فکرش را هم نمیکردم کاشی من را میلیاردر کند

فکرش را هم نمیکردم کاشی من را میلیاردر کند

زمانی که برای شروع کار از افراد مشاوره می گرفتم آنها با ایده من مخالفت می کردند. من با بی توجهی به افراد منفی گو در حوزه کاشی شروع به کار کردم و توانستم به درآمد ایده آل برسم و خودم را به افرادی که با کارم مخالف بودند اثبات کنم. در ادامه با انواع کاشی و ویژگی های هرکدام بیشتر آشنا خواهید شد.

کاشی تبریز

کاشی تبریز خوب عایق های خوبی هم هستند، و نسبت به سنگ و سیمان بهداشتی تر هستند چرا که در برابر نفوظ نم و رطوبت مقاومت بالایی دارند، البته برای آبگریزی مناسب شما باید درجه بندی کاشی و سرامیک و استاندارد های کاشی و سرامیک را مد نظر داشته باشید. در این مورد در مطلب خصوصیات سرامیک خوب توضیح داده ایم.یک کاشی یا سرامیک خوب باید بتواند در برابر تغییر ناگهانی دما بین 20 تا 100 درجه از خود مقاومت نشان دهد و ترک نخورد. از بهترین نمونه های این کاشی، کاشی تبریز، کاشی چسبی بین کابینتی است.

فکرش را هم نمیکردم کاشی من را میلیاردر کند

کاشی سرامیک

کاشی ها و سرامیک های لعاب دار از موارد بسیار قدیمی ساخت دست بشر هستند. در قدیم ایرانیان با استفاده از اکسید فلز های مانند قلع، مس، کبالت، منیزیم و آنتیمون برای لعاب کاری استفاده می کردند. همچنین امروزه کاشی سرامیک یکی از پر استفاده ترین مصالح در قسمت های مختلف جهان هستند. در مطلب زیر بیشتر در این مورد توضیح داده ایم. لعاب کاری یک مرحله مهم در صنعت کاشی سازی است که در آن با استفاده از روکش لعابی و پخت آن استحکام، زیبایی و آب گریزی را به آن می بخشند.

فکرش را هم نمیکردم کاشی من را میلیاردر کند

کاشی سنتی

این نوع از کاشی کاری دارای پیشینه بسیار طولانی می باشد و در آن از انواع کاشی سنتی استفاده شده است. این هنر دارای زیر شاخه های بسیار زیادی است که خصوصاً در کشورهای ایرانی و اسلامی رواج بیشتری داشته است. کاشی کاری یکی از هنرهایی است که از دیرباز مورد توجه و احترام زیادی بوده است و در کشور ایران هم از قدمت بسیار بلندی برخوردار است و با آمدن اسلام مورد توجه بیشتری قرار گرفت. اولین کاشی کاری های به قرن های قبل بر می گردد که هنوز هم در آثار باستانی و تاریخی می توان این هنر را مشاهده کرد.

فکرش را هم نمیکردم کاشی من را میلیاردر کند

.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up