یک جرقه ذهنی من را به ثروت رساند

همه می دانیم که از چه راهی درآمد بالا داشته باشیم بسیار حائز اهمیت است و من چندین سال بود که در پی رسیدن به آن بودم. آشنایی داشتیم که تولیدی دمپایی داشت و با مشاوره گرفتن تصمیمم برآن شد وارد حوزه تجارت شوم و فعالیتم را در حوزه صادرات دمپایی آغاز نمایم. امروز آن جرقه ذهنی من را ثروتمند کرد و موفق شدم.

دمپایی سفید

بر خلاف تصور دیگران دقت در خرید دمپایی سفید با کفش تفاوتی ندارد، همانطور که کفش غیر استاندارد به پا آسیب می زند دمپایی نا مناسب هم می تواند آسیب رسان باشد.

اگر فرم دمپایی انتخاب شده توسط شما، مناسب پای شما نباشد می تواند به پای شما آسیب های جدی بزند و پای شما را اذیت کند.

استفاده ی مواد کهنه در ساخت دمپایی می تواند باعث آسیب های پوستی شود و در این صورت استفاده نکردن دمپایی بهتر از استفاده کردن آن است.

قالب این دمپایی طوری تهیه شده که شما حین استفاده کاملا راحت باشید و در راه رفتن طولانی مدت دچار آسیب نشوید، کف این دمپایی دارای شیار هایی است که باعث می شود هنگام راه رفتن حس راحتی داشته باشید.

یک جرقه ذهنی من را به ثروت رساند

دمپایی ساحلی

دمپایی ساحلی با تنوع بی نظیری از طرح و رنگ برای تمام فصول سال مناسب است اما در انتخاب آنها باید معیارهای را مدنظر بگیرید.

برای پیاده روی کنار ساحل یا رفتن به پارک در فصل تابستان، انتخاب دمپایی مردانه پوما یکی از بهترین گزینه ها است اما نمونه های اصل و باکیفیت را چگونه و بر اساس چه معیارهایی باید تشخیص داد؟

همانطور که می دانید در بازار داخلی علاوه بر برند اصلی پوما، انواع دمپایی تابستانه و مدل های زمستانه با برندهای چینی و حتی ایرانی نیز عرضه می شوند که از نظر کیفیت و طراحی تفاوت های زیادی دارند.

این برند اغلب محصولات را با طرح اسپرت، ساده یا لاانگشتی تولید می کند که به علت انعطاف پذیری بسیار بالا، قابلیت استفاده برای طولانی مدت بدون ایجاد هر نوع آسیب به کف پا را دارد.

یک جرقه ذهنی من را به ثروت رساند

دمپایی سالامون

برای اینکه بتوانید دمپایی سالامون از نمونه های درجه دو و تقلبی تشخیص دهید باید با مشخصات ظاهری و کیفیت آن به خوبی آشنا باشید تا در نهایت از استفاده روزمره این محصول لذت ببرید.

نکته اول اینکه کفی دمپایی سالامون کاملاً ضد سایش و ضد اصطکاک است، به همین علت پوشیدن آنها بر روی سرامیک و جاهای لیز کاملاً راحت و آسان خواهد بود و احتمال سایش آنها به حداقل می رسد.

دومین مشخصه این دمپایی ها داشتن قالب استاندارد، انعطاف پذیری بالا و قابلیت شستشوی آسان بدون تغییر رنگ است، به همین علت استفاده آنها در طولانی مدت به راحتی امکان پذیر می باشد.

یک جرقه ذهنی من را به ثروت رساند

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up