داستان جالب پولدار شدن جوانی بی پول

داستان جالب پولدار شدن جوانی بی پول

در رویا آرزوی پیشرفت داشتم و پولدار شدن به همین خاطر تصمیم گرفتم تغییر اساسی به زندگی خود بدهم و من با فعالیت در چرم تواسنتم امروز زندگی خود را تغییر بدهم این مسیر زندگی را به شما هم پیشنهاد می کنم.

چرم ایرانی

چرم محصولی است‌ که تولید خیلی‌خوبی در کشور دارد. طبق آمارهای صادراتی، چرم در کشور ما جزء محصولات پردرآمد است و در کشورهای اطراف هم بازار خیلی‌خوبی دارد. تقریباً ۷۰% چرم ایرانی به کشورهای اطراف صادر می شود.

چرم ایرانی کیفیت خیلی‌ بالایی دارد و محصولات چرمی که در ایران تولید می‌شود، می‌تواند با محصولات درجه‌یک دنیا رقابت کند. وجود شهرک چرم‌شهر ورامین به‌عنوان یک قطب صنعتی بزرگ در کشور باعث شده‌است صنایع چرم و صنعت چرم متمرکز شود و تقریباً ۹۰ درصد ظرفیت تولید چرم‌ کشور در این منطقه تأمین‌گردد. با وجود این شهرک، به‌خوبی می‌توان از تمامی ظرفیت موجود برای تولید و صادرات این محصول استفاده‌کرد. این روند ادامه داشت تا این که با تکامل زندگی بشر از حالت اولیه به صنعتی شکل چرمها نیز به مرور زیباتر و شکیل تر گشت تا این که بشر به مرحله ای از بلوغ فکری دست یافت که به پوشاک و البسه تنها به منظور حفظ خود از گزند حشرات و آفتاب و سرما نگاه نکرد بلکه امروز حتی برند و کشور سازنده چرمهای تولید شده نیز برای افراد اهمیت ویژه دارد به گونه ای که سالانه مبالغ هنگفتی صرف خرید البسه و اکسسوریهای چرمی می گردد.

داستان جالب پولدار شدن جوانی بی پول

چرم

پس از کشور ایتالیا رتبه دوم تولیدات چرم به ترکیه اختصاص می یابد به همین دلیل انتخاب این کشور برای صادرات چرم می تواند همواره با موفقیت همراه باشد به طوری که با اشراف بر بازاریابی نوین و یافتن مقاصد معتبر سود سرشاری نصیب کشور مبدأ یعنی ایران می گردد.

تولید چرم و پتینه چرم و استفاده از آنها قدمتی به اندازه تاریخ گام نهادن بشر بر روی کره خاکی دارد به طوری که مطالعه بر روی اولین انسانها حاکی از آن است در کنار یادگیری شکار و کشف آتش برای طبخ غذا انسانها آموختند که پوست حیوانات می تواند پوششی گرم و مقاوم برای آنها باشد به طوری که در گذر زمان با استفاده از سنگ و چوب به تولید اولین پاپوشها و تن پوشهای چرمین روی آوردند.

داستان جالب پولدار شدن جوانی بی پول

چرم گاوی

چرم طبیعی گاوی خام، چرمی است که هنوز دباغی و آماده سازی نهایی نشده است چرم گاوی مقاومت بسیار بالایی دارد و حتی در حالت خام هم زیبایی خاص خود را دارد وقتی دباغی شود رخ زیبایی به خود می ‌گیرد برخلاف چرم های دیگر حالت خشکی ندارد و اندکی نرمی و انعطاف دارد از این محصول در صنایع تولیدی وسایلی از قبیل کیف و کفش، کمربند، پوشاک، روکش مبلمان و اتومبیل و غیره استفاده می شود. این محصول را می توان به صورت عمده به تولیدکنندگان داخلی و خارجی عرضه کرد از جمله تولیدکنندگان کفش که می توانند با خرید این محصول با کیفیت از خروج مواد اولیه از کشورمان جلوگیری کنند.

داستان جالب پولدار شدن جوانی بی پول

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up