با گام های اصولی به ثروتی که میخواستم رسیدم

برای ثروتمند شدن کافی است عادت های قدیمی را کنار بگذارید و عادت های مالی جدید و موثر را در خودتان پرورش بدهید. در هر کسب و کاری تصمیمات جزئی هم تاثیر بسیار زیادی در رونق آن کسب و کار دارد. من به طور کاملا اصولی تصمیمات بسیار پولسازی گرفتم که سبب شد در زمینه مبلمان به خوبی بدرخشم.

مبل کرم قهوه ای

اصلی ترین رکن زیبایی در دکوراسیون منزل، انتخاب درست نوع مبل کرم قهوه ای می باشد مبل سلطنتی قهوه ای روشن یکی از ست رنگهای پر کاربرد مبلمان است خاصیت انتخاب مبل قهوه ای روشن این است.

به راحتی با وسایل دیگر منزل ست و بسیار هماهنگ می شود امروزه افراد از مبل راحتی ساده با رنگ قهوه ای بیشتر استقبال می کنند چرا که رنگ قهوه ای چرک تاب است با این حال یکسری هم انتخاب مبل سلطنتی با رنگ قهوه ای روشن را رنگی تکراری و خسته کننده می دانند اما رنگ قهوه ای روشن به دلیل گرم بودن آن به فضا جذابیت خوبی می بخشد.

.

با گام های اصولی به ثروتی که میخواستم رسیدم

مبل سلطنتی طوسی

مبل سلطنتی طوسی بهتر است در فضاهای لاکچری و کلاسیک مورد استفاده قرار بگیرند و برای فضاهای کوچک به هیچ عنوان مناسب نیستند. همچنین یکی از ویژگیهای مهم مبلمان کلاسیک قرینه بودن گلهای منبت کاری بر روی چوب است و می بایست با دقت خاص انجام شود.

اصولا هرچه منبت کاری ظریف تر باشد قیمت مبل استیل بالاتر می رود. مبلمان راحتی به دلیل راحت بودن پارچه ی فراوان به کار رفته است و از نرمی و لطافت بالایی برخوردار بوده که در صورت لم دادن و نشستن فرد آرامش خاصی را داشته باشد، اما در مبلمان کلاسیک این موضوع امکان پذیر نمی باشد و طرز نشستن به صورت رسمی قرار می گیرد.

.

با گام های اصولی به ثروتی که میخواستم رسیدم

مبل طوسی کرم

رنگ مورد علاقه ی اکثر مردم برای خرید مبل طوسی کرم است ترکیب این دو رنگ باعث ایجاد جذابیت چند برابردر مبل می شود این وسیله جزء اصلی ترین لوازم خانگی است که هرساله و به صورت مرتب خانواده ها سعی در تغییر آن دارند تا بتوانند تنوع بیشتری در خانه ایجاد کنند.

در هنگام خرید مبل به چه نکاتی باید دقت کرد؟ این نکات عبارت اند از شکل و طراحی مبل و میزان مقاومت و استحکام آن که به جنس آن ارتباط دارد اما همیشه مهمترین دغدغه انتخاب رنگ مبل است که با وسواس خاصی همراه است.

.

با گام های اصولی به ثروتی که میخواستم رسیدم

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up