قیر های ثروت آفرینی که شما را مبهوت می کنند

قیر ها از جمله موادی هستند که در صنایع ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند سود خوبی را به فروشندگان خود برسانند به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم در این راستا فعالیت کاری خود را شروع کنید برای آشنا بیشتر با این حیطه ی کاری تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قیر بشکه ای ساختمانی

انواع قیر بشکه ای ساختمانی بر اساس درجه حرارت و نوع خلوص به سه نوع تقسیم می شوند که شامل قیر شل که به آن قیر 60 – 70 هم گفته می شود قیر سفت و قیر مخلوط هر کدام از این قیر ها دارای درجه حرارت و جوش مشخصی هستند و بر همین اساس کاربرد های مختلفی را برای آن ها در صنایع مختلف تعریف می کنند.

معمولا خلوص قیر بشکه ای به عنوان یک ویژگی بسیار مهم و تعیین کننده در نظر گرفته می شود اما نوع بسته بندی آن که همان بسته بندی بشکه ای است می تواند حائز اهمیت باشد برای خرید قیر بشکه ای ساختمانی می توان ملاک های مختلفی را در اولویت خرید قرار داد که مهم ترین آن ها می تواند میزان خلوص قیر باشد قیر به صورت کاملا غلیظ و براق می باشد و بهترین قیر برای خرید نیز غلیظ ترین آن ها خواهد بود اما در مواردی می توان با توجه به نوع نیاز انواع مختلف را تهیه و خریداری نمود.

.

قیر های ثروت آفرینی که شما را مبهوت می کنند

قیر بشکه ای کرج

امروزه با توجه به نوسانات عمده ای که در بازار ارز صورت می گیرد نمی توان قیمت ثابت و بدون تغییری را برای قیر بشکه ای کرج در نظر گرفت بنابراین قیمت آن به صورت روزانه می تواند متغیر باشد برای اطلاع از قیمت روز انواع قیر بشکه ای می توانید به سایت های فروش قیر بشکه ای مراجعه کنید و بر اساس آن اقدام به خرید نمایید.

شما نیز برای داشتن یک خرید مناسب و اصولی از بهترین انواع قیر بشکه ای کرج می توانید به سایت مجموعه ما که لینک آن در پایین آورده شده است مراجعه نمایید و محصول مورد نظر را با قیمت روز خریداری نمایید مهم ترین فاکتوری که برای خرید قیر وجود دارد بسته بندی های اصولی آن می باشد که در مورد قیر بشکه ای کرج می توان با در نظر گرفتن بشکه های زیبا و مناسب محصولی با کیفیت تر را خریداری نمود.

.

قیر های ثروت آفرینی که شما را مبهوت می کنند

قیر بشکه ای صادراتی

همانطور که می دانید قیر بشکه ای صادراتی از کیفیت بالا و بازدهی مناسبی برخوردار است و توسط شرکت ها و پالایشگاه های معتبر در ایران تهیه شده و برای عرضه جهت صادرات آماده می شود قیمت قیر بشکه ای صادراتی بسته به درجه کیفیت قیر و بر حسب هر تن قیر تعیین می شود.

قیمت روزانه قیر بشکه ای صادراتی ارتباط مستقیمی با قیمت روز نفت و ارز داشته و در نتیجه هماهنگ با نوسان های ارز بین المللی تغییراتی بر قیمت قیر بشکه ای صادراتی نیز اعمال خواهد شد میزان صادرات سالانه قیر بشکه ای صادراتی به کشور های متقاضی و خریدار (شامل کشور های آسیایی و اروپایی و همچنین واسطه های خرید) چیزی حدود پنج میلیون تن است شما می توانید با تماس با کارشناسان ما از وضعیت قیمت ها مطلع شوید.

.

قیر های ثروت آفرینی که شما را مبهوت می کنند

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up