با کسب و کار آجر کارآفرین نمونه شدم

با کسب و کار آجر کارآفرین نمونه شدم

از بچگی آرزویم این بود که یک فرد موفق باشم که تا اینکه با حوزه آجر آشنا شدم، من با این کسب و کار زندگی خود را دگرگون کردم و به تمام هدف هایی که هیچ موقع فکرش را هم نمیکردم برسم اما اکنون رسیده ام. حال بیایید شما را با این زمینه آشنا کنم.

آجر نسوز صخره ای

شرکتهای تولید کننده که به صورت تخصصی در زمینه تولید آجر نسوز صخره ای با ضمانت 20 ساله فعالیت دارند، اقدام به تعیین قیمت آن کرده و به طور کلی عوامل گوناگونی می توانند در تعیین قیمت محصول تاثیر گذار باشند و یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین قیمت محصول، کیفیت کالا بوده و معمولاً کالاهایی که دارای کیفیت بالایی هستند و قیمتشان بیشتر می شود. یک آجر طبیعی آجر آنتیک بوده که با الگوبرداری از آجرهای قدیمی طراحی و تولید شده است و معمولاً در مکانهای خاص به عنوان نما مورد استفاده قرار می گیرند این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی هستند و به دلیل رنگ بندی متنوع مورد استقبال واقع شده‌ اند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید مهمترین مزایای استفاده از آجر نسوز آنتیک تنوع رنگی نامحدود آن بوده که می تواند دست مشتریان را برای خرید باز بگذارد و این محصولات از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشند و شما می توانید با خیال راحت و برای زمان طولانی از آن استفاده کنید.

A brick wall with a sign

Description automatically generated with low confidence

آجر نسوز نما

در خط تولید آجر نسوز نما این محصول با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته ساخته می شوند و بیشتر در نمای بیرون ساختمان از آن استفاده می شود که مواد اولیه آن آجر نسوز از خاک رس تهیه شده و مرغوبیت بالا دارد در ابعاد و سایزهای مختلفی می باشد. آجر نمای نسوز یکی از انواع مصالح ساختمانی می باشد که غالباً از آن برای آجر نما کردن ساختمانها و بناها استفاده می گردد، در نحوه تولید آجر نسوز باید گفت که ابتدا سنگها را آسیاب می کنند بعد از اینکه به خاک نرم تبدیل شد سه روز در دمای بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد در کوره می گذارند تا پخته شوند لذا همان طور که از اسم آن مشخص می‌شود این آجر درجه حرارتی بالایی دارد که در کوره ها و عایق کاریهای صنعتی استفاده می‌ شود و نوع معمولی آن جهت نمای ساختمان به کار می رود مواردی که در آجر نسوز تشکیل می شود پایه آن کانی های معدنی و پوکه های معدنی هستند لذا مقاومت دمایی بالایی دارند این مواد اولیه را مواد نسوز می گویند که قابلیت نگهداری ویژگیها ی فیزیکی و شیمیایی را تا حرارت های بالا و شرایط محیطی متفاوت را داشته باشند.

A picture containing text, building material

Description automatically generated

آجر نسوز مشکی

همزمان با متداول شدن انواع مختلف آجر نسوز مشکی برای به کارگرفتن در قسمت نما بیرونی و داخلی ساختمان، شرکتهای بسیاری مانند دیرگذار اراک، سهیل و سهند اقدام یه شروع فعالیت خود در این زمینه کردند. استفاده از این آجرها تتها برای ساختمان و یا دیزاین و طراحی منازل نمی باشد بلکه در ساخت دیواره های کوره های فولاد، شیشه و غیره نیز از این نوع آجر استفاده می کنند. از آن جایی که مواد و متریال سازنده آجرهای نسوز مواد ویژه ای هستند در برابر رسانس حرارتی و مقاومت دمایی سازگاری بسیار بالایی را از خود نشان می دهند به گونه ای که بالاترین دماها را می توانند تحمل کنند بدون این که ساختار متراکم و مسنجم این محصول فروبپاشد.

با کسب و کار آجر کارآفرین نمونه شدم

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up