با کنجد سرمایه از دست رفته خود را جبران کردم

با کنجد سرمایه از دست رفته خود را جبران کردم

مدتی بود که در بورس سرمایه گذاری کرده بودم ولی ناگهان کل پول خود را در آن از دست دادم چندی ناراحت بودم ولی به خودم آمدم و شروع کردم در بازار کنجد فعالیت خود را آغاز نمودم و از برشکستگی به میلیاردری صعود کردم.

کنجد قهوه ای

دانه کنجدقهوه ای که شامل گونه قهو ه ای است یک غذای قلیایی است. آنها از مقدار زیادی فیبر رژیمی تشکیل شده اند و این یکی از نقاط قوت آنهاست. این فیبر رژیمی به ما مکم می کند سیستم گوارشی خود را بدون مشکل و صاف نگه داریم. سسیامین و سسلاوین که لیگنان های موجود در این دان ها هستند می توانند به کاهش فشار خون و کلسترول کمک کنند و این یک مزیت دیگر ارائه شده است.

لیتی اکسیدانت بیشتری دارد اما دانه کنجد قهو ه ای نیز مزایای بهداشتی متعددی را ارائه می دهد و سموم بدن را بیرون می کشد. استفاده از دانه کنجد قهو ه ای نان برشته کردن روی استوپ اولین کاری که باید انجام دهید این است که دانه کنجد را در یک تابه سرخ کنید. حالا دانه کنجد را در گرمای متوسط پایین حرارت دهید و گاهی هم به هم زدن ادامه دهید.

این کار را برای دو یا سه دقیقه انجام دهید تا زمانی که آنها شروع به ظاهر شدن در بعضی مواقع اگر می خواهید طعم بیشتری را تجربه کنید، بعد بیشتر و کامل برشته کردن را امتحان کنید همچنین می توانید دانه کنجد قهوه ای را بپزید. برای این کار، اجاق را پیش گرم کنید و سپس دان ها را روی یک برگه پخت بدون تبعیض بگذارید.حالا انقدر بپزید تا رنگشان کمی تیره و قهو ه ای بشود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (6).jpg

کنجد سیاه

کنجد سیاه دارای قدمت طولانی بوده و کاشت و استفاده از آنها به قبل از میلاد مسیح متعلق می باشد و استفاده های زیادی از آنها به صورت کوبیده شده، روغن و یا دانه ای می شده است.

کنجد از دسته دانه های روغنی محسوب شده و حالتی صاف و ریز دارند که در داخل غلاف بوده و بعد از خشک شدن طی مراحلی آنها را جمع آوری می کنند.

امروزه به دلیل مطرح شدن خاصیت این نوع از محصولات در سراسر جهان از کنجد سیاه در غذاهای مختلف و به عنوان چاشنی و یا ادویه استفاده می شود و مهمترین خواص آن ضد پیری و بازگشت نیروی جوانی می باشد که با استفاده از این محصول بسیاری از داروهای توان بخشی جنسی و جسمی نیز ساخته می شود.

کنجد سیاه که نام اکثیر جوانی نیز به خود گرفته است سرشار از ویتامین و مواد مغذی بوده که در دو قاشق از آن که حدود 15 گرم می باشد پروتئین، کربوهیدرات، انواع چربیها و میزان مناسبی کالری وجود دارد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (7).jpg

کنجد پوست کنده

در این قیمت از مقاله تصمیم داریم که به خواص دیگر کنجد پوست کنده نمکی و روغنی آن اشاره کنیم خواصی مانند این که کنجد تا حد زیادی دارای مس می باشد این ماده می تواند به درمان کسانی که به بیماریهایی مانند آرتریت روماتوئید هستند بسیار کمک کند.

در این محصول حتی می توان به این موضوع نیز اشاره کرد که این ماده به دلیل وجود مقادیر بالای مس می تواند منبع بسیار بزرگی از آنتی اکسیدانها نیز باشد و از طرفی می توان این ماده خوراکی را یکی از پر کار برد ترین مواد خوراکی در طب سنتی دانست تا حدی که در صورت مصرف تنها صد گرم از این ماده می توانید تا 435% از مس مورد نیاز روزانه بدن شما را تامین کند که این خود بسیار مهم می باشد چرا که مس را می توان یکی از موادی دانست که در بالا بردن سطح آنتی اکسیدان بدن بسیار مهم می باشد که همین موضوع می تواند در جلو گیری از ابتلا به سرطانهای مختلف بسیار کار ساز باشد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (8).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up