روشی ساده برای کسب درآمد دلاری

روشی ساده برای کسب درآمد دلاری

برای داشتن درآمد دلاری باید توجه داشته باشید که از فردی خبره در زمینه انتخاب محصول مشورت بگیرید، من نیز برای شروع خرما را انتخاب کردم و تا الان توانستم به هدف خود که ثروت زیاد بود برسم.

شما نیز بهتر است از این خرما استفاده نمایید برای همین خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می نمایم.

خرما مضافتی

خرما مضافتی شب کوری را درمان می کند، باعث بهتر شدن سیستم عصبی می شود و همچنین سلامت قلب را درمان می کند.

شکرک زدن خرما یا پوست آن نشانه ای از فاسد بودن آن نمی باشد و شما می توانید هنگامی که شکرک زد مصرف کنید ولی برای این که شکرک نزند باید از خرما مراقبت بیشتری شود و آن را در یخچال نگهداری کنید تا دچار شکرک و کپک نشود.

یکی از رایج ترین خاصیت و استفاده ی خرما مضافتی با برندهایی مانند گیلدا برای کودکان می باشد که در این قسمت برای شما توضیح خواهیم داد.

رشد مغز: خرما باعث رشد مغز کودک می شود چرا که پتاسیمی که در خرما و شیره خرما است باعث رشد مغز کودک می شود بنابراین در میان وعده کودکان از آن استفاده کنید.

استحکام دندان: کودک با خوردن خرما باعث می شود که دندانهایش رشد کند و لثه های خود را تقویت نماید.

روشی ساده برای کسب درآمد دلاری

خرما مجول

خرما مجول به دلیل کیفیت و خاصیتی که دارد یکی از گرانترین خرمای جهان به شمار می رود و خرید خرما مجول در ایران رونق خوبی دارد.

قیمت این خرما نسبت به انواع خرماهای دیگر بالاتر است با این حال بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم های خاص خود این نوع خرما را خریداری و پس از تزئین سرو می کنند. قیمت این خرما در ماه های اخیر به دلیل نوسانات بازار، رو به افزایش گذاشته است.

اگر خریدار خرما مجول هستید، می توانید با مراجعه مستقیم به تولید کننده خرما، آن را با قیمتی ارزان تر خریداری کنید.
قیمت این محصول را همچنین می توانید از بازار خرما ایران به صورت روزانه دریافت کنید خرمای مجول از جمله اقلام صادراتی ایران محسوب شده و مشتریان فراوانی در آن سوی مرزهای کشور دارد.

طبیعت و مزاج خرمای مجول گرم و خشک می باشد خرمای مجول سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامینA، تیامین، ریبوفلاوین، ویتامینB6، فولات، کولین، روی، کلسیم، آهن، مس، پتاسیم، منیزیم و قند طبیعی است.

روشی ساده برای کسب درآمد دلاری

خرما کلوته

جالب است بدانید از خرما کلوته در بسیاری از کیکها، شیرینی ها و خوراکیها استفاده می شود که در طعم اینها نقش بسزایی دارد.

طبع خرما کلوته گرم می باشد برای افرادی که طبع بدن آنها سرد می باشد بسیار مناسب است به همین دلیل طبع گرم خرما موجب می شود از سر دردهای مزمن، کمر درد، زانو درد در امان باشید.

بهتر است بدانید خرما کلوته به دلیل طبع گرم بالایی که دارد برای درمان یبوست، کاهش کلسترول، سلامت استخوانها، از بین بردن کرم روده بسیار مفید است و در تقویت حافظه بسیار کمک می کند که برای کودکان تاثیر فراوانی دارد.

شاید این سوال برایتان پیش آمد است که بدانید قیمت خرما کلوته درجه یک در بازارهای داخلی و خارجی چقدر است. امروزه ایرانیان با استفاده از خرما شیره خرما تولید می کنند که طرفداران بسیار زیادی دارد.

روشی ساده برای کسب درآمد دلاری

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up