آشنایی که منجر به ثروتم شد

افرادی که با فراوانی واقعی زندگی می کنند هرگز نگران داشتن پول کافی نیستند آن ها می دانند که ایجاد ثروت و فراوانی کار ذهن خودشان است. من با تفکر و ذهنی قوی حوزه تجارت را در پیش گرفته و توانستم فعالیتم را در زمینه گیاه پتوس آغاز کنم.

پتوس مرمری برگ پهن

پتوس مرمری برگ پهن با داشتن برگ های بسیار زیبا می تواند زیبایی آپارتمان و منزل شما را چند برابر کرده و جذابیت خاصی به کل فضا ببخشد.

شاید برای شما جالب باشد ولی امروزه بسیاری از افراد گیاه پتوس را با نام انگوره نقره نیز می شناسند و نامگذاری این اسم می تواند به دلیل رنگ بسیار زیبای پتوس باشد.

پتوس از نمونه گیاهان آپارتمانی می باشد که با نور بسیار کم نیز می تواند رشد و تکثیر نماید و در حقیقت وجود نور فراوان برای این گیاه جواب عکس داده و سبب خرابی برگ های آن می شود.

این نمونه گیاه در فصل زمستان نیاز به آبیاری بسیار کمی دارد به صورتی که شما می توانید هفته یکبار به آن آب بدهید.

اما در فصل تابستان که هوا گرم هست بهتر است هر 5 روز یکبار به آن آب بدهید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (1).jpg

پتوس ببری

قیمت پتوس ببری به موارد مختلفی بستگی دارد که اکنون برای شما چند مورد مهم تر را بیان می کنیم.

توجه داشته باشید که اندازه گیاه و نوع برگ آن بسیار بر روی قیمت گذاری ها تاثیرگذار است و اصولا هر چقدر که گیاه دارای برگ های پهن تر و با طراوت تری باشد در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

در مورد بسیار مهم دیگری که وجود دارد می تواند گونه پتوس باشد چرا که انواع مختلفی از آن در بازار موجود می باشد و هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی دارند.

بازه قیمتی پتوس را می توانیم حدود 50 هزار تومان الی 100هزار تومان در نظر بگیریم که جهت خرید بهترین نمونه می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (1).jpg

پتوس ببری برگ پهن

برای خرید پتوس ببری برگ پهن بهتر است که شما به چند نکته دقت داشته باشید.

اگر شما نمونه پتوسی را مشاهده کردید که برگ های آن قهوه ای و چروکیده می باشد از خرید آن صرفنظر کنید چرا که این نمونه نمی تواند انتخاب مناسبی برای خرید باشد.

همچنین برگ ها باید کاملا با طراوت و مستحکم بر سطح گیاه قرار داشته باشند و در صورت شل بودن و پژمرده بودن این نمونه گیاه خریداری نکنید.

به سایز پتوس توجه داشته باشید و با توجه به متراژ خانه خود سایز مناسب پتوس را انتخاب کنید تا بتوانید با چنین انتخابی دکوراسیون خانه خود را بسیار زیبا تر نمایید.

نمونه پتوس هایی را خریداری کنید که نوک آن ها کاملا سالم باشد چرا که وجود سوختگی بر روی نوک پتوس می تواند نشانه قارچ زدگی گیاه باشد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (2).jpg

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up