در مسابقه پول سازی جایزه ثروت را نصیب خود کردم

یکی از ابزارهای کاربردی که امکان ایجاد کسب و کار موفق با سرمایه کم را فراهم ککرده است بستر اینترنت می باشد. من نیز از این فرصت ناب برای کسب و کار خود در زمینه زیر بهره بردم به گونه ای که در این عرصه به ثروت بالایی دست یافتم. لذا به افرادی قصد ثروتمند شدن را دارند پیشنهاد می کنم که جهت ایده گرفتن تا انتهای این مقاله با من همراه باشند.

فرومنگنز پرکربن

همانطور که از نام فرومنگنز پرکربن مشخص است این فرو آلیاژ یکی از انواع فرومنگنز می باشد. فرو منگنز به دلیل اصلاح سیستم آهن-کربن استحکام کششی، سختی، سختی‌پذیری، چقرمگی و کارپذیری فولاد را بهبود می‌دهد و به عنوان یکی از اجزای آلیاژی برای افزایش مقاومت و کاهش شکنندگی و بهبود رفتار حرارتی انواع فولاد بکار می رود. همانگونه که در ابتدا نیز گفته شد منگنز به عنوان ماده اساسی برای تولید چدن و فولاد است. همچنین یکی از مهم ترین کاربردهای آن در صنعت و تجارت تهیه آلیاژ آهن می باشد. نام های صنعتی محصول و انواع فرومنگنزها عبارتند از: فرومنگنز پرکربن، فرومنگنز متوسط کربن، فرومنگنز کم کربن، فرومنگنز هندی.

در مسابقه پول سازی جایزه ثروت را نصیب خود کردم

فرومنگنز متوسط کربن

فرومنگنز متوسط کربن بی شک یکی از رایج ترین و کارآمد ترین فروآلیاژها در صنایع مختلف می باشد که با استفاده از حرارت دهی کربن و منگنز به تولید می رسد پس برای آشنایی با مشخصات این محصول، این مطلب را بخوانید. آهن، اکسید منگنز، کربن، گوگرد و فسفر از آلیاژهایی هستند که هر کدام به نسبت های متفاوت در فرومنگنز متوسط کربن وجود دارند. این محصول به دلیل خواص فوق العاده اش، از جایگاه و اهمیت بالایی در صنایع فولاد برخوردار می باشد، از جمله ویژگی ها و خواص آن می توان به اکسیژن زدایی و کربن زدایی اشاره نمود.

در مسابقه پول سازی جایزه ثروت را نصیب خود کردم

فرومنگنز کم کربن

لازم به ذکر است که در برخی فولادهای خاص وجود کربن مضر است در این موارد از فرومنگنز کم کربن استفاده می شود. میزان کربن حداکثر 0/3 درصد می باشد و میزان منگنز بین 75 تا 88 درصد متغیر است. فرومنگنز به عنوان عنصر اکسیژن زدا به کار می رود که با گوگرد تولید سولفور منگنز ( Mns) می کند و تاثیر نامناسب و تردی حاصل از آن را کاهش می دهد. فرومنگنز اهمیت خاصی در فولاد و چدن های خوش تراش دارد. با اضافه شدن مقدار مشخصی فرومنگنز در آلیاژ می توان خطر شکست پذیری قطعه و قطعات را کاهش داد.

در مسابقه پول سازی جایزه ثروت را نصیب خود کردم

.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up