ثروتمند شو و به کسب و کارت رونق بده

ثروتمند شو و به کسب و کارت رونق بده

راه اندازی کسب و کار همیشه نیازمند سرمایه کلانی نیست بلکه میتوان با ایده درست هم کاری فراهم نمود و ب آن رونق داد ، بنده در زمینه کنسانتره میوه کار خود را آغاز نموده ام که در ادامه خواهید خواند.

کنسانتره آلبالو

به آب میوه تبخیر شده که از غلظت بالایی برخوردار است کنسانتره گفته می شود که در این مقاله قصد داریم قیمت خرید کنسانتره آلبالو در شهرهای ارومیه و مشهد به صورت عمده را بررسی نماییم تا مناسب ترین گزینه برای خرید این محصول را انتخاب کنیم. میوه آلبالو یکی از میوه های تابستانی می باشد که خیلی پر طرفدار است.

علاوه بر این که این میوه را به صورت تازه مصرف می کنند از آن برای تهیه میوه خشک آلبالو، مربای آلبالو، شربت آلبالو، آب میوه آلبالو و حتی کنسانتره آلبالو و همچنین پودر میوه آلبالو استفاده می کنند.

برای تولید کنسانتره آلبالو از گریدهای پایین تر این محصول استفاده می کنند که نه می شود آنها را به صورت تازه استفاده نمود و نه می توان آنها را خشک نمود اما برای مربا، شربت و آبمیوه و کنسانتره می توان از آن استفاده نمود.

برای تولید کنسانتره آلبالو بایستی به میزان قابل توجهی از این محصول در دسترس باشد که استان آذربایجان غربی و مشهد از جمله شهرهای تولیدکننده این میوه به حساب می آیند و در تناژ بالا می توان آن را یافت و برای تولید فرآورده های صنعتی از جمله پودر میوه و کنسانتره میوه استفاده نمود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (3).jpg

کنسانتره هلو

کارخانه های فراوانی برای تولید محصولات خود اقدام به خرید کنسانتره هلو می کنند همچون کارخانه های تولید نوشیدنی، کیک و کلوچه، مربا و مارمالاد، لواشک و ترشک، بستنی به گونه ای که تولید این محصولات نیازمند کنسانتره میوه است و نبودن این محصول در تولید آنها نقص ایجاد می کند.

یکی از دغدغه های افراد برای خریداری محصول و آبمیوه نبود قند مصنوعی و مواد مضر در نوشیدنیها است که باید گفت در کنسانتره هیچگونه مواد قندی وجود ندارد پس با خیال راحت می توانید آنرا خریداری کنید برای تولید کنسانتره مراحلی طی می شود که توضیح می دهیم.

ابتدا میوه ها را شستشو می دهند سپس آبگیری شده و از فیلتر‌های مخصوصی عبور می کنند پس از اینکه حرارت داده شدند در دستگاه خنک و پاستوریزه می شود مواد در دستگاهی که پرس نامیده می شود تحت فشار قرار می گیرند و تا آبمیوه از تفاله جدا شود.

در اینجا مواد از صافی عبور می کند مواد اضافه گرفته شده و یک ماده کاملا شفاف بوجود می آید که در دستگاه های تحت خلا جهت غلیظ شدن وارد می شود این ماده غلیظ و عسل مانند را به اصطلاح کنسانتره می نامند و برای استفاده دیگر تولیدیها در بسته بندی مناسب به فروش می رسد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (4).jpg

کنسانتره انار

مصرف کنسانتره انار همچنین بدن انسان را در برابر ابتلا به زخم معده نیز ایمن تر می‌ کند، یکی دیگر از خواص شگفت‌انگیز انار کمک به درمان سرطان پروستات در میان مردان و سرطان سینه در میان زنان می ‌باشد، همچنین شما اگر فردی هستید که از فشار خون بالایی برخوردارید بهتر است که انار را در برنامه غذایی خود بگنجانید تا از بیماریهایی نظیر حمله قلبی و سکته مغزی در امان باشید.

جالب است که انار برای موی سر نیز مفید است یعنی شما با مصرف انار می‌ توانید موهای خود را از مو ‌خوره و حالت زبری بودن نجات دهید و آنها را تقویت کنید همچنین انار باعث می‌ شود که موهایی که حالت فر دارند به هم گره نخورند و به موها کمک می‌ کند تا از سفید شدن در امان باشند و در پایان اگر بخواهیم به خواص دیگری از انار و کنسانتره انار اشاره کنیم می‌ توانیم به تاثیر آن در بهبود حافظه و عملکردهای ورزشی در بدن اشاره کنیم.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (5).jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up