با شال ثروتمند شدم

برخی افراد ثروتمند می شوند اما برخی دیگر با وجود جایگاهی حتی بهتر هیچگاه طعم ثروت را نمی چشند. اما من هم جایگاه و هم ثروت میخواستم و به شال و روسری و کسب و کار در این حوضه توانستم به ثروت برسم و میخواهم به شما نشان دهم که چگونه زندگی ام تغییر کرد.

شال توپ توپی

بانوان با مانتو های تک رنگ خود بیشتر شال توپ توپی استفاده می کنند تا رنگ توپها همرنگ لباس آنها شود که در این صورت تیپ جذاب تری خواهند داشت.

و چهره آنها را بازتر می کند به طوری که حتی با میکاپ ملایم رنگ صورت شاداب تر به نظر می رسد و چند سالی فرد را جوان تر نشان می دهد.

دختران نوجوان از رنگ های شاد و روشن آن مانند زرد و قرمز بیشتر استقبال می کنند تا با شومیز های رنگ روشن خود ست کنند.

برخی از خانم ها ترجیح می دهند این پوشاک را با کتونی یا کفش های فانتزی خود هماهنگ کنند تا شیک تر به نظر برسند.

با شال ثروتمند شدم

شال دامنی عمده

افرادی که به ظاهر و استایل خود اهمیت زیادی می دهند انتخاب شان شال دامنی عمده است زیرا تفاوت آن در دوخت جلوه ی خاصی به آن بخشیده است.

این شال را می توان با انواع مدل های مانتو استفاده کرد، اما با مانتو های گشاد زیبایی آن بیشتر می شود، همچنی یکی از بهترین جنس ها و مناسب برای فصل تابستان است.

جنس هایی که برای دوخت شال دامنی انتخاب می شود کاملا نخی بوده که معمولا از نخ وال هستند که جنسی کاملا خنک دارد و مناسب فصل تابستان است.

برای شال های دامنی رنگ های متنوعی در نظر گرفته شده است که سبب زیبایی بیشتر آن شده است و هر فرد می تواند مناسب با سلیقه ی خود انتخاب کند.

ابعاد این شال ها در تمامی جنس ها معمولا یکسان است و ابعادی 200 در 70 دارد که بسیار مناسب می باشد و اندازه ای استاندارد دارد.

با شال ثروتمند شدم

شال چروک

چروک بودن این شال باعث زیبایی دوچندانش بر روی سر می شود. شال چروک هیچ گاه از مد نمی افتد و همیشه جذابیت خود را حفظ می کند.

رنگ مشکی و قرمز این محصول بسیار پرطرفدار است که به راحتی با انواع لباس ست می شود.

عرضه شال چروک در دو نوع ساده و طرحدار وجود دارد. تنوع رنگ در این شال ها بسیار زیاد است که به راحتی می توان با انواع تیپ آن را ست کرد.

این محصول از جنس نخ مرغوب تولید می شود و وزن سبکی دارد. لطافت این شال بسیار بالا است و ایستایی خوبی بر روی سر دارد که مانع از لیز خوردن می شود.

جنس با کیفیت این محصول هرگز پرز نمی دهد و نخ نما نمی شود و می توان به مدت طولانی از آن استفاده کرد.

با شال ثروتمند شدم

.

.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up