چگونه با تعیین هدف و فرستادن ارتعاش به ثروت برسیم؟

چگونه با تعیین هدف و فرستادن ارتعاش به ثروت برسیم؟

جهان هستی که در ما در آن زندگی می‌کنیم همیشه آماده برآورده کردن خواسته های ما بوده و هست پس با انرژی مثبت، ارتعاش درست و مهم تر از همه تلاش همه انسان ها می‌توانند به خواسته های خود برسند و ثروتمند شوند که من با عملی کردن همه این موارد با محصول چیلر توانستم به ثروت برسم.

چیلر هوا

باید توجه داشت که قیمت چیلر هوا در بازار داخلی منصفانه تر از بازار خارجی است. در این بخش باید توجه داشت که کاربرد و مصارف چیلر اسکرال هوا خنک با توجه به اشراف اطلاعاتی کامل درباره مولفه های مهمی است که به انواع کمپرسور بکار رفته، کندانسور، جنس و نوع شیر مخصوص انبساط و عمل کننده داردکه می تواند توامان و با در نظر گرفتن اینکه نوع هواخنک و آب خنک آن چه تفاوت هایی دارند و کاربرد و نوع مصرف هر یک به روشنی مشخص شود. در واقع می توان گفت که یک تفاوت اساسی در بین این دو نوع فناوری وجود دارد که در عین حال بسیار تعیین کننده می باشد و آن نیز در تمایز عملکرد کندانسورها می باشد که در نوع هواخنک از سیکل تبریدی و در نوع آب خنک از یک برج خنک کننده بهره می برند. به طور کلی همه چیلرهای تراکمی هوا خنک در دو نوع تهویه مطبوع و برودتی صنعتی تقسیم می شود که دلیل اقبال عمومی به آن علی رغم مصرف بیشتر برق، به دلایلی نظیر بهره برداری خیلی آسان تر، کنترل مصرف آب و قابلیت استفاده در همه مناطق با آب و هوای مختلف است.

چگونه با تعیین هدف و فرستادن ارتعاش به ثروت برسیم؟

چیلر اسکرال

انواع دیگری که از این محصول در بازار موجود می باشد که قیمت چیلر اسکرال بسیار پایین تر از انواع دیگر است، با نام چیلر اسکرال هوا خنک تراکمی است که در ابتدا با استفاده از کمپرسور گاز را بسیار فشرده و متراکم شده و بعد از اضافه کردن فشار و دما به سمت کندانسور هدایت شده و سپس با تبادل حرارتی با محیط گرما را از دست داده و بر اثر تبرید به آب خنک مصرفی تبدیل می شود.

اگر بخواهیم مزایای این محصول را برشماریم می‌توانیم به مصرف کم برق آن و در نتیجه هزینه کم برای نصب تجهیزات برقی اشاره کنیم، همچنین این محصول هنگام کار کردن صدای کمتری نسبت به انواع دیگر ایجاد می کند.

چگونه با تعیین هدف و فرستادن ارتعاش به ثروت برسیم؟

چیلر جذبی

با توجه به برند این محصولات قیمت چیلر جذبی هم افزایش یا کاهش می یابد. ساختمان ها و برخی مراکز صنعتی برای ساز و کارهای خود نیاز به یک وسیله سرمایشی مانند کولر گازی و چیلر جذبی دارند که خود دارای انواع کوچک و بزرگ است. و طی فرایندهایی آب گرم را خنک میکند و به واحدهای ساختمانی و صنعتی برای خنک کاری می فرستد برای همین منظور افراد زیادی به دنبال خرید ارزان قیمت این محصول هستند. در واقع چیلر یک کلمه انگلیسی به معنای خنک کننده است که از طریق خنک کردن یک مایع که به طور معمول آب است باعث خنک شدن هوا و یا موتور ماشین آلات می شود. که این فرآیند با گرفتن گرمای آب و تبدیل آن به آب خنک و فرستادن آن به واحدهای دیگر انجام می شود.

چگونه با تعیین هدف و فرستادن ارتعاش به ثروت برسیم؟

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up