شروع کسب و کارخود با کمترین هزینه ممکن

شروع کسب و کارخود با کمترین هزینه ممکن

برای اینکه شما هم به درآمد بالا دست پیدا کنید، نیاز هست تا در اولین فرصت کسب و کار خودتان را شروع کنید و برای آغاز فعالیت خود، می توانید تجهیزات و محصولات پزشکی را از جمله سرنگ بوتاکس، دستگاه نیتریل بنفش و تشک طبی تاشو را انتخاب کنید.

سرنگ بوتاکس

سرنگ بوتاکس دارای یک درپوش پلاستیکی بوده که زمانی که سرنگ را بداخل آن کشیده شد و برای ضدعفونی کردن محل تزریق علاوه بر پد الکلی باید از سر سوزن محافظت نمود تا عفونی نشده و هنگام تزریق به بدن بیمار آلودگی وارد نکند. این سوزن از استیل درجه یک ضد زنگ تولید شده است که اگر در محافظت از آن را بخرج دهید می توانید تا 20 بار از آن استفاده کنید.

C:\Users\AMIN\Desktop\1 (17).jpg

دستکش نیتریل بنفش

کارخانه تولید دستکشهای انتیگون اقدام به تولید دستکشهای رنگی متنوعی کرده است که دستکش نیتریل بنفش یکی از اینوع دستکشها می باشد، دستکشهای نیتریل بنفش فاقد پودر لاتکس بوده و بخاطر همین ویژگی روز به روزبه مخاطبان آن افزوده می گردد و از این دستکش برای مصارف پزشکی استفاده می شود که از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

C:\Users\AMIN\Desktop\4 (16).jpg

تشک طبی تاشو

تشک طبی تاشو مقدار نرمی و سفتی استانداردی دارد و استفاده از تشک طبی تاشو و تشک طبی پاکتی به فرد کمک می کند تا در هنگام خوابیدن احساس آرامش خوبی داشته باشد تشکهای طبی دارای انواع مختلفی می باشند مدل و نوع تولید آن دلیل متنوع شدن آن می باشد و تشکهای طبی را می توان به 5 دسته مختلف تقسیم نمود.

C:\Users\AMIN\Desktop\logo (3).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up