کارآفرینی رویایی بود که با ایزوگام به آن رسیدم

کارآفرینی رویایی بود که با ایزوگام به آن رسیدم

از کودکی بسیار مشتاق بودم تا به عنوان یک صاحب کار برای دیگران باشم اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور این مسئله در حد یک رویا برایم باقی مانده تا زمانی که کسب و کار جدیدم را در حوزه ایزوگام آغاز کردم و سرآغازی بود تا بتوانم به آرزوی کودکی ام برسم.

ایزوگام پاسارگاد

ایزوگام باید دارای جنس محکمی باشد که در برابر بارش زیاد برف و باران مقاومت بالایی داشته باشد. از این رو تولید کنندگان آن، با توجه به این خصوصیات از مواد اولیه درجه یک برای تولید این محصول استفاده کرده اند و به همین علت قیمت ایزوگام پاسارگاد بالا می باشد و مقاومت خوب این محصول باعث شده تا فروش ایزوگام در ایران از رونق خوبی برخوردار باشد.

عایق بندی ایزوگام به منظور جلوگیری از نفوذ آب به دیواره و کف استخر انجام می شود. این روش دارای معایب زیادی نیز می باشد زیرا در مقابل جریان دائمی آب مقاومت کمی دارد و با گذشت زمان دچار ترک می شود که در این مرحله لایه های ایزوگام که روی هم قرار گرفته شده اند از هم جدا می شوند و آب استخر با فشار زیاد وارد لایه پشتی می شود.

کارآفرینی رویایی بود که با ایزوگام به آن رسیدم

ایزوگام ایران شرق

یکی از مصالحی که مهمترین بخش ایمن شدن یک ساختمان است ایزوگام دیوار می باشد که بهتر است ایران شرق باشد زیرا قیمت ایزوگام ایران شرق مناسب تر از سایر برند ها می باشد.

ایزوگام یک محصولی می باشد که نفتی است و از آب فراری می باشد و به طور بسیار زیاد در ساختمان سازی استفاده می شود به همین دلیل است که تولید آن درحجم زیادی انجام می شود.

مرکز خرید ایزوگام شرق سعی نموده است که بهترین ایزوگام را با بهترین کیفیت و با قیمت بسیار استثنایی در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در حجمهای مختلف آنها را به فروش برساند.

کارآفرینی رویایی بود که با ایزوگام به آن رسیدم

ایزوگام پلیمری دو لایه

امروزه با توجه به اینکه قیمت ایزوگام پلیمری دو لایه مناسب می باشد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به واسطه کاراییهای زیادی که دارد مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است.

یکی از مناسب ترین عایق رطوبتی برای سقف خانه و پشت بام، کف حیاط، کف و بدنه استخرها، لوله های تاسیساتی بزرگ، کف و دیواره های حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه و همه مکانهایی که در معرض تماس با آب و رطوبت می باشند. ایزوگام پلیمری دو لایه می باشد.

این محصول از مواد ترکیبی پلیمری به همراه مواد شیمیایی و نفتی تولید شده است که در ساخت و تولید آن فرایندهایی به کار رفته تا در برابر آب، حرارت و صدا مقاوم باشند و این موارد را از خود عبور ندهند. و با توجه به این ویژگیها برخی از سازندگان بنا در طراحیهای ساخت و ساز ساختمان از این محصولات برای عایق بندیهای دیوارهای بیرونی ساختمان نیز استفاده می کنند.

کارآفرینی رویایی بود که با ایزوگام به آن رسیدم

.

.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up