یکی از غذاهای ثابت ایرانی هاست و برنج کامفیروز اصل یکی از برنج های پرطرفدار می باشد که عطر و طعم بسیار خوبی دارد و از ویژگی های دیگر این محصول می توان به این اشاره کرد که بعد از پخت نرم می شوند و نسبت به برنج های ایرانی مقدار بیشتری قد می کشند.

ایده های خوب یک کارآفرین موفق

1 مثقال زعفران

یکی از پرفروش ترین محصولات برای سوغاتی و مصارف شخصی زعفران بهرامن یک گرمی می باشد که به دلیل کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب آن با فروش بالایی روبرو بوده است و این محصول معمولا در بسته بندیهای کاغذی و یا مقوایی به همراه طلقهای شفاف با وزن 1 مثقال زعفران به فروش می رسد که از خواص درمانی بالایی نیز برخوردار می باشد.

ایده های خوب یک کارآفرین موفق

خرید سویا گوشتی

سویا گوشتی خشک جزء غلاتی است که پروتئین بسیاری دارد و به دلیل مناسب بودن قیمت سویا خشک در بازار ایران نسبت به سایر پروتئینی دیگر خرید سویا گوشتی بسیار بالا است و به همین دلیل سویا می تواند به جای گوشت استفاده شود و پروتئین لازم برای بدن را تامین کند و در غذاهای زیادی استفاده می شود و کاربرد فراوانی نیز برای انسان می تواند داشته باشد.

ایده های خوب یک کارآفرین موفق

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up