پله پله به ثروتمند شدن نزدیک شدم

پله پله به ثروتمند شدن نزدیک شدم

من تصمیم گرفتم تا در حوزه سنگ پله به موفقیت برسم پس تمام تلاش خود را کردم تا در این مسیر موفق عمل کنم و همینطور هم شد. این محصولات بسیار سود ده بودند و بازار خوبی نیز داشتند و من توانستم از محصولات سود میلیاردی داشته باشم. در ادامه با سنگ پله های پرطرفدار بیشتر آشنا خواهید شد.

سنگ پله

از اولین نکات مهم درزمینه  سنگ پله، بررسی انواع دیوارها و نقش سنگ‌ها در نمای آن‌هاست. در واقع دیوارهای مختلف در یک ساختمان، نقش خاصی در طراحی کلی ساختمان داشته و با توجه به شرایط مختلف، می‌توان انتخاب سنگ متفاوتی برایشان داشت. از سنگ می‌توان برای نماکاری ساختمان استفاده کرد. البته انتخاب سنگ برای این دیوارها با توجه به پارامترهای مختلفی صورت می‌پذیرد. برای مثال اولین نکته در خصوص این دیوارها قرار داشتن‌شان در برابر عوامل محیطی مختلف نظیر باد، باران، گرما و تابش مستقیم آفتاب، سرما و … است. به همین دلیل سنگی که برای نمای این دیوارها به کار می‌رود باید مقاومت کافی برای دوام در این شرایط را داشته باشد. برای مثال یکی از انواع سنگ‌های پرکاربرد در نمای ساختمان و دیوارهای حیاط، تراورتن است. شرایط پارکینگ نیز از نظر دمایی مشابه دیوارهای خارجی ساختمان است. با این تفاوت که آثار محیطی به صورت مستقیم با این ناحیه در تماس نیستند و تنها می‌توان به هم‌دما بودن آن با محیط بیرونی اشاره کرد.

پله پله به ثروتمند شدن نزدیک شدم

سنگ تراورتن

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید سنگ تراورتن گرما را جذب نمی کند و سطحی خنک دارد این امر موجب شده است تقاضا برای خرید این محصول در مناطق گرم بیشتر باشد میزان جذب آب در سنگ تراورتن نسبت به سایر سنگ ها بیشتر می باشد. بهتر است این سنگ در سرویس های بهداشتی یا مکان های بسیار مرطوب نصب نگردد مهمترین ویژگی سنگ تراورتن، مقاومت این محصول در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید است سنگ تراورتن با قرار گرفتن در معرض نور خورشید دچار تغییر رنگ یا کاهش کیفیت نخواهد شد.

پله پله به ثروتمند شدن نزدیک شدم

سنگ فیروزه

لازم به ذکر است که جهت زنده کردن سنگ فیروزه باید از روشهای خاص استفاده نمود و انجام موارد گفته شده نیاز به تخصص و تبحر کافی دارد و در صورتی که از توانایی بالایی برخوردار نباشیم امکان آسیب زدن به سنگ دور از انتظار نیست.در احادیث و روایات ائمه ی معصوم علیهم السلام به استفاده و همراه داشتن این سنگ سفارش زیادی شده و همراه داشتن آن را موجب طروات جان دانسته اند.

پله پله به ثروتمند شدن نزدیک شدم

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up